Zemsta Aschenwalda

18 3 13
                                    

To jest parodia SCP-PL-1000-J ok ok

Identyfikator podmiotu: SCP-AUT-1000-J

Klasa podmiotu: Bezpieczne

Specjalne Czynności Przechowawcze: Obiekt należy przechowywać w standardowym pomieszczeniu przechowawczym z dostępem do kanału Eurosport. Kopanie podmiotu jest surowo zabronione.

Opis: SCP-AUT-1000-J to ważący 1,25 kg świadomy, rozumny but narciarski nieznanej marki, produkcji austriackiej, przed pozyskaniem przez FiS stacjonujący w [CENZURA]. Jego dokładne parametry to [CENZURA] na [CENZURA] na [CENZURA]. W sytuacji gdy osoba umieści stopę w obiekcie, nastąpi jej natychmiastowa śmierć. Wynika to z faktu, iż podmiot wchłania duszę człowieka. Dochodzi do tego poprzez wytworzenie się strumienia mikrofal pomiędzy uczestnikiem a podeszwą buta, który funkcjonuje jako środek transmisyjny dla duszy.

Incydent "Estrogengelberg": Dnia [CENZURA]/12/[CENZURA] Philipp Aschenwald dokonał sabotażu zasilania na obiekcie Gross-Titlis-Schanze. Następnie korzystając z wywołanego w ten sposób zamieszania wdarł się niezauważony do budy kontrolnej, by tam dokonać satanistycznego rytuału celem wyzbycia się własnego Ňümęřü Śtąřtøwęgø. Przebieg rytuału został zarejestrowany przez zamontowaną w pomieszczeniu kamerę korzystającą z zasilania awaryjnego. W poniższym logu przedstawiony jest fragment całego wydarzenia.

<Log z budy kontrolnej przy Gross-Titlis-Schanze, [CENZURA]/12/[CENZURA]r. godzina 15.28>

Philipp Aschenwald wchodzi do pomieszczenia. SCP-AUT-1000-J stoi w przeciwległym kącie, zabezpieczony taśmą.

P. Aschenwald: Już pora.

SCP-AUT-1000-J: Słyszałem hałas. Gdy skończymy, będę mógł odejść? Zagwarantujesz mi to?

P. Aschenwald: Tak. Wyciągnę cię stąd, a potem nasze drogi się rozejdą. Będziesz wolny.

SCP-AUT-1000-J: Jesteś pewien, że chcesz to zrobić? Wszyscy dotąd ginęli.

P. Aschenwald: Tym razem będzie inaczej. Mam niemal wszystkie elementy układanki. Ostatnim jesteś ty. Gdy już odrzucę swój Ňümęř Śtąřtøwý obaj staniemy się wolni. Ty zyskasz wolność od okowów FiSu, a ja już nigdy nie zostanę zdyskwalifikowany.

SCP-AUT-1000-J zastanawia się przez chwilę.

SCP-AUT-1000-J: w takim razie, zaczynajmy.

Philipp Aschenwald zdejmuje buta z lewej nogi, podwija nogawkę spodni i umieszcza stopę w SCP-AUT-1000-J. Dochodzi do [USUNIĘTO], podczas którego Aschenwald [WYMAZANO] w [ZMIENIONO]. Na koniec [OCENZUROWANO] by zakończyć rytuał. Pod sufitem pośrodku budy kontrolnej pojawia się [NIEWYRAŹNE], który informuje, że [SKASOWANO] darmowy okres [CENZURA] Ňümęřü Śtąřtøwęgø. Następnie [NIEWYRAŹNE] znika. Po chwili Aschenwald upada na ziemię, ale ląduje telemarkiem. Na jego głowie przeprowadza się samorzutny przeszczep, zaś na klatce piersiowej pojawiają się Iñfľąñtý. Nowe narządy nie zmieszczą się w korytarzach Sedláka. Po zakończeniu procedury Philipp Aschenwald i SCP-AUT-1000-J wychodzą przez [CENZURA].

<Koniec logu, godzina 15.55>

Od chwili opuszczenia Gross-Titlis-Schanze przez mężczyznę, SCP-AUT-1000-J jest uważany za obiekt zaginiony, natomiast Aschenwald otrzymał status oszusta i najwyższy priorytet poszukiwań. O godzinie 17.16 zarejestrowano jego obecność w Engelbergu. W ciągu kolejnych dwóch godzin Aschenwald zdołał podporządkować sobie populację Engelbergu i ogłosić się liderem klasyfikacji generalnej PŚ. Na Anielską Górkę został wysłany miejscowy oddział czerwonków "Wiadro Śledzi". Oddział spotkał się jednak ze zdecydowanym oporem ze strony lokalnych fanów skoków narciarskich i został w całości unicestwiony. Krótko później wysłany został pojedynczy obiekt typu polski ojciec, którego celem była infiltracja i zabójstwo Aschenwalda, jednak w niedługim czasie utracono z nim kontakt.

One Szczoty I ColdpostyOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz