4.rész

1K 47 2
                                    

Charles Leclerc:

Csütörtök van és itt vagyunk Spanyolországban, és ma találkozok Pierrel, hogy beavasson a Rose-al való beszélgetésébe.

-Csá haver! -Köszönt Pierre, ahogy lepacsiztunk.

-Mesélj! Mit mondott Rose, ki a kislány apja?

-Csillapodj haver! Mindent elmondok csak lassíts!

Elmondott mindent. Azt, hogy Rose építész, belsőépítész lett, egyedül neveli a kislányát -az édesapja segítségével- azt, hogy a híres Leblanc konyha még mindig istenien főzz. És azt is, hogy Emma apukája nem él velük és nem is tartják a kapcsolatot vele.

-És hol volt az elmólt három évben? Mit csináltak?

-Londonban folytatta az egyetemet és Emma is ott született. Majd két év után Nizza-ba költöztek.

-Miért? Miért pont Nizza?

-Nem tudom.

Képzeld, ugye Emma nagy rajongója az F1-nek, ezért Pierre bácsi meghívta őt nagyon sok futamra.

-Pierre bácsi? -Kérdeztem meglepetten.

-Ja az. Olyan édes és okos kislány a korához képest.

-Ha az anyjára ütött akkor tényleg egy tünemény lehet.

-Miért nem beszélsz vele a múltról, jövőről?

-Mert ott van nekem Evelyn.

-Ez egy nagyon gyenge érv, főleg, ha már nem is szereted.

-És, ha Rose is szeretne vagy szeretett volna három éve, akkor nem lépet volna le másnap reggel. -Mondtam gunyorosan.

-De az csak azért volt, mert nem akarta tönkre tenni a kapcsolatodat, azzal a piócával. És tudod miért?

-Mert ő mindig másokat helyezz maga elé. -Mondtuk ki teljesen egyszerre.

Rose Leblanc:

-Nem tudunk ma menni Pierre.

-Nem tudsz vagy nem akarsz jönni?

-Nem tudok. Dolgoznom kell.

-Akkor megmondom mi lesz. Te szépen itt maradsz és dolgozol, Emma pedig Pierre bácsival jönn.

-Nem is tudom Pierre. Nem akarom, hogy Emma egyedül maradjon idegenekkel.

-Idegenek?! Ők a harmadik vagy negyedik családom. -Mondta nevetve.- És nem lenne egyedül, Kika is ott lenne vele, mikor én az autóban vagyok.

-De nem akarom, hogy tehernek érezzétek.

-De beteg vagy, hogy ilyen sületlenséget motyogsz? -Kérdezte, miközben tenyerét a homlokomra tette, mintha azt nézné lázas vagyok-e. -Na hol van mini Rose?

-A szobában van. Nem tudja mit vegyen fel. -Mondtam nevetve.

-Akkor ebben az apjára ütött.

-Hát igen, és még sok másban is. Csak nézz rá! -És amint ezt kimondtam eszembe jutott, hogy tényleg olyan mint az apukája, aki nem is tudja, hogy van egy lánya miattam. Mert voltam olyan önző és hülye, hogy nem mondtam el neki.


........................................................................................

2023.07.07.
Sziasztok! Kíváncsian várom a véleményeket!😇
Szerintetek Rose helyesen döntött, mikor nem mondta el Charlesnak, hogy van egy lánya?

Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli

Safe place [Charles Leclerc ff.]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora