9. bölüm

9 2 0
                                    

Lizard adına çok üzülüyordum , hayatını adadığı kadını annesini kaybetti . Kendisini kötü hissettiğine adım gibi emindim . Beni dışarı çıkmaya davet etmişti . En son onunla dışarı çıktığımda olanlardan sonra ona güvenmem akıllıca değildi . Ama yinede gitmeye karar verdim .  Korkmuyordum zaten . En fazla
ne olabilir ki . Beni öldüreceğini sanmıyorum .

Dediği evin önünde duruyordum . Kasvetli siyah bir binaydı . Zile bastım .
Lizard hemen önümde belirdi . Ve içeriye girmemi işaret etti . Temkinli adımlarla
İlerledim . Beni oturma odasına götürdü .
İçerisi beyaz ve gri ağırlıklıydı . Hoş bir havası vardı . Lizard "Ben kahve yapmaya gidiyorum sen keyfine bak Mona " diyerek mutfağa gitti .

10 dakika sonra kahvelerimizi getirdi .
Tadı güzeldi . Biraz sohbet ettikten sonra
uykum gelmeye başladı . Ve gözlerimi karanlığa teslim ettim .

Uyandığımda evimdeydim ve yatağımda
yatıyordum . Buna anlam veremiyorumdum . Neden Lizard beni bayıltıp sonra evime getiriyorduki ?

5 saat önce

                         Lizard
Mona bayılmıştı . Artık başlayabilirdim .
Derin bir nefes alıp verdim . Eldivenlerimi
giydim , üzerime tulumumu geçirdim ve gözlüklerimi taktım .  Mona'nın olduğu tarafa doğru baktım huzurlu bir şekilde uyuyordu . Artık sonsuza kadar uyuyacaktı . Onu kucağıma aldım . Kafası göğsüme düştü . Çok güzel uyuyordu .

Merdivenden indim . Deney odasına girdim . Ve monayı oradaki yatağa yatırdım . Melanie'nin yanına gittim . Kapsülde gözleri kapalı , göğsünde kalbinin olduğu bölüm açık bekliyordu . O bir ölüydü .

Monayı yataktan kaldırıp kendi için yaptığım kapsüle yerleştirdim . Mükemmel bir gülüşü vardı . Bu gülüş bir daha gülemezse ne olacak peki ...

Bu son kararım oldu ve elime kalemimi alıp Melanie'nin kapsülünü kırdım .
Melanie artık yaşayamadı o artık tam olarak ölüydü . Melanie ve cesedini oraya bırakıp Mona'nın olduğu tarafa yöneldim . Monayı kucağıma alıp dudaklarına bir öpücük kondurdum .
Monayı alıp evine götürdüm ve Melanie'nin cesedini gömdüm . Oradaki odayı ve eşyaları ateşe verdim .

Ateşi her şey yandıktan sonra söndürdüm ve temizledim . Burayı restore edebilirdim . Ama şuan değil .

SevilemeyenlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin