Uyandığımda yanımda Kerem yoktu,duvardan saate baktığımda saat 14:46ydı.Ben nası bu kadar uyumuşum ya?yorganı kaldırdığımda üzerimde erkek tişortu vardı sadece, neden bunu giymiştim ki?
Bi anda dün gece aklıma geldi ve utancımdan yerin dibine girdim,şimdi ben nefret ettiğim adama vermişmiydim?hee verdin hemde nası güzel verdin.Off inanamiyorum ya.Utançlığıma boğulup başımı komodine çevirdim bir not birde hap vardı.Notu elime alıp okumaya başladım.
'Günaydın güzelim.Çocuğumuzun babası seni düşünüp sen üşüme diye kıyafet giydirdi demek isterdim ama senin istemeyeceğini biliyorum o yüzden koyduğum hapı iç ve aşşağıda sana hazırladığım kahvaltıyı yemeye başla.(valla onu hazırlayana kadar hayattan bezdim) öhöm burayı okumasanda olur neyse.Senin yakışıklı Kereminin bir şirketi olduğu için işinin başına koyuldu,akşam 6 gibi dönerim güzelim merak etme(ki etmezsin zaten)seni çok çok öpüyorum.'
Güldüm ve notu tekrar koydum,hapı alıp ağzıma attım ardındanda su içtim.Ayağıya kalktığımda sendeledim kasıklarım fena şekilde ağrıyodu hemen ağrı kesici içmem lazımdı,yavaşça aşşağıya inip kahvaltı masasına baktım,çok güzel şeyler hazırlamıştı,gülümseyip yemeği yemeye başladım.
Yedikten sonra çekmeceden ağrı kesiciyi çıkartıp ağzıma attım ardındanda suyu içtim.
Yukarı çıktım ve yatağa yatıcakken çarşafta birşey gördüm.Kan, of gerçekten rezillik ilk seferim olduğu için olmuştu, hemen bu çarşafı kaldırmam lazım, diye düşünüp kaldırıp banyoya doğru ilerledim,kirli sepetine atıp odaya geçtim,dolaptan bir çarşaf alıp serdim ve yatağa yattım.
.....
Uyandığımda bana sarılan bir el vardı,yatakta dönüp o tarafa baktığımda Keremdi,gelmişmiydi?
"Günaydın güzelim,kaç saat uyudun."
"3 gibi falan,sen ne zaman geldin"
"1 saat önce" başımı salladım.
"Aşşağıya inelim mi çok sıkıldım." yanıma sokularak
"Hmm,sıkılmayacağın şeyler yapabiliriz mesela." dedi gözünü kırparak
"Sus,açma o konuyu oldu bitti ama hepsi senin yüzünden"
"Ben ne yaptım ya veren sensin hem ilk başta sen kucağıma oturmadın mı?" maalesefki doğru söylüyo..
"Filmide bilerek açtın ama,senin yüzünden geçmedi şu kasıklarımın ağrısı" dediğimde panikleyip yatakta doğruldu.
"Nası ya ağrı kesici içtin mi?"
"İçtim."
"Gel oviyim biraz"dediğinde yanıma sokulup elini kasıklarıma koydu,hiç hayır diyemezdim çünkü ağrıyordu.
Yavaş yavaş ovaladığında çok iyi geliyodu ve dünkü rahatlamadan mı yoksa alışmadan mı bilmiyorum ama tahrik oluyordum.
"İyimi şimdi?"dediğinde afalladım kendimi kaptırmıştım.
"Hı,evet teşekkürler" dedim ve elini çekmesi için yana kaydım.
"Bişey sorcam" dedi ve yaklaştı.
"Sor"
"Dün çok güzeldi tekrarlar mıyız?" dedi sırıtarak bende omzuna vurdum.
"Açma şu konuyu ya o bi kere olur."
"Bi kere daha olsun ya nolucak" dediğinde yataktan kalktım ve kapıyı açıp aşşağıya indim.
