Hatırlatma
Draken:Neden izana'yı arıyorsun
Ai:...
Hatırlatma bitti
Ai:Kocamı kaybettim onu arıyorum(Balikis_balik)diyişi ile
(tamam neyse gerçek senaryoya geçelim)
Ai:Biliyorsunuz ki bana dövüşmek waka ni-san öğreti ondan sonrada izana ile tanışmıştım ve bana kendi dövüş sitilini öğreti ve güçlenmemi sağladı ve ben o zaman teşekkür ettiğimde. "sade bir teşekkür kabul etmiyorum bana daha iyi dövüşebildiğini kendini hazır hissetdiğin zaman bir dövüş ile öde" dedi .
Ai:işte bu yüzden izana'yı arıyorum
Mikey:Anladım ai-chan
Ai:Her neyse ben artık gideyim şu depoya bakıyım eğer orada değilse o piçi döverim benden söylemesi hem o piçin ismi ne?
Baji: (attın bir isim işte)
Ai:Tamam baji eyer yalansa o adamı beraber dövüyoruz
Baji:tamam tamam.
Ai:Her neyse ben kaçarr bye byee~
Hepsi:Bye byee
Ai'den
Mikeylerin yanından ayrılmıştım şimdi şu adamın dediği konuma baktım ve buraya çok uzak olmadığını fark ettim.
Ama önce eve gitmemlazımdı toman forması ile gidersem herkes bana saldırabilirdi o yüzden normal kıyafetler giyip gidicektim.
Eve geldim ve üstüme bunu giydim ve çıktım(bölümün sonunda kıyafet)
Motorum olduğu için şanlıydım hızlı bir şekilde oraya varabilirdim motora bindim ve depoya doğru sürmeye başladım.
Depoya yaklaşmıştım dışarısı tamamen bir çöplüğe benziyordu bu yüzden kimsenin buraya bakmak aklına gelmezdi sonuçta kim bir çöplüğe gelirdiki zaten o yüzden çoğu çete bu gibi yerleri seçiyordu.
Yavaş yavaş deponun kapısına doğru gidiyordum.
Bölüm sonu♡
Evet bölümü nasıl buldunuz? Bir sonraki bölümde neler neler olucak bu arada uzun bir zaman bölüm atamaya bilirim çünkü kira keisuke kitabını final vermek istiyorum ondan sonra bütün kitaplarım ile ilgileneceğim her neyse ben fotoyu bırakıp gidiyorum bye byee~♡
Kıyafet:
Bunlardan birini düşünün.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teşekkür(TR)
Fanfiction-Teşekürler(Aiko) -Ne için?(izana) -Herşey için teşekkürler...(Aiko)