ŞEHRİN UCRA KÖŞELERİNDE MERT İSİMLİ UZUN BOYLU SARIŞIN MAVİ GÖZLÜ CESUR BİR ÇOCUK YAŞIYORDU.HERKES TARAFINDAN SEVİLEN SAYGI DUYULAN BU ÇOCUK İNSANLARIN SAYGISINI KAZANMAKTAN HİÇ VAZGEÇMEZDİ.SABAH ERKEN KALKAR KAHVALTISINI HAZIRLAR BİRAZ KİTAP OKUR DAHA SONRA SPORUNU YAPARDI.AKŞAM VAKİTLERİNDE İSE DIŞARIDA TURLAYIP ARDINDAN EVE GELİRDİ.BİR GÜN AKŞAM SAATLERİNDE YİNE EVİNE DÖNÜYORDU.İÇERİ GİRDİĞİNDE İSE BİRDEN ŞOK OLDU.''OTUR!'' DEDİ BİRDEN KARŞISINDAKİ ADAM.
''SEN KİMSİN VE NE CÜRETLE EVİME GİRİYORSUN?''
''OTUR EVLAT SANA HER ŞEYİ ANLATACAĞIM''
MERT ŞOKUN ETKİSİNDEN HALA ÇIKAMAMIŞTI BİRAZ DAHA DÜŞÜNDÜKTEN SONRA ADAMIN KARŞISINDAKİ SANDALYEYE OTURMAYA KARAR VERDİ. AMA TERS GİDEN BİR ŞEYLER OLURSA MASADAKİ SİLAHA DAVRANMAK İÇİN SİLAHIN BİRAZ DAHA YAKININA OTURDU.
''ÖNCELİKLE BİLMENİ İSTERİM Kİ SENİ 5 YILDIR TAKİP EDİYORUZ.BİZE SENİN GİBİ CESUR DELİKANLI AKLI YERİNDE KAFASI ZEHİR GİBİ ÇALIŞAN ADAMLAR LAZIM.''DEDİ ADAM
''SİZ KİMSİNİZ VE BENDEN NE İSTİYORSUNUZ!''
MERT SİNİRLENMEYE BAŞLAMIŞTI AMA ÖFKESİNİ DİNDİRECEK HİÇBİR ŞEY YOKTU. ADAM BİRDEN YANINDA DURAN SİYAH BÜYÜK ÇANTASINA UZANDI VE ÇANTAYI MASAYA KOYDU. ÇANTAYI AÇTI VE MERT ANİDEN AYAĞA KALKTI.YANLIŞ BİR HAREKET YAPMAMAK İÇİN KENDİNİ ZOR TUTUYORDU.GÖZLERİNİ ADAMIN GÖZLERİNDEN BİR AN BİLE AYIRMIYORDU.ADAM İÇİ AĞZINA KADAR PARA DOLU ÇANTAYI AÇTI VE ŞÖYLE DEDİ:''BİZİMLE ÇALIŞMANA ÇOK İHTİYACIMIZ VAR.AMACIMIZ SENİ KORKUTMAK DEĞİL.HAYATINI DEĞİŞTİRMEK İSTİYORUZ.ÇOK ZENGİN OLABİLİRSİN.BİR ŞİRKET ADINA ÇALIŞACAKSIN SANA GÖREVLER VERECEĞİZ AMA BU GİZLİLİKLE YÜRÜTÜLEN BİR GÖREV.SORU SORMANA ASLA İZİN VEREMEYİZ.BU KARTI AL VE İYİCE DÜŞÜN.'
