Selammm selammmm selam💞
Bugün günlerden salıydı.Jin Namjoonla konuşmaya karar verdi.İyi insanda lafın üstüne gelirmiş.Namjoon ile Tae sınıfa girdiler.
TAE: Namjoon ben tuvalete gidecem.
NAMJOON:Senle geleyim mi?
TAE:Gerek yok.
NAMJOON:Tamam o zaman hadi git de gel.
Tae sınıftan çıkınca,Jin Namjoon'a seslendi.
JİN:Namjoon bir gelir misin?
NAMJOON:Tabii,bir şey mi diceksin?
JİN:Evet.
NAMJOON:Dinliyorum.
JİN:Bana Taehyung'un ev adresi lâzım.
NAMJOON: XXXX Sokak,XXXX caddesi,XXXX nolu ev.
JİN:Teşekkür ederim.
NAMJOON:Rica ederim.
Tae sınıfa gelmişti.Hemen Namjoon'un yanına gidip,diğerlerinin de 15 dk sonra geleceğini haber verip,kafasını sıraya koyup yatmaya başladı.
Jin anlamaz bakışlarla Tae'ye bakıyordu.Namjoon'da belki sana söyler diye cevap vermişti.
Cevap şuydu;Tae troid ilacı içtiği için geceleri uyuyamazdı.Çok az bir uykuyla okula gelirdi.Zaten yüriyemiyordu,bu durum extra yoruyordu Tae'yi.
*10 dk sonra*
NAMJOON:Tae hadi kalk.
TAE:Tamam kalkıcam.
Namjoon Tae'nin bu haline belli etmesede üzülüyordu.Sırf hastalığı yüzünden uyuyamamasından,gözlerinin acıdığını söylemesinden,sert sıralarda uyumak zorunda kalmasından,çoğu tenefüste uyumaya çalışmasından nefret ediyordu,bu yüzden üzülüyordu.
Dersin hocasıda sınıfa girdiğine göre artık Tae uyanmalıydı.
HOCA:Günaydın oturabilirsiniz.
Tae dersi yarı ayık dinliyordu.O kadar uykusu vardı ki,gözleri adeta Tae'ye ihanet ediyordu.Tae Namjoon'un kaslı omzuna kafasını koymuştu.Namjoon'da ona yatması için yer açtı,Tae'de fısıldıyarak teşekkürler dedi.
TAE:Teşekkürler.
NAMJOON:Rica ederim.
Jin'de onları izliyordu.Tae'yi ne kadar kıskansa da bir şey olduğunu anlamıştı.
Tae tenefüs çalmaya yakın gözlerini kapattı.Uyuya kalmıştı.Tenefüs çalınca ,Namjoon göz ucuyla Tae'ye baktı.Uyumuştu, bu yüzden uyuyan Tae'nin üzerine hırkasını örttü.
10 dk boyunca uyumuştu Tae,Namjoon zilin çalmasına bir dk kala Tae'nin saçını okşayarak uyandırdı.
TAE:Yaa~ kalkmak istemiyorum🥺
NAMJOON:Ama zorundasın.😊
TAE:Off yeter ama ya.
YOONGİ:N'oldu?
TAE:Uyuyamıyorum,tam uyuyorum ders başlıyo.😪
JUNGKOOK:Kıyamam ya bizde derdimiz var sanıyoruz.
TAE:Jungkook siktir git.
NAMJOON:Jungo bilerek mi yapıyorsun.
HOSEOK:Amk amcı bilerek mi yapıyorsun?🙄
JUNGKOOK:Ne alaka bee!?
HOSEOK:Yok abisi seviyo seviyo ondan böyle yapıyo.
YOONGİ:O alaka Jungkookcum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki beni böyle de severdi.
Ficción GeneralTaehyung hipotroidi hastası biriydi. Seokjin ise taehyung'un hastalığını bilmiyordu. kim bilebilirdiki aşık olacaklarını💜