Elinde tuttuğun pulu yuttun ve bir anda yerdeki su birikintisine düştüğünü hissettin.
Gözlerini açtığında bir akvaryumdaydın ve sana sırıtarak bakan Hanako'yu gördün
Hanako: Y/N-chan.. Sana bir iyi bir kötü haberim var.. Sanırım önce iyiden başlamalıyım. Artık bir okul efsanesi sayılırsın. Kötü haber ise şuan balığa dönüştün. Ehe-
Y/N: Ehe mi?! Normale dönemeyecek miyim yani?!
Bulunduğunuz yer sallanmaya başladı ve büyük bir gürültüyle bir yaratık ortaya çıktı.
'Kimse Y/n' yi benden çalamaz'
Ortaya çıkan yaratık deniz kızıydı ve istediği şey sendin.
Yazar: balığı siz olarak düşünün.
Deniz Kızı: Merhaba Y/n... Eğer benimle gelirsen seninle birlikte olmak için her şeyini verebilecek birçok kişi olacak... Deniz krallığının en güzel balığı ve prensesi olacaksın.Dürüst olmak gerekirse fikir o kadar kötü değildi.
Hanako'ya baktın ve onu hiç bu kadar sinirli görmemiştin. Elinde bir bıçak vardı..
Bıçağı deniz kızına sapladı ve deniz kızı acıyla geldiği yere geri gitti.
Fikir ne kadar kulağa hoş gelse de deniz kızı seni korkutmuştu. Bu yüzden rahatladın.
Hanako ağzına elinde kalan diğer pulu attı.
Hanako: Artık laneti birlikte paylaşıyoruz Y/n-chan~
İnsan formuna geri döndün ve Hanako'ya sarıldın. Hanako'nun yüzü kıpkırmızı olmuştu.
Y/N: Teşekkür ederim Hanako-kun
Zaman Atlama
Nedense okulda gezerken izleniyormuş hissine kapılıyordun. Eşyaların sürekli kayboluyordu ve en yakın arkadaşın Yashiro bir şeylerin ters gittiğini sezmiş olmalı ki sana son zamanlarda ne olduğunu sordu. Son zamanlarda eşyalarının kaybolmasından ve izlenme hissinden bahsettin.
Yine de Yashiro'nun yapabileceği pek bir şey yoktu. Bu yüzden bunları Hanako'ya anlatmaya karar verdin. En azından sana yardımcı olabilecek biriydi ve ona güveniyordun.
Yazar notu: Hanako'nun okul dışına çıkabildiğini varsaymanız gerek.
Hanako'nun bakış açısı
Y/N bana izlenme hissinden ve eşyalarının kaybolmasından bahsetti. Sanırım sevgilimi izlerken daha dikkatli olmalıyım. Eşyalar için mokkelere güvenmemeliydim..
Ah Y/n... Seni sadece kendime istiyorum... Yolumuza çıkan herkesi öldürmekten bile çekinmem. Yakında seninle konuşabilen, senin bütün yüz ifadelerini görebilen tek kişi ben olacağım sevgilim..