1. Bölüm: Jayden'ın Ihaneti

22 3 1
                                    

SW: Bunun acı verici olacağını niye söylemedin?

JC: Ne? Neyden bahsediyorsun?

SW: Salağa yatma. Hepsini duydum.

JC: Hadi ama hiçbir şey dememiştim bile.

SW: Ellerin terliyor, gözbebeklerin büyüyor, neredeyse tüm yalan belirtilerini gösteriyorsun ve bana yalan söylemediğini mi kanıtlamaya çalışıyorsun? Cidden salaksın. Sence buna gerçekten inanır mıyım?

JC: Ben hiçbir şeyin acı verici olacağını söylemedim. Sadece senden ayrılmam gerektiğini söyledim. Uydurmayı kes.

SW: Acı verici olan da bu zaten. Sen benim ilk ve son aşkımdın. Sana en çok ihtiyaç duyduğum anda beni niye yalnız bırakıyorsun? Senin için değerli değil miyim?

JC: Artık değilsin.

SW: N-ne? Ne demeye çalışıyorsun? SAKIN! SAKIN BENDEN AYRILMA! BEN SENSIZ YAŞAYAMAM!!

JC: Çok geç. Bir daha yüzünü görmek istemiyorum.

SW: HAYIR! HAYIR LÜTFEN! SENI HALA SEVIYORUM SENSIZ YAPAMAM! SENSIZ IYILESEMEM!!

JC: Sadece şunu bilmeni istiyorum: Seni ASLA sevmedim. Tek yaptığım sana aşıkmış gibi yapıp seni paran için kullanmaktı. Ve sen bunu anlamadın bile. Yani evet, bu yalana inanacak kadar salaksın.

SW: Skylar Webster...

JC: Ne? Neden ismini söyledin ki? Soran olmadı sonuçta.

SW: Bu ismi sakın unutma Jayden Chambers.

JC: Niye unutayım ki. Ne de olsa bana büyük bir kazanç sağladın.

Jayden alaycı bir gülümseme yerleştirdi yüzüne. Birkaç saniye boyunca Skylar'a baktıktan sonra hastane odasını terk etti.

Sevgilisinin, ESKI sevgilisinin desek daha doğru olacak, onu terk etmesi Skylar'ı pek şaşırtmamıştı ama çok üzmüştü. Ne de olsa Jaden onun ilk aşkıydı, tıpkı ona söylediği gibi...

Skylar LCD (Lewy Cisimcikli Demans) hastalığı yüzünden hastaneye yatırılmıştı. Her gün birbirinden farklı nedenle bir sürü ilaç içiyordu. Bu ilaçlar ve hastalığı yüzünden zaten yaşam enerjisi kalmamış, bir de çok sevdiği sevgilisi tarafından kullanıldığını öğrenince intihar etmek istemeye başlamıştı. Yaşam sıkıcı, acı verici bir hal almıştı onun için. Tam manasıyla ÖLMEK istiyordu. Ama intikamını da almak istiyordu. Kafası karman çormandı.
"İntikamımı almak için önce hastaneden çıkmam gerekli" diye sesli sesli düşündü Skylar.
"Hastaneden kaçmalıyım. Hemşirelerin sözünü dinleyip ilaçları almaya devam ederek iyileşmek çok daha kolay ama bir o kadar da uzun sürer. O zamana kadar bunların hepsini unutmuş olurum. Ama nasıl kaçacağım ki?"
Işte büyük soru: Skylar hastaneden nasıl kaçabilirdi ki? Sabahları etrafta doktorlar, hemşireler kol geziyordu. Çıktığı anda enselenirdi. Gece doktorların ve hemşirelerin çoğunluğu evine giderdi, sadece nöbetçiler kalırdı. Geneli de bir an önce evine gitmek istediğinden hastaları pek kafalarına takmazdı. Fakat gece kaçmasını önleyen en önemli şey kapıların kilitlenmesiydi. Normalde böyle bir şey hiç planda yoktu, olmayacaktı da. Ama bir hasta aklını yitirip gece geç saatlerde kaçınca kapıya kilitler konmuştu. Bu kilitler sadece doktorların, hemşirelerin ve hastabakıcıların yanlarında taşıdığı kartlarla açılıyordu. Skylar, gece kaçmak için o kartlara ihtiyacı olduğunun farkındaydı, hastalığı o kadar ciddi bir seviyeye gelmemişti.
Henüz...

Bölüm Sonu~

ÖLÜMLÜ BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin