Artık Hoseok'da biliyo ;)

33 3 126
                                    

Tae hastalığını Hoseok'a anlatalı üç gün olmuştu,fakat Tae nedensizce Hoseok'un davranışlaşlarının değiştiğini fark etmişti.Tabi ki bu değişimler iyi değişimlerdi.Zaten kötü değişim olamazdı.Hoseok kalbi temiz bir insandı.Hoseok Tae'nin hastalığını öğrendikten sonra ona çokça yardım etmeye başladı.Tae için kantine gidiyordu,yanında yedek su taşıyordu,Tae'nin çantasını taşıyordu tabi ki Tae istemiyordu. Hoseok zorla yapıyordu.Tae bundan rahatsız oluyordu çünkü kendisini kötü hissettiriyordu psikolojik olarak da mentel olarak da aynı zamanda da utanıyordu birilerinin onun için çabalaması ve  onum hiçbir şey yapamaması...

Şeyi bilir misiniz?
hastalığınız yüzünden işitilen lafları;
" Yardım etmemi ister misin?"
"İyi misin?"
"Yardım lâzım mı?"
"Yardım edebileceğimiz bir şey varsa edebiliriz?"
"Neden duruyorsun?"
"Neden duruyorsun bir şey mi oldu?"
"Neden yolun ortasımda duruyorsun?"
"Burda ne yapıyorsun?"
"Hep niye burda duruyorsun?"
"Hep burda bekliyorsun?"
Hep burda dikilmenin bir sebebi var mı?"
"Bir sorun mu var"
"Bir sorun varsa anlatabilirsin"

Evet bende biliyorum ,isteyerek yapmıyorlar sonuçta hastalığımı nerden bilsinler.Bunları duymak bir yerden sonra üzmüyo ;) cidden çok kötü hissettiriyo 🙂bir  de iğneleyici bakmaları yok mu?Acıyarak bakmaları da var tabi unutmamak lâzım ;) ....

Tae yine her zaman yaptığı gibi okula gitmek için kaltı.Okula gitmekten nefret ediyordu,şimdi dinlenirken noldu diyeceklerdi boş konuşacaklardı garip bakıcaklardı.

Tae okula gitmek için her zaman ki gibi 45 dk önceden çıkmıştı :) nasıl olsa yolu anca yüriyecekti ;)

Yürüken her zaman ki günlük rutinlerinden birini yapıyordu,kendine "neden" diye soruyordu,sorguluyordu.Neden yürüyemiyorum'neden insanlar bu kadar çok soru soruyo,Tanrım neden ben,dünya'da sadece ben mi varım 😭 .Tabi ki Tae bunları düşünürken aĝlamayı da ihmal etmiyordu ;).
Aslında, Tae için ağlamak terapi gibi bir şeydi vücundaki zehileri, söyliyemediği şeyleri,içine atıklarını ağlayarak yok ediyordu.Bir çeşit zehirde arınma yöntemiydi.

Belki de Tae fazla abartıyordu.Yüriyememek pek sorun değildi.Belki de hayat boyu yüriyemeyecekti.Belki de hayat boyu yüriyememek o kadar da kötü değildir. ;)

Tae nihayet 1 saat sonra okula gelmişti.Hoseok aĝladığını anlamasın diye göz yaşlarını silmeyi ihmal etmemişti.

HOSEOK:Taeee!?Günaydınnn~

TAE:Günaydın Hoseok nasılsın?

HOSEOK: İyiyim.Sen nasılsın.

TAE:İyiyim :) .

HOSEOK: Ayyy ilk ders matematik bu adamdan nefret ediyorum. :(

TAE:Hoseok sen neden bu adamdan nefret ediyorsun ki bence çok şeker bir adam.

HOSEOK:AMK dersini o kadar hızlı işliyor ki hiç bir sik anlamıyorum.

TAE:Hızlı işlediğinde bazen ben de bir şey anlamıyorum.Yine de anlıyormuş gibi yapıyorum nsnsnsnsndnndnd

Hoseok Tae'nin dediğine anırarak gülmeye başladı.bsbshdjjdjdjd

HOSEOK:Ayyy... ne güldüm yeter.

TAE:Sen hep gül olur mu?

HOSEOK:Olur da neden böyle dedin ki?

TAE:Bilmem... Dedim işte.

Ders zili çalar.
HOSEOK:Hadi Tae ders başlayacak sınıfa gidelim.

Evet Tae için asıl zorlu kısım başlıyordu.20 basamaktan oluşan 4 tane merdiven çıkacaktı.Tabi ki bunun beraberimde boş insanların boş laflarını duyacaktı.

Hoseok Tae'nin neden durduğunu fark etti ,elini tuttu güven vermek istercesine tuttu, başarabiliriz dercesine tuttu, gerekirse beraber aĝlarız dercesine tuttu...

Tam 2.merdiveni bitirdiler Tae yoruldu fakat Hoseok'a belli etmemek için elini sıkıyordu. Hoseok onu beklesin istemiyordu..Hoseok bunu Tae'nin diğer elini yumruk yapıp sıkabildiği kadar sıkmasından anlamıştı yoruldum ama yapabilirim  demek olduğunu.Tabi ki Hoseok farkımdaydı Tae'nin utanıp duralım mı demediğini bu yüzden o da yorulmuş gibi yapıyordu.

HOSEOK: Tae yoruldum biraz duramaz mıyız?

TAE:Hoseok cidden yoruldun mu?

HOSEOK: Tabi ki yoruldum tae ben de insanım bir makine değilim?

TAE:Özür dilerim ben öyle demek istememiştim.Sadece az yürüdük bu yüzden  yorulabileceğini düşünmemiştim kusura bakma.:(((

HOSEOK:Tae ben sana bunu üzül diye söylemedim ki,sadece yoruldum o yüzden dedim,ayrıca ortada özür dilenecek bir şey yok tamam mı?

TAE: tamam.

575 kelime yazmışım🤭kendinle gurur duydum.😋

Umarım beğenmişsinizdir?
Gelecek bölümde görüşmek üzere

4.bölümü de unutmamak için şimdiden yazıcam :)

Umarım hikâyenin gidişatı iyidir.Bok yoluna gitmiyordur.Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın😋❤️😚

Belki beni böyle de severdi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin