1. Acı hayata uyanış.

2.5K 127 67
                                    

Merhaba. Ben Şebnem. Eskiden Wattpad da yazardım hikayeler ama bıraktım, tekrar yazmaya karar verdim. Önceki hesabımda hayli bir izlenme kitlem vardı ama malesef sorunlardan dolayı bıraktım.

Hikayemize geçmeden önce lütfen yıldıza basmayı unutmayın her yıldız benim için çok degerli🥹

Ve lütfen yorumlarınızı eksik etmeyin aşklarım❣️


Sizden çok rica ediyorum yazım yanlışları görürseniz yorumlarda söyleyin bana. Gözden geçirmeden yazıyorum.

Daha 17 yaşında bir genç kızdım. Hayatın bana neler göstereceğini bilmiyordum. Anne ve babamı kayb etmişdim. Büyük bir çöküş yaşadım. Gözlerimde aynalarda gördüğüm kadarıyla yanlızca hüzün vardı. Ne acı dimi anne ve babanın ölümüne şahit olmak.

Kim tarafından öldürüldü hiç bir fikrim ya da bilgim yok.

Ne korkunç....Bir anda silahla evinize girilsin ve anne baban bir kurşunla ölsün. Hiç acımadan gözlerini kırpmadan vurmuştular.

Yine korkunç bir sabaha uyandım. Ama artık 22 yaşında olarak uyandım. Yine evde yapayalnızdım. Kahvaltı hazırlayacak bir annem, gazete okuyacak bir babam yoktu. Bunları düşünürken kendi kendime güldüm ama acı içinde bir gülümsemeydi bu. Yıllar oldu nerdeyse, 4 yıldır arkadaşlarım ne kadar güldürmeğe çalışsa da burukca gülümserdim hep. Bir yanım eksikmiş gibiyim.

Düşüncelerimi bir kenara bırakarak yataktan kalktım. Yine üniversiteye gidicektim son kurstum bu yıl. Hukuk okuyordum.

Güzel, siyah ,zarif bir crop giyindim. Altına da düz yırtmaçlı boş bir panton. Makyaj yapmayı çok severim. Şu an'a kadar makyajsız hiç bir yere çıkmadım.

Aşağıya indiğimde kendime bir kahve yapıp evden hızlıca çıktım. Hemen arabaya binip kullanmaya başladım.''Lütfen ceza yemiyeyim'' evet araba konsunda fenaydım.

***

Okula vardığımda arkadaşlarım bahçede oturmuşdu. Hemen yanlarına gittim. Nazlının arkasından sarıldım. ''Ayol noluyor?''dedi..Başını çevirdiyinde beni gördü. ''Ayyy Yeşim hoş geldin ayol''dedi kıkırdayarak. Ben de gülümsedim.

''Hoş buldum Nazlım.'' Nazlıdan ayrılıp Cem'e sarıldım.

''Fıstığım gelmiş yaa''deyip bana sarıldı ve yanağımdan öptü.

Geçip yanlarına oturdum. Nazlı ve Cem de kahve içiyordu. Önlerindede not defterleri vardı.

Cem, ''Ee kızlar bu günki plan ne?''
Nazlı, ''Tabiki gece klübüne gidiceyiz akşam ayol. Başka planımızmı var?''dedi gülerek.

''Katılyorum Nazlıya gidip kafa dağıtırız 1 hafta oldu nerdeyse gitmedik.''gülümsedim.

''Okey'' dedi Cem.

Cem ve Nazlı benim en yakın arkadaşlarımdı. Nazlı tam kafa dengi, aşko kuşko bir kızdı. Cem'se işte normel erkekdi. Benim ve Nazlının üzerinde çok korumacıdır. Bize ne zaman bir erkek sapıklık yada bizle yan konuşsa hemen araya girer. Öyle kavgacı bir ruhu var. Dediyim gibi ikisini de çok seviyorum.

Derse girdik. Ben özellikle hukuk okuduğum için dersler çok ağırdı. Kanunlar falan derken insanın başı şişiyor.

***

Akşam olmuştu Nazlıyla beraber kendi evime gelmişdik. Bende hazırlanıcaktık akşam için. Cem de bizi arabayla gelip burdan alıcaktı.

''Nazlı yeni enişte varmı acaba?'' Dedin ve ardından kahkaha attım.

SON GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin