KAFEDE OTURUYORLARKEN KARŞIDAN SİYAH UZUN BİR ARABA DURDU.DIŞARIDAN BAKILDIĞINDA ARABANIN İÇİNDEN KİMSE GÖRÜNMÜYORDU. ARABANIN CAMI AÇILIP SİYAH GÖZLÜKLÜ BİR ADAM MERTE UZUN BİR SÜRE BAKTI VE ORADAN UZAKLAŞTI.MERT HİÇBİR ŞEY BELLİ ETMEMEYE ÇALIŞIYORDU.''EEE MERT UZUN SÜREDİR GÖRÜŞEMİYORUZ.NELER YAPIYORSUN OKULA GİDİYOR MUSUN?''
''HAYIR OKULA GİTMİYORUM.BİR SÜRE DEVAM ETTİM FAKAT BAZI NEDENLERDEN DOLAYI BIRAKMAK ZORUNDA KALDIM.ŞİMDİ BİRAZ İŞLERİM VAR ONLARI HALLETMEM LAZIM.''
''HMM CERENLE KONUŞUYOR MUSUNUZ HİÇ ?''
''CERENLE AYRILDIĞIMIZDAN BERİ KONUŞMUYORUZ.ONUN HAYATINI ETKİLEMEK İSTEMİYORUM BU YÜZDEN KONUŞMAK DA İSTEMİYORUM.SENİN HAYATINDA VAR MI BİRİLERİ ? ''
''ŞU AN BENİM DE YOK AMA İYİ BİRİSİ ÇIKARSA KARŞIMA NEDEN OLMASIN''
BİRAZ DAHA KONUŞTUKTAN SONRA KAFEDEN AYRILDILAR VE VEDALAŞIP OTOBÜSLERİNE BİNDİLER.MERT ARTIK HAYATIN NE KADAR ZORLU BİR SÜRECİNE GİRDİĞİNİ ANLAMIŞTI.GEÇMİŞİNİ HİÇBİR ZAMAN UNUTMUYORDU.HAYAT ONA HER ZAMAN SINAYACAK BİR ŞEY BULUYORDU.AİLESİNİ HİÇ GÖRMEMİŞTİ.AİLE SEVGİSİNİN NE DEMEK OLDUĞUNU BİLMİYORDU.GİDECEĞİ YERDEKİ ADAMELİNDEN GELDİĞİNCE ONA ANNELİK BABALIK YAPMAYA ÇALIŞMIŞTI.MERT HİÇBİR ZAMAN PES ETMEDİ HEP DİK DURDU. ÇÜNKÜ DİK DURMASI GEREKİYORDU.ESKİ SEVGİLİSİNDEN DE KENDİ KİŞİSEL PROBLEMLERİ YÜZÜNDEN AYRILMIŞTI.HER ZAMAN ONA ZAMAN AYIRAMIYORDU.YAPMASI GEREKEN İŞLER VARDI.CEREN ÇOK SEVİMLİ VE ONA İYİ GELİYORDU.FAKAT AYRILMALARI GEREKTİĞİNİ ANLAMIŞTI.MERT CERENİ ARTIK UNUTMAYA BAŞLAMIŞTI. AYRILMALARINDAN TAM 1 YIL GEÇMİŞ CEREN BAŞKA BİRİNİ BULMUŞTU.MERT İSE KENDİNE ODAKLANMIŞ VE BİTEN İLİŞKİSİNİ UNUTMAYA ÇALIŞIYORDU.OTOBÜS YOLCULUĞU BAŞLAMIŞTI.UZAK BİR YER OLDUĞU İÇİN MERT OTOBÜSÜN PENCERESİNE BAŞINI KOYDUKTAN 1O DAKİKA SONRA UYUMAYA BAŞLAMIŞTI.
MERT UYANDIĞINDA OTOBÜSÜN DURMUŞ OLDUĞUNU GÖRDÜ.OTOBÜSTEN İNİP ŞEHİRE DOĞRU YÜRÜMEYE KARAR VERDİ.BİR PASTANEYE OTURUP BİRAZ BİR ŞEYLER YEDİKTEN SONRA TEKRAR YOLA KOYULDU.MERT NEREDEYSE BİR BUÇUK SAATTİR YOLDAYDI.BİRAZ DİNLENMEK İSTEMİŞTİ.BİR BANKA OTURDU VE SUYUNDAN BİR YUDUM İÇTİ.O SIRADA KARŞIDAN UZUN SİYAH SAÇLI FİZİĞİNE DİKKAT EDEN GÖZLERİ AĞLAMAKTAN ŞİŞMİŞ BİR KIZ MERTİN TAM YANINA OTURDU VE AĞLAMAYA BAŞLADI.MERT BU DURUMA KAYITSIZ KALMAK İSTEMİYORDU.ÇÜNKÜ O İNSANLARA SÜREKLİ YARDIMDA BULUNAN CÖMERT BİRİSİYDİ.''PARDON HANIMEFENDİ NEDEN AĞLIYORSUNUZ ACABA ''DİYE SORDU.KADIN ''SİZİ İLGİLENDİRMEZ.'' DİYE YANIT VERDİ.MERT HİÇBİR ŞEY SÖYLEMEDEN SUYUNDAN İÇMEYE DEVAM ETTİ.BİR SÜRE SONRA AYAĞA KALKIP YÜRÜMEYE BAŞLADI.ÖĞLEN SAATLERİYDİ.MERT UZUN BİR YOL GELMİŞTİ AKŞAMA BABASININ YANINA GİTMİŞ OLACAKTI.FAKAT MERT TAKİP EDİLDİĞİNİN ÇOK DA FARKINDAYDI.MERT TAKİP EDİNİN KİM OLDUĞUNU TAM GÖREMEMİŞTİ.BİRAZ DAHA YÜRÜDÜKTEN SONRA DURDU.SAĞINA SOLUNA ARKASINA BAKTI.GİZLİCE SAKLANIP TAKİP EDEN KİŞİYİ YAKALAYACAKTI.SONUNDA TAKİP EDEN KİŞİYİ YAKALADI.BU KİŞİ YARIM SAAT ÖNCE BANKTA AĞLAYAN O KIZDI.''NEDEN BENİ TAKİP EDİYORSUN AKLINI MI KAÇIRDIN''.
''HAYIR AKLIMI KAÇIRMADIM BEN DE SENİNLE GELİYORUM.''
'' BENİM KİM OLDUĞUMU BİLMİYORSUN VE BENİMLE Mİ GELİYORSUN YANİ.''
''KİM OLDUĞUN UMRUMDA DEĞİL.ARTIK GİDECEK HİÇİBİR YERİM YOK.MERT BU KONUŞMADAN SONRA KIZI DİNLEMEK İSTEDİ.''BAK BENİM ÇOK FAZLA İŞİM VAR SENİN BENİMLE GELMEMEN GEREKİYOR.''MERT YÜRÜMEYE DEVAM ETTİ.FAKAT KIZ ONU TAKİP ETMEYİ BIRAKMADI.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KORKUSUZ
Mystery / ThrillerSUSUYORUM FAKAT BİLDİĞİM ÇOK ŞEY VAR.. NEDEN HERKES GİBİ YAŞAYAMIYORUM... MERT İSMİNDE GENÇ BİR ADAMIN HAYATINDA YAŞADIĞI ZORLUKLAR BİLMEDİĞİ GERÇEKLER ANILARI GEÇMİŞİ VE GELECEĞİ HAKKINDA YAZILAN BİR KİTAP...