Ehm öncelikle yazarınız çok yorgun ve sizlere bölüm atıyor bu gün bize baya yüklendiler anteramanda ayağım çok feci bir şekilde ağrıyor ve yarın da var biri beni kurtarsın pls her neyse iyi okumalarr~
××××××××××××××××××××××××××××××
Aiko'dan
Hina çok kafa dengi bir kızdı 1 saat kadar michi de durdum ama artık abimin de yanına gidip onunlada özlem gidermemlazım dı.
T:yine gel Ai özletme kendini
A:merak etme artık hep buralardayım
T:iyi o zaman bye byee
A:bye byee
Abimin evine gelmiştim kapıyı çalıcaktım ki kapı açıldı ve bende çıkan kişinin üstüne düştüm.
K:baji sen misin ben sana anahtar vermemişmiydim ve üstümden kalk
A:a-abi benim aiko
K:aiko
Daha kalkmadan bana sımsıkı bir şekilde sarıldı bu sarılışı alışkın değildim.
Hemde hiç!
K:hadi içeri geç içeride konuşalım.
A:tamam ve zaten sana sormam gereken bir soru var.
K:evet prenses sor bakalım sorunu
A:abi izana nerede biliyormusun?
K:hayır bilmiyorum son zamanlarda zaten pek ortada yoktu
A:anladım peki kime sorsam bulabilirim?
K:bu akşam tomanın toplantısı var xxx bölgesinde git ve sor bilen bir çıkabilir
A:iyi fikir teşekkürler abi
K:sen nerede kalıcaksın peki?
A:sakıncası olmazsa burada
K:tamam hadi ben sana odanı gösteriyim sende dinlen ve yerleş
A:tamam
Akşam~
Hazırlanmıştı ve tomanın toplanma alanına doğru yol almıştım acaba izana yı bulabilir miyim?
Evet varmıştım yavaş yavaş yukarı doğru çıktım. (kendi çete izin forması ve üstüne aldığı şeyde var ve herkes erkek sanıyor aiko yu)
Toman üyelerinin arasından geçerek en one geçicektim ama önümde uzun boylu mor saçlı biri vardı.
A:pardon müsaade edermisiniz geçeyim (kalın bir ses ile diyor)
______________________________
İvit bölümü nasıl buldunuz bebişlerim? Sizce aiko neden izanayı arıyor? Bir sonraki bölüm bir az kargaşa olucak gibi her neyse ben kaçar~ bye byee~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Teşekkür(TR)
Fanfic-Teşekürler(Aiko) -Ne için?(izana) -Herşey için teşekkürler...(Aiko)