BARÇIN'LA BİR GÜN

109 7 1
                                    


Sabah demir kapının hayvan gibi ısrarlı bir şekilde zile basılmasıyla kalktım söylene söylene kapıya vardığım da "kim bu hayvan?" dememle "BARÇIIIN" diye çığlık atmam bir olmuştu. Barcının boynuna atlarken kafama bir tane vurup "bu hayvanı görünce bu kadar sevineceğini bilseydim daha önceden gelirdim küçüğüm" evet bana barcın küçük abimde minik diye seslenir ama komşumuz olan ve en sevdiğim hayvanlar arasında yer alan Uras'ta kendi kendine gelin güvey olup bana küçük diyor. Eminim ki barcın bana küçük dediğini duyunca sinirlenecek beni kıskanıyor da (tmm alkışlamayın, alkışa gerek yok, çiçekler odama)ben iç sesimle kendimi ego yığını yaparken barcın beni kucağına aldı ve benim odamın çatı katında olduğunu bildiği için merdivenlere doğru yöneldi. Bense halimden gayet memnun bir şekilde barcının kucağında odama doğru gidiyordum J. "evet küçük şimdi bu koca adam daha doğrusu HAYVANIN dinlenmeye ihtiyacı var ne de olsa seni taşıdı kiloda almışsın baya domuşuk olmuşsun. Gel bakalım yanıma uyuyalım biraz çok yorgunum"


"seve seve barçıncım benim de zaten uykum vardı" tabi ki de domuşuk ve kilo almışsın sözünü unutmadım şu an baya yorgun olduğu her halinden belli olduğu için ellemiyordum onu.


........


2-3 saat uyuduktan sonra ilk önce ben kalkmıştım saate baktığım da saat daha yeni 12'ye geliyordu. Demek ki barcın erken gelmişti. Kapıyı açmaya gittiğimde saatin kaç olduğuna bakmamıştım. O da abim gibiydi aynı benim için hiçbir farkları yoktu. Ailemle aram da olan bütün sorunları biliyordu hatta bazen abim onu benden önce arayıp beni aramasını söylerdi tabi önce olanları anlatırdı, büyük ihtimalle geçen gün olan olayı da o anlatmıştı barcının yoksa gelmeye pek niyeti yoktu. Ben kıpırdanınca barcın da uyandı.


"o küçüğüm hayır ola benden önce kalkmışsın bir şey mi oldu senden beklenmeyecek hareketler"


"sana da günaydın barcın. Hayır sonun da olaysız bir şekilde kalkabildim dün gece zaten erken yatmıştım o yüzden senden önce kalkmışımdır."


"bundan sonra olay yok ben varım güzelim J." Ve saçlarımı alıp dudaklarını büzüp bıyık yapar yerim kiii bu haline katlanamadığımı biliyor bende yanaklarını sıkarak "şebek inadına yapıyorsun değil mi böyle olunca sana demediğim iltifatı bırakmıyorum diye ama çok sevgili şebekcim hiç böyle hallere girmene gerek yok sen zaten normal halinle de çok yaraşuklusun. :* :* :*"


"Tabi kızım ne sandın o kadar Amerika'da yaşıyorum tabi ki de yaraşuklu olucam."


"hop orda dur bakalım Amerika'da yaşıyorsun diye Amerikan olmuyorsun canımcım sen hala çok yaraşuklu bir Türk erkeğisin" JJJ


"oov ben kaçar Ilgın Akdeniz şimdi beni Türklük testine sokar bir ton nasihat verir bay bay ... J"


"ne o rahatsız mı oldun canımcım unutma ki Türk'sün Türk'üm ve Türk'üz evet canımcımlar Ilgın ablanız bir güzel Türk itemi de yaptı bu iş tamamdır ilk günden barcını soğuttum büyük başarıyı elde ettim JJJ"


"vaay demek amacın beni soğutmak küçük öyle olsun alır valizimi çeker giderim buralardan"

SEN İSTEDİN (düzenlenmekte)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin