1

3.3K 131 43
                                    

Alarmım çalmıştı âh neden bu kadar erkene almıştım ki,saate baktığımda 7:30du ve benim işim 9:30da başlıyordu,Bir şirkette asistandım ve patronumdan'da çok memdundum.Neyse yine düşüncelere daldım kalkıp kahvaltı etsem iyi olucak.

Aşşağıya indiğimde babam koltukta oturup gazete okuyordu,yanına gidip yanağından öptüm.

"Günaydın babacım,nasılsın"

"Sanada günaydın kızım,öyle oturuyorum napiyim kahvaltı hazırladın mı?"

Babamda en nefret ettiğim huyu buydu herşeyi benden bekliyordu,evin tek kızı olduğum için mi acaba?bilemem.Çünkü annem yok ben 8 yaşımdayken trafik kazasında öldü,aslında o arabada babamda vardı,hatta babam sürücü koltuğundaymış ama araba uçurumdan düşmüş konuya pek hakim değilim babam her konusu açıldığında bi şekilde kapatıyo artık 25 yaşımdayım anlatması gerekir ama anlatmıyo.

"Daha hazırlamadım baba yeni uyandım"

"Tamam kızım hemen hazırla ben çok açım"dedi gülümseyerek

Bende gülümseyerek "Tamam" dedim.

Mutfağa doğru ilerleyecektim ki kapı çaldı.Babama ben bakarım diyip kapıya ilerledim,kapıyı açtığımda karşımda 3 tane adam vardı,bi tanesi en önde duruyordu.Ben daha ne olduğunu anlayamadan beni ittirerek içeri girdiler.

"Vayy Kemal bey sizi buralarda görmek ne güzel" demişti öndeki adam ve babam korkarak geri geri gidiyordu.

"Baba noluyo kim bunlar!" demiştim korkudan elim ayağım titriyordu.

"Ne istiyosunuz?" demişti babam

"Paramı istiyorum Kemal paramı!"

"Baba senin bu adamlara borcun mu var!Niye söylemedin bi şekilde öderdik!"

Önlerindeki adam kahkaha attı."158 milyon borcu nasıl ödeyecek." dedi alaycı bir gülümseme ile bende şok olduğumdan tepki veremiyodum.

Sonrasında Lider gibi olan adam beni süzdü,bakışlarından rahatsız olmuştum,bi süre süzdükten sonra önüne dönüp konuştu.

"Ya parayı verirsin ya da para karşılığı kızı alırım." demişti o an neye uğradığıma şaşırdım.

"Ne! Baba ne diyor bunlar,sende saçmalamayı kes ne yapar ne eder paranı bulu-"

"Tamam kabul" Sanki başımdan aşşağıya kaynar su dökülmüştü hatta daha fazlası babam,beni satıyordu.

"Baba ne dediğini sanıyorsun sen!"dediğimde hıçkırarak ağlayışlarımı tutamıyordun babam konuşmuyordu öylece duruyordu,adam ise sadece sırıtıyordu halinden memdundu,daha fazla ayakta kendimi tutamayıp refleks olarak bi anda yere düştüm.

Adam ise yanıma geldi ve kaldırmak için elini koluma koyacakken geri çekilip bağırdım.

"Bırak! Bırak dokunma bana!"dediğimde elini çekmişti.

Sonrasında 2 tane adamı yanıma yanıma gelip bir şey tuttular ağzıma ve o an ki baygınlık ile sessizce konuştum.

"Andım olsun seni asla affetmicem baba." gerisi karanlık...

Eveeettt bölümü nasıl buldunuzz.Bölüm biraz normal olabilir ama asıl olaylar ilerki bölümlerde görüşeliim.Hepinizi seviyorumm🫶💗

Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen🫶

Masal+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin