AMK ÇÖLDE SU ARAR GİBİ İNTERNET ARIYORUM 🥹
Neyse hadi başlayalım.
Jin Tae'yi gördüğünden beri onu unutamamıştı.Zaten nasıl unutabilirdi ki? Bu kadar yakışıklı biri kolay kolay unutulmaz.
Ertesi gün olmuştu.Yarışma günü gelip çatmıştı.Tae çok heyecanlıydı tabi ki jin'de öyle,Tae kaybedersem diye korkmuyordu fakat Jin için öyle değildi.Jin kaybederse bal saçlı çocuğun dikkatini çekemeyeceğini düşünüyordu.
Size Jin'in planı kılişe gelebilir,
fakat Jin'de planının klişe ve sıradan olduğunu biliyordu,sadece kazanırsa Tae onu fark eder diye düşündü.HOSEOK:Tae heyecan yapma ben sana güveniyorum kesin kazanacaksın.
NAMJOON:Bence de kazanacaksın.
JUNGKOOK:Sen yeteneklisin her türlü kazanırsın.
YOONGİ:Bence bir şey söylememe gerek yok sen zaten mükemmelsin .
TAE:Hepinize teşekkür ederim.Ben bile kendime sizin kadar güvenmiyorum.
NAMJOOON:Bence güvenmelisin.
X kişisi: Yemek yarışması başlamak üzere yarışacakları tezgahlarına alalım.
(Şimdi Tae ve Jin dışında birini yazmaya üşendim :) idare edin.)
Tae ve Jin yerlerini almıştı.
X kişisi: Kimchi yapacaksınız, süreniz 45 dk,en iyi kimchi yapanı seçeceğiz,biz bitti dedikten sonra tabaklara dokunmak yok şimdi başlayabilirdiniz.
3
2
1
Başlayın.Hepinize başarılar.(taejin ve 2 kişi daha düşünün.)Tae vakit kaybetmeden yemeği yapmaya başlamıştı.Jin de hemen yemeğini yapmaya başlamıştı.
X kişisi: son 10 dk'nız.
Tae hemen yaptığı yemeği tabaklamıştı,jin de tabaklamayı bitirmişti.
X kişisi: Son 5 saniyeniz.
5
4
3
2
1
0
Tabakları birakın!
Tae ve jin kim kazandı diye o kadar heyecanlanmıştıkı,Tae bir an kazanamasa arkadaşları üzülür diye düşündü,jin ise Tae'nin onu fark etmeyeceğini düşünüyordu.X kişisi :Tadım yapma zamanııı!?
Jüri ilk başta Tae'nin tabağını tatmıştı.Sıra Jin'in tabağına gelmişti.Jüri tadımı nihayet bitirmişti.
X kişisi: (LANNNNN BEN BURAYA JÜRİ DE DİYEBİLİRDİM BEYNİMİN AMK BEN🤦♀️)
Elerinize sağlık hepsi güzel olmuş fakat bir tabak vardı bütün tabaklardan çok daha güzel olmuştu, gerek tadıyla,gerek tuzuyla kazandı.
Kazanan
Kazanan
ve kazanan
KazananKim Taehyung!!!
TAE sevinçle Arkadaşlarına doğru koşmaya başladı.Bir anda Namjoon'un kucağına atladı ve bağırmaya başladı.
TAE:Kazandımmm,kazandım ben kazandım,Namjoon,Yoongi,Hoseok,Jungkook ben kazandım.
Jin yarışı Tae kazandığı için tabi ki sevinmişti aynı zamanda da üzülmüştü,çünkü Tae'nin onu farketmesi için olan tek fırsatı elinden gitmişti.
Jin şimdi bal çocuğu kendine aşık etmek için farklı yollar deneyecekti.
EVET AMK YA 3 SAAT SONRA HATTA 6 SAAT SONRA BİR BÖLÜM ÇIKARTIM.
Umarım beğenmişsinizdir.Oy vermryi.Yorum yapmayı unutmayın.Yazım yanlışlarına bakmaya üşendimJSJSJDJDJDJJD o yüzden şimdiden yazım yanlışı varsa özür dilerim💞
İyi geceler💜💋💞
Tatlı rüyalar382 oldu jxjxjsjjsjs✊️
Yazım yanlışlarını düzeltmeye karar verdim.Tamadır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki beni böyle de severdi.
General FictionTaehyung hipotroidi hastası biriydi. Seokjin ise taehyung'un hastalığını bilmiyordu. kim bilebilirdiki aşık olacaklarını💜