7.rész

1.1K 51 8
                                    

Rose Leblanc:

Emma Szülinapját apánál kell tartanunk, mivel nálunk csőtörés volt. Belépve a házba ismerős hangok ütik meg a fülünket.

-Nagyi! -Szalad Emma a nappaliba. Én meg zavarodottan mentem utána. „Apa elmondta volna neki?" -Szólalt meg a kishang a fejemben.

-Kicsikém! -Ölelte meg Pascale a lányomat. -Rose. -Mosolygot rám.

-Nyugi, Pascale tudja az igazat. -Mondta apa, én csak sóhajtottam.

-De mióta?

-Mióta Nizzába költöztetek. És megértem miért csináltad, de ha elfogadsz egy tanácsot. Mielőbb mond el neki az igazat még mielőtt mástól tudja meg.

-Igazad van, de nem lehet. Neki ott van a Forma1 és Evelyn.

-Más pilótáknak is van gyerekük és boldogok. És hidd el mindenkinek az lenne a legjobb, ha szakítana Evelyn-nel.

-Mindenki ennyire utálja még mindig?

-Én nem is kedveltem, de amióta kiderült, hogy többször is megcsalta a fiamat, azóta nem szívesen láttom. -Többször is megcsalta Charles-t?! -Akkor ezért voltak olyan furák múltkor is. De, ha nem boldogok együtt miért vannak még együtt? -Gondolkoztam el.

Charles Leclerc:

Rose meghívott engem is a kis Emma születésnapjára. Éppen a cipőmet húztam, mikor Evelyn jelent meg mellettem.

-Hova mész? -Kérdezte számon kérően.

-Anyához, majd egy barát szülinapjára.

-Oké, jövök én is. -Mondta és már ki is indult.

Mikor oda értünk anya már kint várt a ház előtt, de mikor meglátta kiszállni a lányt a kocsimból lehervadt a mosoly az arcáról. Engem melegen üdvözölt, de Evelyn-nek csak egy hűvös 'Szia' jutott.

A Leblanc házban nyüzsögtek a gyerekek és az emberek is. Rose apja nyitott ajtót nekünk, majd a kert felé terelt minket. Nem sok ismerős arcot láttam, de azért volt egy pár. Mondjuk Pierre-ék és meglepetésemre Carlos is itt volt. Rose-t és Emmát nem láttam ezért odaléptem a fiúkhoz:

-Sziasztok!

-Helló Mate! -Köszönt Carlos. Pierre csak biccentet.

-Miért hoztad magaddal Medúzát? -Kérdezte flegmán. A megnevezésen nem lepődtem meg, mert régen is így hívták Evelyn-t Rose-al.

-Nem az én döntésem volt elhiheted. -Forgattam meg a szemem. -Merre van az ünnepelt?

-Fent vannak. Volt egy kisebb baleset a gyümölcslével. -Mondta kedvesen Kika, aki egy kislánnyal játszott, feltételezem a húgával.

Elindultam felfelé és Rose szobájából ismerős hangokat hallottam ezért arra felé vettem az írányt.

Rose Leblanc:

-Hercegnőm, lent várnak a vendégek, aki csak miattad vannak itt. Válaszunk egy szép ruhácskát és menjünk vissza.

-Nem! Apát akarom! -Mondta hisztisen, bennem meg megállt az ütő egy pillanatra.

-Ezt már megbeszéltük kicsim. Apa nem tud eljönni. -Mondtam és abban a pillanatban kopogtak egyet és Charles dugta be a fejét a szobába:

-Bejöhetek?

-Charles! -Kiáltott fel Emma. Najó ez csak valami vicc lehet az univerzumtól.

-Nem láttátok valahol a szülinapost? Sehol sem találom, de oda kéne adnom az ajándékát. -Mondta játszva.

-Itt vagyok, nyisd ki a szemed! -Mondta Emma kacagva.

-Hah! Hát itt vagy! De miért vagy itt fent?

-Leöntötte a ruháját, de nem választ másikat.

-Akkor majd én választok, utána megkaphatod az ajándékod. Oké?

-Jó! -Egyezett bele Emma, majd felvette a ruhát, amit Charles választott. Egy fehér alapú ruha volt, aminek alját kék, virágminta díszítette. Miután Emma felvette, Charles át nyújtott neki egy szürke tasakot. Ahogy a kislányom kibontotta hatalmas mosoly kúszott az arcocskájára. A tasakban egy plüss elefánt volt és Mickey egeres autóversenyzős könyv volt.

-Mit kell mondani? -Kérdeztem.

-Köszönöm! -És megölelte Charles-t.

-Szívesen. Most pedig futás bulizni! -Szaladtak ki kézen fogva. Bennem meg egy rossz érzés tört fel: „El kell mondanom neki!"-Szólalt meg a hangocska a fejemben.

Charles Leclerc:

A buli nagyon jó volt, ahogyan a torta is isteni volt. Éppen Rose-al és Carlos-sal beszélgettem, mikor Emma sírni kezdett, mert elesett ezért Rose oda szaladt, hogy megvigasztalja. Utána mentem és ekkor láttam meg, hogy Evelyn ott áll felettük és semmit nem tesz.

-Igazán segíthettél volna. -Mondtam a „barátnőmnek".

-Miért? Csak elesett, majd feláll. -Felelte fintorogva.

-Láttom neked nem tanították meg, hogy kell viselkedni egy gyerekkel. -jegyezte meg Rose.

-De csak tudod nekem nincs egy zabi gyerekem. -Mondta gúnyosan, mire Rose keze csattant az arcán.

-Ha még egyszer a szádra mered venni a lányomat, nem állok jót magamért. Most pedig kifelé! -Mondta bosszúsan Rose. Majd beviharzott a házba.



........................................................................................

2023.07.27.
Sziasztok! Remélem tetszett ez a rész.😇
Várom a véleményeteket! És kíváncsi lennék melyik pilótáról olvasnátok szívesebben: Carlos S., Pierre G. vagy George R.?

Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli

Safe place [Charles Leclerc ff.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat