- Cześć 👋, jak się masz? Nazywam się Y/N Pines, jestem córką naukowca Stanforda Pinesa. Nie wiem, kim jest moja matka, ojciec nigdy mi o niej nie opowiadał. Mieszkam w małym miasteczku zwanym Gravity Falls, w domu na odludziu. Odkąd pamiętam, nigdy nie opuściłem piwnicy domu.
Nie rozmawiam z nikim poza moim tatą i przyjacielem o imieniu Bill, chociaż teraz nie mogę z nim rozmawiać.Dziś usłyszałem krzyki dochodzące z pokoju, w którym budowano największe dzieło życia Stanforda i jego współpracownika Fiddleforda McGucketa. Z tego, co rozumiem, eksperyment się nie powiódł, ponieważ wyszedł z krzykiem, a mój tata się zestresował i poszedł porozmawiać z Billym (Bill nienawidzi, gdy tak go nazywam). Kiedy skończył, zawołał mnie i założył mi na oczy przyłbicę podobną do tych metalowych piratów, nie rozumiałem dlaczego, ale tata powiedział, że to dla mojego bezpieczeństwa i żebym więcej nie rozmawiał z Billem.
Przyznaję, że byłem smutny, był moim najlepszym przyjacielem i jedyną osobą, z którą mogłem porozmawiać o wszystkim, a teraz nie mogłem go zobaczyć. Żeby mnie pocieszyć, tata powiedział, że wujek Stanley jest w drodze do Gravity Falls. W końcu miałem porozmawiać z kimś spoza piwnicy.
Przyjeżdża jutro i jestem bardzo podekscytowana spotkaniem z nim. Mam nadzieję, że będzie zabawny i że mnie polubi.
--------------------------------------------------
Cześć, mam nadzieję, że macie się dobrze. Ten fanfic jest drugim, który napisałam, ale pierwszego nie mogłam kontynuować.
Wiem, że ten rozdział jest bardzo mały, ale posłużył tylko do wprowadzenia postaci.
Przepraszam za ewentualne błędy ortograficzne. Ten fanfic będzie napisany portugalskim portugalskim, ale niektóre słowa lub wyrażenia będą w brazylijskim portugalskim, ponieważ w niektórych przypadkach albo nie wiem, jak to powiedzieć w pt, albo lepiej w br.
Publikacja zajmie mi trochę czasu z prostego powodu, początkowe obrazy pobrałem z Pinteresta, szukając Billdipa, ale muszę zmodyfikować Dippera dla dziewczyny.
Potem zapytasz, dlaczego nie mam Billa x Mabel. Proste, nie mogę nawet patrzeć na ten shipp kkk (BARDZO SZANUJĘ TYCH, KTÓRZY TO LUBIĄ, JA JESTEM TYM, KTÓRY NIE MOŻE WYSYŁAĆ).
Przepraszam, jeśli zdjęcia nie wyglądają zbyt dobrze, wciąż uczę się, jak to robić.
Możecie pytać o wszystko w komentarzach, postaram się odpowiedzieć każdemu.
Xauzinho i do następnego razu.
CZYTASZ
Moje Zaćmienie (T/N i Bill)
FanfictionCo by było, gdyby Stanford Pines miał córkę. I gdyby miała sekret, którego nie znałby nawet jej własny ojciec. Ta historia opowiada o Y/N Pines, dziewczynie, która wraz z ojcem udała się do innego wszechświata, ale zostali rozdzieleni podczas podróż...