Ertesi gün
Dün gece ağlamaktan gözlerin şişmişti ve hala ağrıyorlardı. Hanako'nun sana attığı tokadı unutamıyordun. En sonunda lavaboya gidip yüzünü yıkadın.
Her zaman olduğunun aksine bugün Hanako sen uyandığında yanına gelmemişti. Çok umursamamıştın.
Karnın çok acıktığı için mutfağa gittin. Mutfakta Sakura'yla karşılaştın.
Sakura: Günaydın Y/N.. Hanako ve Tsukasa şuan evde değil..Kahvaltın tezgahta..Gerisini sen halledersin.
Sana daha Hanako'nun nereye gittiğini sormana müsaade etmeden mutfaktan çıktı.
Niye bu kadar kaba olmak zorundaydı ki? Zaten burada konuşabileceğin en normal kişi oydu..
Tezgahtan kahvaltını aldın (en sevdiğin kahvaltı). Kahvaltın bittiğinde odana geri döndün ve mokkeler odanda toplanmıştı. Sana bir not verdiler. Notu Hanako yazmış olmalıydı.
Not:
Günaydın Y/N! Biliyorum dün yaşadıklarımız oldukça üzücüydü ve beni affetmen için her şeyi yapabilirim. Lütfen bana bir şans ver! Giyindikten sonra Sakura'ya haber vermen yeterli! Eğer gelmek istemiyorsan - ki bunu yapmak isteyeceğini düşünmüyorum- olacaklardan sorumlu olmam.. Görüşmek üzere sevgilim!
Olacakları pek merak etmek istemiyordun bu yüzden üzerine yeni bir kıyafet giydin ve Sakura'yı çağırdın.
Zaman atlama
Sakura seni bir arabaya bindirdikten sonra gitti. Birkaç dakika araba durdu ve kapıyı Hanako açtı.
Geldiğin yer çok huzur vericiydi. Bir ormanın içindeydi ve yerde piknik örtüsü seriliydi.
Piknik örtüsünün üzerinde çikolatalar, meryveler, en sevdiğin atıştırmalıklar ve tabii ki Hanako'nun olmazsa olmazı donutlar da vardı.
Hanako arabadan inmene yardım etmek için elini tuttu ve birlikte piknik örtüsünün üzerine oturdunuz.
Biraz sessizlikten sonra Hanako bu sessizliği bozmaya karar verdi.
Hanako: Y/N... Geçen olanlar için çok üzgünüm.. Ben.. Kendimi kontrol edemedim ve lütfen beni affet...
Hanako birden hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladı.
Aylardır (belki daha fazla) seni tehdit eden, aileni bile görmene izin vermeyen çocuk onu affetmen için yalvarıyordu..
Ve tatlıydı şerefsiz...
Kendini o kadar iyi acındırmıştı ki ona üzülüyordun. En sonunda ona sarıldın.
Y/N: Seni affediyorum Hanako...
Ona sarıldığın için yüzünü görmesende Hanako sırıttı.
Piknik yaptıktan sonra seni yıldızları izlemeniz için yüksek bir yere çıkardı. Günün yorgunluğuyla beraber Hanako'nun omzunda uyuya kaldın...