🍡01🍡

115 21 19
                                    

Aiko'dan

Sonunda japonya ya geri dönmüştüm uzun zamandır kore deydim nedeni ise orada uzaktan da olsa kuzenlerim vardı ve en azından annem ile babamdan uzaktaydım. Ama ben abimi ve michiyi çok özlemiştim işte bu yüzden bu gün onlara sürpriz yapacaktım.

Abim ve michi ayrı evde kalıyordu çünkü michinin babası öyle istemiş. Ne alaka ise ilk michiye gidicektim çünkü Why not?

Şu an hava alanın da bekliyordum kimi mi bekliyordum reina hanımı bekliyordum.

Ben yokken çete 400 kişi olmuş ben bıraktığım da 100 kişi idi.

Çete 3 bölükten oluşuyordu ilk bölükte 100 kişi 2 ve 3. Bölükte 150 kişi vardı.

Reina beni michi'nin kaldığı eve bıraktı ve giderken bir şeyler de dedi.

R:Aiko ona uğricak mısın?

A:Bilmiyorum reina onun nerede olduğuna dair hiç bir şey bilmiyorum onu görmek istiyorum ama nerede bulabilirim ki koskoca tokyo da her yerde olabilir.

R:bilmiyorum olmadı kazu ya sorarsın belki o bile bilir

A:dediğin gibi olur belki abim bilir onun yerini...

R:bir şey olursa beni ara tamam mı?

A:tamam tamam hadi bye byee

R:bye byee

Şu an kapı ile bakışıyordum ve cesaretimi toplayıp zile basdım. Bir kaç dakika sonra geldim diye bir ses geldi bu ses michi ye ait değili di bir kız sesiydi.

Kapıyı bana kısa pembemsi saçlı bir kız açtı ve bana bir soru yöneltti.

?:kime bakmıştınız acaba?

A:Hanagaki Takamichi bu evde mi oturuyor acaba?

? :Evet de siz kimsiniz?

? :hina kim gel- AİKOOO

A:selam kardeşim

T:Hoşgeldin bana neden haber vermesin seni almaya gelirdim

A:sürpriz yapmak istedim

?:bir dakika ben hiç bir şey anlamadım şu an

T:Hina bu Aiko benim üvey kız kardeşim Aiko bu da hina benim kız arkadaşım

A:Tanıştığıma memnun oldum hina

H:bende Aiko

¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦

Selam bölümü nasıl buldunuz bebişlerim? Oy atmayı ve yorum yapmayı unutmayın sizleri seviyorum bye byee

Teşekkür(TR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin