Charles Leclerc:
Már egy hét telt el, mióta Rose kidobott. Éppen haza értem anyához, mikor is a szomszéd ház ajtaján Mr. Leblanc rohant ki:
-Jaj Charles! De jó, hogy itt vagy. -Mondta kétségbe esve. -Elkell vinned a nizzai kórházba, most!
-Emmával történt valami? Vagy Rose-zal? -Kérdeztem, mikor elindultunk a kocsim felé.
-Pierre hívott, hogy kórházba kellett vinni...-Csuklót el a férfi hangja.
Húsz perccel később fékeztem le a kórház bejárata előtt és már rohantunk is be az épületbe. Miután a recepciós csaj útba igazított minket, rohantunk megtalálni Pierre-t. Pierre kint ült a folyóson maga elé meredve, az ölében az alvó csöpp, kis négy évessel.
-Pierre! -Szólította meg Mr.Leblanc a franciát. -Hogy van?
-Még nem mondtak semmit. Még a műtőben van.
-De mi történt? -Kérdeztem most én.
-Fiam, szerintem vigyétek haza Emmát! Hadd aludhasson egy normális ágyban.
-Menjünk hozzátok! -Mondta Pierre, mikor már az autóban ültünk.
-Miért?
-Csak, mert. Majd ott elmondom.
-Az jó lenne mert, már tiszta ideg vagyok haver! -Akadtam ki, és a hangomat is.
-Nyugodj meg! És fogd vissza magad, mert felkelted a keresztlányomat, de akkor el is verlek! -Ezen már mindkettőnk elkezdett röhögni.
Leparkoltam a ház előtt, ahol a gyerekkoromat töltöttem. Emmát kivettem a hátsóülésről és bementünk a házba. Anya a kanapéról kelt fel és sietett oda hozzánk.
-Jaj kicsikéim! Most hívott Robert, Rose kijött a műtőből, de még kritikus az állapota. -Anya szavai valamennyire megnyugtattak minket.
-Anyu, felvinnéd Emmát a szobámba?
-Persze, add csak ide! -Azzal át vette a kislányt és elindult fel a lépcsőn.
Pierre és én a nappaliba vonultunk. Mikor leültünk jelentős pillantásokat küldtem felé, hogy minél előbb kinyögje mi történt. De nem vette a jeleket:
-Elmondanád végre mi történt? -Egy sóhajtás után belekezdett:
-Rose kapott egy munkát Németországban és megbeszéltük, hogy én és Kika vigyázzunk Emma-ra. Már úton voltam, mikor Rose nevét írta ki, de Emma szólt bele. Szegény nagyon meg volt ijedve, azt mondta valaki bántja anyát. -Mesélte Pierre és bennem gyűlni kezdett a harag. - Mikor oda értem az a rohadék már nem volt ott, de csak kerüljön a szemem elé...
-Mégis ki?
-Thomas Horner.
-Ő bántotta Rose-t?
-Igen és nem ez volt az első alkalom... -Nem bírta folytatni mert üzenete jött. - Bocsi, most mennem kell, megjött a fuvarom. Amit most mondani fogok azért Rose meg fog ölni, de...
-Jaj Pierre a faszomba már! Ne húzd az időt!
-Emma a te lányod a picsába már! Ezt nem lehet csak így kinyögni, persze, hogy húztam az időt. Hisz a legjobb barátomnak van egy lánya a másik legjobb barátomtól. -Fakadt ki. De ismét csippant a mobilja. -Bocsi haver, most már tényleg mennem kell. Gratulálok apuka!
Mikor a férfi után becsukódott az ajtó és lesokkolva huppantam vissza a kanapéra és egy kéz szorítását éreztem bal vállamon. Ahogy megfordultam anya ált mögöttem:
-Gratulálok kisfiam! -Mosolygott rám lágyan.
-Apa vagyok...
-Igen az vagy. Hihetetlen, hogy nem vetted észre. Kiköpött te ez a szépséges kislány.
-Igen...Várj?! Te mindvégig tudtad?
-Csak három éve. -Vágta rá habozás nélkül és nyugodtan.
-És nem akartál volna szólni nekem is arról, hogy van egy lányom? -Álltam fel mérgesen.
-Először is ne beszélj így velem és ne kiabálj! Másodszor ez nem az én döntésem és dolgom volt. És teljes mértékben megértem Rose, miért így döntött. -Én csak álltam ott letaglózva.
-Van egy lányom. Van egy lányom! -Borultam végül édesanyám nyakába, sírva a boldogságtól.
-Igen te mamlasz. Most pedig fogd vissza magad mielőtt fel nem kelted a lányod. Menj fel hozzá, addig én csinálok valami vacsit.
Így is tettem. Felmentem a szobámba, ahol az ágyon ott aludt az én angyali kislányom. Le ültem az ágy szélére és csak csodáltam őt. Lágyan simogattam világos barna haját és büszkeséggel fürkésztem gyönyörű arcát.
-Az én kicsi kislányom. -Suttogtam magam elé, mikor is Emma mocorogni kezdett és fel is ébredt:
-Apa...
-Igen hercegnőm...-Mosolyogtam rá vidáman könny áztatta arccal. Ami ez után jött nagyon meglepett. Emma a nyakamba vetette magát.
-Hiányoztál apu. -Suttogta a fülembe és nyomott egy puszit az arcomra.
-Te is hiányoztál nekem kicsim! -Szorítottam magamhoz.- Most már nem hagylak el, mindig veled leszek.
........................................................................................
2023.11.02.
Sziasztok! Bocsánat az "eltűnésért" igyekszem minél előbb hozni a kövi rész.
Várom a véleményeteket kommentben.❤️😇Ui: Szeretnétek playlist-et ehez a könyvemhez is?🤔
Instagram:endredolli_iróioldal
Tiktok: endre.dolli
VOCÊ ESTÁ LENDO
Safe place [Charles Leclerc ff.]
Fanfic2019. Amikor minden véget ért. Vagy talán akkor kezdődött el minden? Történet egy lányról, aki jelene elől a múltjába menekül. ‼️Minden jog fenntartva. Későbbiekben 🔞sorokat tartalmazhat‼️