OKULA BAŞLAYINCA ANLARSIN

71 9 0
                                    

                                     ______İKİ HAFTA SONRA______

  

Bu günlerden Cuma şu anda okula gidiyor olsaydım eminim ki üzülürdüm. inek bir öğrenci oluğum için değil bu... annemin ve babamın yüzünü görecek olmamdan dolayı. şimdi ise ikisinden de kurtulmam için son iki günüm kaldı. sevindirici bir durum. görmeyeceğim demem sizde yatılıda kalıyorum gibi bir izlenim bırakabilir ama asla  yatılıda kalmam. ben okul çıkışında eve giden bir insan değilim okuldan sonra daha da yoğunum. etütler, dans kursları, spor...

bir sürü kurslara gidiyorum. bu sene spora gitmeyi düşünüyorum. bunları düşünürken aklıma bu sene gideceğim okul geldi . nasıl bir okul olduğunu bilmiyorum tek bildiğim özel olduğu ve okulun bölümlere göre ayrıldığı. okulun ilk günü mal mal etrafta dolaşmamak adına bugün okuluma bakamaya gideyim. üzerime hemen şort tulumumu ve ince hırkamı geçirdim saçlarımın uçlarını da biraz dalgalandırdıktan sonra tamamım. hemen aşağı inip Ceyda ablaya

"Ceyda abla ben bugün okuluma bakmaya gideceğim de bana adresi veriri misin bir de okul görevlilerine haber verirsen sevinirim benle ilgilenmelerine gerek yok sadece gideceğimden haberleri olsun" bunları derken kendime dolaptan kahvaltılık çıkartıyordum.


"peki canım adres buzdolabının üzerinde ki not kağıtlarından birinde olacaktı. görevlileri  de  ararım biraz sonra. çay?" hem konuşuyorduk hem de kahvaltı hazırlamada yardım ediyordu bana.

"oluur :)"


yarım saat kadar Ceyda ablayla hem kahvaltı etmiş hem de konuşup gülmüştük. şimdi ise taksideyim. yolları izlerken abimi aramam gerektiği aklıma geldi ancak kendisiyle kısa bir görüşme yapmak istemediğimden daha sonra aramam gerektiğini aklıma not ettim. ben abimi düşünürken taksi okulun önüne gelmişti parasını ödeyip indim. ben okula bakınırken bana doğru orta yaşlarda bir adam geldi "Ilgın hanım ?"

"evet buyrun benim"

"hoş geldiniz bizde sizi bekliyorduk buyrun lütfen"

"yalnız okuyacağım okulun görelileri tarafından bana hanım denmesinden hoşlanmam"

"kusura bakmayın Ilgın hanım ama annenizin kesin emri"

annemin mi ah şu lanet olasıca kadın resmen bana inat olarak yapıyordu.

"annemin haberi olmaz merak etmeyin"

"madem öyle istediğiniz gibi olsun :)"

"teşekkür ederim. benim size bir sorum olacaktı"

"sizi diliyorum"

" bildiğim kadarıyla bu okul bizim okulumuz değil hatta babam okul işleriyle uğraşmak istemediğinden hiç bir yerde okul açmadı ama siz annenizin kesin emri dediniz ??"

"evet burası sizin okulunuz değil ancak anneniz ve babanız sizin kaydınızı yaptırırken önemli bir meblağ ödediler ve sizin için bazı isteklerde bulundular biliyorsunuz bizim de görevlerimiz var ve benim görevlerime sizinle ilgilenmek eklendi."

"anlıyorum. benim sizden ufak bir ricam olacak"

"yapabilirsem ne ala"

"eminim ki annem ve babam sizden benim üzerime titremeniz konusunda görevlendirdi ancak ben bu tarz şeylerden hiç bir zaman hoşlanmadım emin olun ki bana sizin hakkınızda soru sorulduğun da olumlu yönde cevaplar veririm onların istediklerini yapmazsanız sevinirim"

SEN İSTEDİN (düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin