Merhaba yeni bir kısa hikaye ile sizlerleyim!
Umarım güzel olur ve beğenirsiniz.
Hata ve yanlışlarım varsa özür dilerim.
Hikayede karakterlere sövmek serbesttt!
İyi okumalar!
Jeongin saatlerdir oturduğu yerden kıpırdamadan saate bakıyordu. Saat çoktan gece 3'ü geçiyordu. Jeongin koluna dokunulmasıyla irkildi.
"Babacım?" ona seslenen oğluna baktı. Yanını patpatlayarak
"Efendim bebeğim?" Daeyeol babasını yanına oturarak
"Neden hala uyumadın babacım?" Jeongin oğlunun saçını okşayarak
"Babanı bekliyorum tatlım. Sen neden uyandın?" diye sordu oğluna
"Tuvalete kalktım babacım. Sonra seni burada görüp yanına geldim. Baba?"
"Efendim bebeğim?"
"O ne zaman doğacak? Yani kardeşim?" diyerek Jeongin'in karnını işaret etti Daeyeol. Jeongin karnına bakıp elini karnına koydu. Daha sonra oğlunun elini kendi elleri arasına alıp dört parmağını indirdi.
"Bak şimdi bu parmaklar gitti. Şimdi bu parmaklarda çok yavaş gidecek ve doğacak kardeşin"
"Baba, babam ne kadardır eve gelmiyor?" diye sordu. Özlemişti babasını.
"Tatlım baban çooook uzun zamandır burada değil. Özledin mi babanı?" Jisung en son eve 7 ay önce gelmişti. Arada Jeongin ve Daeyeol dışarıdayken geliyordu sadece. 8 ay önce Jeongin hamile olduğunu Jisung'a söyleyecekken turnavaya gideceğim uzun zaman olmayacağım demiş ve gitmişti. Jeongin ne zaman arasa telefonu ya meşgul çalıyor ya da ulaşılamıyordu. Konuşabildiklerinde beş dakika Jeongin beş dakika Dayeol ancak konuşabiliyordu. Ne zaman Jeongin önemli bir şey söyleyeceğim dese yarın geleceğim konuşuruz. Yakında geleceğim konuşuruz diyor ya da Daeyeol'u istiyordu. Daeyeol kafasını sallayarak
"Özledim. Hem de çok özledim. Baba?"
"Efendim bebeğim?"
"Babam bizi sevmiyor mu?" Jeongin bile emin değildi bundan.
"Olur mu öyle şey bebeğim. Baban bizi çok seviyor. Sadece çok çalışıyor. Sen nereden çıkardın bunu bebeğim?" diye sordu. Dayeol ayaklarını sallamaya başlamış ve kafasını önüne eğmişti.
"Okuldaki çocuklar diğer baban sizi sevmiyor o yüzden gelmiyor diyorlar" dediğinde Jeongin oğluna sarılarak saçlarından öptü. Gözleri dolmuştu Jeongin'in
"Hayır bebeğim yok öyle bir şey. Sana bir daha öyle derlerse babam çok çalışıyor ve bizi de çok seviyor de tamam kuzum?" Dayeol kafa sallayarak
"Tamam baba. Babacım seninle uyuyabilir miyim?"
"Tabi ki bebeğim. Hadi gel gidelim uyuyalım" diyerek yavaşça ayağa kalkarak oğluna elini uzattı. Daeyeol babasının elini tutarak kalktı. Birlikte yatak odasına giderek büyük yatağa yattılar. Daeyeol babasının koca göbeğine rağmen sarılarak uykuya dalmıştı. Jeongin oğlunun saçlarını okşarken gözyaşları akıyordu. Çok kırılmıştı. Bu sefer çok kırılmıştı Jeongin. Daeyeol'a hamileyken çok güzel ilgilenmişti onunla.
Jeongin 13 sene önce tanışmıştı Jisung'la. Bir babası alkolikti diğer babası da kumarbazdı. Kumarbaz babası onu satmak için beklediğini fark edince babasından kaçmıştı. Babası kaçtığını fark edince aramaya başlamıştı. Kaçarken girdiği mekan ise bir boks salonuydu. Jisung antreman tapıyordu. Akşam saatleri olduğu için herkes gitmişti. Jeongin o an hayran kalmıştı Jisung'a. Jisung Jeongin'i fark etmişti. Yanına ilerlemişti. Boks salonunun sahibi gelmişti yanlarına bir süre sonra. Jeongin spor salonunu sahibine yalvarmıştı. Spor salonunun sahibi Jisung'un çocukluk arkadaşıydı. Chan Jeongin'e üzülmüş ve kabul etmişti. Jeongin orada kalmaya başlamıştı. Bu sırada Jisung ile yakınlaşmışlardı. Jisung'un çıkma teklifiyle birlikte çıkmaya başlamışlardı. Jisung o sene yarışmalara katılmaya başlamıştı. Bir sene sonunda Jisung Jeongin'e evlenme teklifi etmişti. Jeongin kabul etmişti. Evlenmişlerdi. Mutluydular. Bir kaç sene sonra Jeongin hamile olduğunu öğrenmişti. Jisung'un turnuvaları vardı. Jisung sürekli arayıp soruyordu Jeongin'i. Jeongin hamile olduğunu söylediği zaman inanamamıştı Jisung. Daha fazla arıyordu. Jeongin ne zaman arasa açıyordu. Jisung turnuvalara katılmamaya çalışıyor. Jeongin ile daha fazla vakit geçirmeye çalışıyordu. Daeyeol doğduktan bir yıl kadar tek tük yarışmalara katılmaya başlamıştı. Sonraki senelerde daha fazla gitmeye başlamıştı. Son dört yıldır da turnuva için gidiyor 8-9 ay dönmüyordu. Döndüğünde Daeyeol ile oynuyor ve biraz Jeongin ile vakit geçiriyordu. Jisung'un ailesi zengindi. Para kazanmak için yapmıyordu. Boksu sevdiği için yapıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seni Dert Etmeler / Jeonsung (Kısa hikaye)
أدب الهواة"Konuşacak bir şey yok. Seni sonsuza kadar beklerdim. Senin için canımı da verirdim. Ama Han Jisung ben neredeyse bir yıl seni bekledim. Bir şey olur da başka haberin gelir diye her an diken üstündeydim. Daeyeol'a sürekli yalan söyledim. Senin yüzün...