5 dakika sonra Kerem geldi ama burnundan soluyordu,sinirlenmiş gibiydi yukarıda telefonu çalmıştı acaba birşey mi oldu?
Kapıya doğru ilerleyip kapıdan çıktı gitti,camdan baktığımda korumasıyla konuşuyordu ondan anahtarı aldı ve arabasına binip gitti.Bende kendime sandviç hazırlayıp yedim ve yukarı çıkıp uyumak istedim,bu evde uyumaktan başka birşey yoktu.
Evden takır tukur sesler geldiğinde uyandım ve yataktan kalktım,kapıyı açıp aşşağıya indiğimde Keremi gördüm ve bi oh çektim.Ama bi sorun vardı,Kerem şuan zil zurna sarhoştu.Ayakta bile duramıyordu.
"Kerem?" dedim yanına giderek,yanıma yaklaştı.
"Masal?" dedi ve belimden tutup kendine çekti.
"Kerem noluyo ya bıraksana" dediğimde boynuma yaklaştı,kokumu içine çekti.
"Kerem rahatsız oluyorum bırakır mısın." dediğimde iyice sokuluyordu bende kollarını tutup çekmeye çalışıyordum.
"Dur bi ya" dedi ve dedi ve dudağıma yaklaştı,o anlık refleks ile elimi kolundan çekip suratına tokat attım.
Geriye sendelediğinde yaklaştı ve saçımdan tuttu.
"Eh,yettiysen yettin be" dedi ve saçımdan çekerek yukarıya çıkardı,çok sert çekiyordu canım acıyordu.
"Kerem bıraksana" dedim ve odaya gelip beni yere attı.
"Bana bak Masal sabrımı sınama benim" dediğinde bana yaklaştı,üzeri leş gibi alkol kokuyordu.
"Kerem bak sen iyi değilsin sabah konuşalım olur mu?" dediğimde belimden tutup kaldırdı ve yatağa yatırdı,sonrada üzerime uzandı.
"Yo güzelim gayet iyiyim,hatta çok iyiyim biz bişeyler mi yapsak?" dediğinde korkudan titriyodum,bu isteyerek sevişmekle çok farklıydı şuan zorla bana sahip olmasından korkuyordum.
"Kerem yapma" dedim ağlayarak ama beni duymadı bile
Dudağımdan öpmeye başladı,sert ve çekiştirerek öpüyordu ittirmeye çalışıyordum ama nafile,dudağımdan ayrılıp boynuma geçti,emiyordu,ısırıyordu çok acıtıyordu.
"Ah,Kerem bırak lütfen yapma" duymuyordu hala boynumdaydı.
Boynumdan çıkıp ayağa kalktı çekmeceden kelepçe çıkardı.
"Kerem yapma bak lütfen" dedim ağlayarak,o anki fırsattan kaçmaya çalıştım ama eliyle durdurdu.Ellerimi alıp kelepçeyi yatak başlığına taktı ve elimi geçirdi.
Artık vücudum dayanamaz hale gelmişti,yarım saat boyunca taciz ediyordu asla dinlemedi beni,şuan bağıra çağıra ağlıyordum odada yoktu,bileklerim çok acıyordu,bacaklarımı birbirine çekmiş titreye titreye ağlıyordum.Bunu yaptığına inanamıyordum,daha bu sabah kahvaltı hazırlayıp not yazan biri nası bu kadar cani olabilir.Babamdan farksızdı...
Selaaaammm bölüm hoşunuza gittimii,sonu biraz kötü olabilir ama hepte araları iyi olsun istemedim.Bölümleri geç atmamın sebebi konu bulamıyorum istediğiniz birşey varsa yorumlarda yazın bölümlere koyarımm.Hepinizi çok seviyorumm🫶🫶
Vote ve yorum atmayı unutmayın lütfen💗🫶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Masal+18
Teen FictionHayatı normal ilerleyen Masal Temel,bir sabah çalınan kapıyla babalarına gelen mafya olduğunu öğrenir.Babasının borcu olduğunu öğrenen Masal,Para karşılığında mafya liderine satılınca ne olacak?