Multi:Selim
《Cameron Dallas》Yaklaşık yarım saattir yatağıma uzanmış düşünüyorum. İzmir'i seviyorum ama ben Antalya'da doğup büyümüştüm.
En yakın arkadaşlarım burdaydı. Azra ve Eda. Tabi birde on yaşından beri sevdiğim Kerem vardı. Ben 17 yaşındayım ve tam yedi senedir onu seviyorum. Ama o bunu bilmiyor. Zaten bilmemesi daha iyi. Çünkü o beni kardeşi gibi görüyor.
Kendimi bildim bileli ben, Selim, Azra, Eda ve Kerem çok yakın arkadaşlarız. On yaşıma kadar da Kerem'i kardeşim gibi görüyordum.
Fakat o güden sonra bu değişti.
O gün canım sıkıldığı için yürüyüşe çıkmıştım. Yolun ortasında dalgın bir şekilde yürürken araba kornasının sesini duymam ve kolumdan tutulup çekilmem bir olmuştu.Beni kurtaran Kerem'di. İşte o zaman bunun öylesine bir tesadüf olmadığını anladım. Çünkü bu kişi başka birisi de olabilirdi. Ama beni Kerem kurtarmıştı.
Bence bu kaderdi. Bu olaydan sonra ona ilgi duymaya başladım. Gün geçtikçe de ona bağlandım.
Azra bizden bir yaş küçüktü ve Kerem'in kardeşiydi. Biz ne kadar yakın arkadaşsak ailelerimiz de o kadar yakınlar birbirlerine.
İzmir güzel şehirdi. Yazları hep tatile giderdik. Şimdi ise Antalya'ya tatile gelecektik. İzmir'de de biricik kuzenim Arda vardı ama benim hayatım burdaydı umarım her şey güzel olurdu ve oraya alışırdım.
Odama birisinin dalmasıyla kapıya doğru döndüm. Bilin bakalım kim? Tabiki de öküz kardeşim Selim.
"Keşke kapıyı tıklatıp 'girebilirmiyim' diye sorsaydın."
Bunu dememle dışarı çıkıp kapıyı kapattı ve tıklatıp "girebilirmiyim?" Diye sordu.
Bu hareketine gülüp "girebilirsin" dedim. Ve hemen odaya girip konuşmaya başladı.
"Kerem'i aradım ve taşınacağımızı söyledim. Bir saat sonra sahilde buluşuyoruz. Hadi yine iyisin göreceksin biriciğini."
Evet Kerem'i sevdiğimi biliyordu. Tabiki ben söylememiştim.Kendisi öğrenmişti.
Azra, Eda ve ben kızlar gecesi yapıyorduk. Konumuz benim Kerem'i sevmemdi. Biz bunu konuşurken Selim'de kapının arkasında bizi dinliyormuş. Birden içeriye 'oha' diyerek daldı. Bende her şeyi anlatmak zorunda kaldım. Bana aramızda kalacağına söz vermişti.
Sağolsun çok yardımcı olmuştu. Beni Kerem'in üzerine itmeler, sınıfta kendi yerini verip Kerem'le oturmamı sağlamalar. Gerçekten hepsi çok işe yaradı. O yüzden Kerem'le hala arkadaşız.
"Ee hangi denize daldın?"
Selim'in gereksiz espirisine yüzümü buruşturup "tamam sen çık ben hazırlanıp geliyorum. " diyerek onu ittim.
Odadan çıkarken "on dakikadan fazla beklemem."diye bağırdı. Hıh göreceğiz.
Temmuz ayının ortalarındaydık ve hava çok sıcaktı. Bu yüzden altıma kot şort üzerine de kısa kollu bol bir t-shirt giydim. Saçımı da tepeden bağladım.
Makyajı gerekmedikce yapmazdım. Bu yüzden de makyaj yapmadım.Haha yirmi dakika olmuştu. Aslında on dakikada giyindip hazırlanmıştım ama diğer on dakikada ne giyeceğime karar vermiştim.
Aşağıya indiğimde Selim salonu turluyordu.
"Yirmi dakika oldu!"
"Evet."
"Birde evet diyor!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARARSIZ
Teen FictionSude ve ailesi dedesinin hastalığı nedeniyle Antalya'dan İzmir'e taşınmak zorunda kalırlar. Fakat Sude'nin Antalya'da bir çocukluk aşkı vardır. Sude İzmir'de bir çocukla tanışırsa yıllardır sevdiği kişiden vaz geçip yeni birini sevebilir mi ?