'ADAM SÖZLERİNİ BİTİRDİKTEN SONRA SİLAHINI VE ÇANTASINI ALIP EVDEN UZAKLAŞTI.MERT İSE SANDALYEDE OTURUP YAŞANAN OLAYLARIN ŞOKUNU ATLATMAYA ÇALIŞIYORDU.SABAH OLMUŞTU AMA MERT YAŞANAN OLAYLARDAN SONRA BUGÜN BİRAZ GEÇ KALKMIŞTI.MERT YATAKTAN KALKAR KALMAZ KARTI ALDI VE KARTIN ÜSTÜNDEKİ YAZILARI OKUMAYA BAŞLADI.KARTIN ÜSTÜNDE ADAMIN NUMARASI VE BAZI ANLAMSIZ YAZILAR VARDI.ÇOK GÜVENDİĞİ BİR ADAMA GİTMEYE KARAR VERDİ.AMA BU ADAM UZAK BİR ŞEHİRDE KENDİ BAŞINA YAŞAYAN İNSANLARLA İLETİŞİMİ OLMAYAN BİR ADAMDI.MERT DE YALNIZ BAŞINA YAŞIYORDU.MERT BİR YETİMHANEDE BÜYÜMÜŞTÜ VE BU ADAM MERTİ EVLATLIK EDİNİP BÜYÜTMÜŞ ONA BAZI BECERİLER TECRÜBELER ÖĞRETMİŞTİ.MERT YEMEĞİNİ YİYİP HAZIRLANMAYA BAŞLADI.TÜM EŞYALARINI BİR BAVULA KOYDUKTAN SONRA DIŞARI ÇIKTI.DIŞARISI HAFİF RÜZGARLI AMA SICAKTI.ADAMI ARADIKTAN SONRA NEREDE BULUŞACAKLARINI KARARLAŞTIRDILAR.MERT BİRAZ YÜRÜDÜKTEN SONRA EVİNE GİREN ADAMIN ONU TAKİP EDEBİLECEĞİNİ DÜŞÜNDÜ.BİRAZ DAHA YÜRÜDÜKTEN SONRA BİR TAKSİYE BİNDİ VE ORADAN UZAKLAŞTI.TAKSİDEN İNİP BİRAZ DAHA YÜRÜDÜKTEN SONRA SPOR SALONUNU GÖRDÜ VE BİRAZ SPOR YAPMAYA KARAR VERDİ.İÇERİ GİRDİ ÜSTÜNÜ DEĞİŞTİRİP SALONA GEÇTİ.KULAKLIĞINI TAKIP AĞIRLIKLARINI KALDIRMAYA BAŞLADI.ÇOK FİT BİR VÜCUDU VARDI.SALONDAKİ ÇOĞU KİŞİ ONU İZLİYORDU ADETA.ANTRENMAN BİTTİKTEN SONRA PROTEİN TOZUNU İÇİP DIŞARI ÇIKTI.OTOGARA GİDİP OTOBÜSÜNÜ BEKLEMEYE BAŞLADI.MERT İÇİNE KAPANIK BİR RUH HALİNE BÜRÜNMÜŞTÜ.İNSANLARA YARDIM ETMEYİ SEVERDİ.FAKAT ESKİDEN YAŞADIĞI BİR AŞKTAN DOLAYI GÜVEN DUYGUSUNU KAYBETMİŞ KENDİNE DAHA FAZLA ZAMAN AYIRAN KENDİNE DEĞER VEREN VE ÇİZGİLERİ OLAN BİRİSİ HALİNE GELMİŞTİ.
''MERT NE YAPIYORSUN BURDA'' DEDİ ARKADAN GELEN HOŞ BİR KADIN SESİ.ÜSTÜNDE SİYAH ELBİSESİ OLAN AYAKKABILARI TOPUKLU SARI VE KIVIRCIK SAÇLI BİR ELİNDE KÜÇÜK BİR BAVULU DİĞER ELİNDE TELEFONU VARDI. '' MERHABA ŞEHİR DIŞINA ÇIKIYORUM BİRAZ İŞLERİM VAR SEN NE YAPIYORSUN BURADA''DEDİ MERT.
''BEN DE ANNEMLERE GİDİYORUM ONLARI ÇOK ÖZLEDİM KAÇ AYDIR GÖRMEDİM ÜNİVERSİTEM DAHA BİTMEDİ SENEYE BİTECEK İNŞALLAH.''DİYE YANIT VERDİ KIZ.BU KIZ MERT İLE ESKİDEN ÇOK FAZLA GÖRÜŞEN ESKİ SEVGİLİSİNİN EN YAKIN ARKADAŞIYDI.MERT SEVGİLİSİNDEN AYRILDIKTAN SONRA DA BU KIZLA GÖRÜŞMEYE DEVAM ETMİŞLERDİ AMA HİÇBİR ZAMAN SEVGİLİ OLMAMIŞLAR HEP ARKADAŞ KALMIŞLARDI.''OTOBÜSÜN GELMESİNE DAHA VARSA ŞURADAKİ KAFEDE BİR ŞEYLER İÇELİM Mİ ?'' DİYE SORDU KIZ.''MERTİN OTOBÜSÜNÜN GELMESİNE YARIM SAATTEN FAZLA VARDI.''OLUR BİRAZ OTURUP KONUŞABİLİRİZ.'' DİYE YANIT VERDİ VE BERABER YÜRÜYÜP KARŞIDAKİ KÜÇÜK BİR KAFEYE OTURDULAR.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZ
Mystery / ThrillerSUSUYORUM FAKAT BİLDİĞİM ÇOK ŞEY VAR.. NEDEN HERKES GİBİ YAŞAYAMIYORUM... MERT İSMİNDE GENÇ BİR ADAMIN HAYATINDA YAŞADIĞI ZORLUKLAR BİLMEDİĞİ GERÇEKLER ANILARI GEÇMİŞİ VE GELECEĞİ HAKKINDA YAZILAN BİR KİTAP...