Aşağıdan gelen seslere uyandım. Seslere dikkatimi verdiğimde annemle babamın konuştuğunu fark ettim.Aslında konuşmaktan çok kavga ediyorlar gibiydi. Ne konuştuklarını merak ettiğim için kapıya yöneldim.Koridora çıktığımda telefonuma bir mesaj geldi.Mesajı okurken bir şeye çarpıp yere düştüm.Kafami kaldırdığımda karşımda dikilen ikizim Selim'e baktım. "Dikkatli olsana"diye çemkirdiğimde kaşlarını çatarak "Bana çarpan sensin SUDECİĞİM""Senin gibi sakarların yürürken önlerine bakması gerekir telefona değil"dedi yine o sinir bozucu sesiyle.Beni sinir etmeyi çok iyi biliyordu, özellikle de dademin ki cins sesiyle 'Sudeciğim' diye sesleniyordu.Sonra kollarımdan tutup kaldırdı.O sinir bozucu bakışlarıyla beni süzüyordu . Yine boyumun kısa olmasıyla ilgili dalga geçeceğini düşündüm ama o beni şaşırtarak hiçbir şey söylemeden merdivenlere doğru yöneldiğinde gerçekten boyumun kisa olduğunu fark ettim, onun omzuna geliyordum. İkiz olsakta hiç benzemiyorduk. O uzun ve kaslı ben ise zayıf ve kısa boyluydum.O kadar zıttık ki bazen hastanede karıştığımızı bile düşünüyordum. Tabiki böyle bir şey olmadığını da biliyordum.Selim'i takip edip aşağıya indim. Annemle babam halakonuşuyorlardı.Bizi fark ettiklerinde annem "oturun" dedi. İkisininde yüz ifadelerinden gergin oldukları çok belliydi. "Noldu"diye sorduğumda babam "bir hafta içerisinde taşınıyoruz " diye konuya hızlı bir giriş yaptı. Selim'le aynı anada "nereye" diye sorduk.Selim'de benim kadar şaşkındı ve neler oldugunu merak ediyordu. Annem "dedeniz çok hastaymış" dediğinde Selim' le birbirimize bakıp geri annemlere döndük. Hala nereye taşınacağımızı söylememişlerdi.Tekrar nereye diye soracağımda babam "dedenizin hastalığı gittikçe ilerlemiş , sabah amcanızla konuştum bu nedenle acilen Izmir'e gitmemiz gerekiyor " dedi."Peki sizin işiniz , bizim okulumuz ve bu ev ne olucak "diye sordum. Babam hiç beklemeden "ben artık hakimliği bırakıcam amcanızla dednin şirketini yöneteceğiz , annende Izmir'deki hastanelerin birine tainini istedi. ""Selim ve sende Arda'nın gittiği 'Doga Kolejin'ne gideceksiniz"dedi. "Bu evi artık yazın Antalya ya geldigimizde kullanicaz"diye annem soze devam etti ve ' odalarımıza çıkabileceğimizi' söyledi. Odama çıktığımda yatağıma uzanıp düşünmeye başladım 'ne yani taşınacak mıydık?'
...
Hikayemizi okuduğunuz için teşekkür ederiz.
Biz bu hikayeyi iki kişi yazıyoruz ve bu bizim ilk kitabımız bu yüzden yaptigimiz hataları bu seferlik görmezden gelirseniz çok mutlu oluruz.
Bu bölümü pek aciklayici olmadi ama ikinci bölümü daha açıklayıcı olucak.
Kapak için "dark_tugce'ye" teşekkürler.
Vote ve yorumlarinizi bekliyoruz. :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARARSIZ
Teen FictionSude ve ailesi dedesinin hastalığı nedeniyle Antalya'dan İzmir'e taşınmak zorunda kalırlar. Fakat Sude'nin Antalya'da bir çocukluk aşkı vardır. Sude İzmir'de bir çocukla tanışırsa yıllardır sevdiği kişiden vaz geçip yeni birini sevebilir mi ?