Bölüm 17

592 39 150
                                    

PETE

Suyun altında birbirine sarılmış bedenlerimiz.

Ve birbiriyle buluşmuş gözlerimiz.

Gülümseyerek yanağımı omuzuna yasladığımda bakışlarım Vegas'ın tenine düştü.

Bembeyaz teni.

Gözlerim defalarca kırpışmaya başlayınca derin bir nefes alıp suyun altındaki ellerimden birini yavaşça kolundan sürtüp omuzuna doğru çıkardım.

Parmaklarım karıncalandı.

Omuzundan devam edip kolyesine dokundum gülümseyerek.

Ve yukarıya doğru devam edip elimin tersiyle boynunu okşadığımda Vegas'ın bana baktığını hissedip gözlerimi kaldırdım ve göz göze geldik.

Gözlerini gözlerimde ayırmadan yavaşça başını geriye doğru atıp gözlerime bakmaya devam ettiğinde istediği şeyi anladım.

Kalbim hızlanırken yaklaşıp su damlalarının yavaş,yavaş aşağıya doğru kaydığı ıslak boynunu öptüm.
Ve Vegas başını biraz daha geriye attı.

İki elimde ensesini bulurken
dudaklarımı sürterek boynunun yan tarafını öptüm ve hiç durmadan çenesini doğru yaklaşıp tam altını öptüm.

Ve dudaklarımın ayrılırken çıkardığı ses ile başımı kaldırdığımda gözlerimiz buluştu.

Saçlarının ucundan alnına doğru akan su damlası yavaşça gözünün yanından geçip yanağına doğru bir yol çizmeye başladığında yaklaştım ve o damlayı yanağından düşmek üzereyken durdurarak öptüm yanağını.

Vegas'ın ağzından bir nefes sesi çıktığında başımı kaldırıp ona baktım.

"Pete"dedi fısıldayarak.

"Vegas"dedim fısıldayarak.
Ve hafifçe çekilip ona baktım.
Gözlerine.
Burnuna.
Dudaklarına.
Bütün yüzünde gözlerimi dolaştırdım.

Tekrar"Vegas"dedim nefeslenircesine.
"Çok güzelsin"

Gözlerim ona bakarken defalarca kırpıştı.
Ve fısıldadım yine.

"Sen,benim hayatımda gördüğüm en güzel insansın"

Gözleri kırpıştı.

"Sende benim için öylesin Pete"

Gülümsememe gülümseyişiyle karşılık verdiğinde burnumun ucunu burnuna sürttüm ve etrafımı saran yoğun kokusunu derin bir şekilde içime çektim.

"Toprak kokusu....Ama şu anda kokun üzerine yağmur yağan toprağın kokusuna dönüşmüş"burnumu ıslak boynuna sürttüm.
"Tenindeki su damları ile"

Boynunu öptüm.
"Su senin tenine çok yakışıyor"

"Hm"dedi"Senin teninde de bir deneyelim"diyip suyu açtı ve başımın üstüne tuttu yavaşça.

Güldüm.

Diğer elinide kaldırıp elini saçlarımın arasında gezdirdi.
"Saçlarını yıkayacağım"

AŞK UĞRUNA/VegasPeteHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin