Büyük karşılaşma

27 3 100
                                    

Yine ben bsbsbsbsbbsbsjsjs

Hadi başlayalım

İyi okumalar😋

Tae yine okula gitmek için evden 55 dk önce çıkmıştı.Yavaş yavaş köşeden yüriyerek okula varmıştı.Diğerleriyle(Hoseok,Namjoon,Yoongi,Jungkook) okulun içinde sınıfa birlikte gitmek adına birbirlerini beklemişlerdi.Tam sınıflarının olduğu kata gelmişlerdi ki panonun önüne herkes toplanmış bir şeye bakıyorlardı,Tae ve arkadaşlarıda merak edip panoya bakmişlardı,panoda bir afiş vardı ve bu afişte en güzel yemek yapma yarışması vardı.

JUNGKOOK:Aaa güzel yemek yapma yarışması varmış.Tae katılsana.

TAE:Benim ne işim var o yarışmada,hem benden daha yeteneklileri vardır gerek yok.

NAMJOON:Tae bence Jungkook doğru söylüyo katılsana hem sen güzel yemek yaparsın elin lezzetli kazanamasanda bir şey kaybetmezsin.

HOSEOK:Bence de katıl.Sen yeteneklisin eminim ki kazanırsın.

YOONGİ:Tae bence katılsan fena olmaz.

TAE:Tamam susun katılıcam.

O gün sınıfa yeni biri gelmişti.Sarı saçlı'Kaslı,geniş omuzlu'pembe dudaklı,siyah gözlü bir çocuktu adı Kim Seokjin'di.

Seokjin sınıfa Tae ve arkadaşları girince Azı açık baka kaldı.Özellikle bal saçlı çocuğa ilk görüşte aşık olmuştu.

Seokjin için bal saçlı çocuk çok havalı ve güzeldi.Bal rengi saçları,ağızındaki ben,burnu,kemikli elleri,gülünce kalp şeklini alan güzel dudakları vardı.

Seokjin Bal saçlı çocuğun yanından geçerken kokusunu aldı aynı toprak gibi okuyordu.Yanımdan geçerken jin'e olmasa da gülümsüyordu,ortaya kalp şeklinde kare bir gülüş vardı.

Seokjin o an Bal saçlı çocuğu sadece öpmek istedi.

Ama kendini sakinleştirdi.Sonuçta Tae hemen onu öpmezdi,tanımıyordu bile.

İlk ders Matematikti.Hoca ders girmişti.

HOCA:Çıkarın matematik kitaplarınızı sayfa 35'i açın.

Hoca: Sen arkadaki yeni misin?

Seokjin'in iç sesi( Yok AMK BEN HEP BURDAYDIM.AMK SINIFINDA BENİ GÖRMEDİN.)

SEOKJİN: Evet yeniyim.Adım Seokjin.Kim seokjin.Okula Seul yetenek okulundan geliyorum.(Aklıma bir şey gelmedi hdhdhdjsjj)

Hoca: Hoşgeldim seokjin.Peki neden öyle güzel bir okuldan ayrıldın da buraya geldin.

Seokjin'in iç ses: İyi ki bu AMK okuluma gelmişim,yoksa Bal saçlımı nerden bulacaktım.

SEOKJİN:Babam işlerinden dolayı taşındık,ben de kaydımı buraya aldırdım.

Hoca:İyi yaptın ,senin kitapların yoktur,biriniz Seokjin için kitap almaya gitsin.

TAE: Benn ben giderim.

Seokjin Bal saçlı çocuĝun gitmek istediğini görünce gülümsedi.

HOCA:Tamam Tae hadi sen git.

SEOKJİN:Teşekkürler Tae.

TAE:Rica ederim.

Seokjin bal saçlı çocuğun adının Tae olduğunu öğrenmişti.Kendi kendine dedi ki Tae çok güzel isim😍.

Evet yarıda kestim aklıma hiç bir şey gelmedi zar zor yazdım bir şeyler.Dün bölüm atamadım.Üzgünüm işlerim vardı :) Anlayışınız için teşekkürler💜😋

379kelime yazmışım😭 baya azz💞😔 Neyse amannn diğer bölümde görüşürüz💋

Belki beni böyle de severdi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin