3. Bölüm: Doktorla Hesaplaşma

14 2 6
                                    

??: Skylar Webster? Neden Miss Green ile yürüme egzersizinde değilsin?

Skylar son anda kartı kolunun yenisine saklamayı başarmıştı. Yoksa Dr. Fred Spencer tarafından o kartın neden onda olduğuyla ilgili bir sorguya çekilebilirdi.

SW: Merhabalar Dr. Spencer! Miss Green ile antrenmanı bahçede yapmayı planlamıştık. Ama Miss Green telefonunu düşürdü ve onu almaya gitti.

FS: Ama sen niye yerde oturuyorsun? Ayrıca dizin de kanamaya başlamış. Nasıl oldu bu?

Dr. Spencher ile Skylar konuşurken Miss Green çoktan telefonunu alıp gelmişti.

LG: Izin verin ben anlatayım Doktor Bey. Biz Skylar ile her zamanki gibi antrenman yapmak için boş bir oda bulmaya gidiyorduk. Sonra bu yumurcak "Dışarı gidelim" diye tutturdu. Onu vazgeçirmek için çok çabaladım ama beni dinlemedi. Antrenman sırasında da kendini bana taşıtmak için bilerek dizini yaraladı ne yazık ki.

Skylar kulaklarına inanamıyordu. Bir insan nasıl bu kadar kolay yalan söyleyebilirdi?! Anlattığı 10 ton laf arasında sadece ismi yalan söz değildi. "Dr. Spencer ona inanırsa çıramı yakar. Çok kötü çok kötü çok kötü!" Dr. Spencher'ın o cadaloza inması onun sonu olurdu.

FS: Tamam Miss Green ben kendisiyle konuşacaktım zaten.

"Dr. Spencer benle mi konuşacakmış?! Eyvah eyvah öldüm ben! Bittim!" Korkuyla olduğu yerde büzüldü Skylar.

FS: Gel bakalım Skylar. Önce içeride yaranı temizleyelim, sonra senle konuşmam gerekiyor.

SW: Peki Dr. Spencer...

Skylar Dr. Fred Spencer tarafından odasına götürüldü, dizindeki yara temizlenip üstüne yara bandı yapıştırıldı. Sırada Skylar'ın en korktuğu şey vardı: Dr. Spencer'la konuşmak.

FS: Evet Skylar, sıra konuşmaya geldi.

SW: Evet Dr. Spencer. Dinliyorum.

FS: Skylar... Başka bir hastaneye transfer oluyorsun.

SW: Başka bir hastane mi?.. Ama neden?

FS: Tedavi olman için en iyi seçenek bu.

SW: Ama Dr. Spencer! Ben gitmek istemiyorum! Sizi bırakmak istemiyorum!

FS: Sky... Tedavi olmak istiyor musun? Bana onu söyle.

Skylar şaşırmıştı. Aylardır doktoru olan Fred Spencer ona ilk defa "Sky" diye hitap ediyordu. Doktoruna cevabını ışık hızıyla verdi.

SW: Tabiki istiyorum! Iyi olmayı kim istemez!

FS: O zaman o hastaneye transfer olmalısın. Ve Sky, birşey soracağım.

SW: Buyurun Dr. Spencer, sorun. Ne sormak isterseniz sorun bana.

FS: Senin annen baban nerede Sky?

SW: Ben... BILMIYORUM!

Bölüm Sonu~

ÖLÜMLÜ BEDELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin