Herkese merhaba,
İlk bölümle karşınızdayım.Umarım beğenirsiniz...🌼
(oy vermeyi,yorum yapmayı,takip etmeyi unutmayın!)"Sula her gün yoksa solar papatyan...🌼"
~Kız Kardeşim~
İyi okumalar:)
~Yazardan Geçmiş~
Rüveyda,her zaman ki gibi okuldan çıkıp eve gelmişti.
İçeride annesinin ve babasının kavga ettiğini gördü.
Annesi ve babası Rüveyda'yı kime vereceği konusunda tartışıyordu.Şaşırmadı Rüveyda,ailesinden de ancak bu beklenirdi.
O gün 16 yaşındaki Rüveyda, annesini ve babasını zehirleyerek öldürdü.Polisler tarafından gözaltına alındı.Psikolojik sorunları olduğu için kliniğe yatırıldı.Klinikte yan odada kalan adama aşık oldu.O adamın adı Halil'di.
Rüveyda, Halil'i her şeyden çok sevdi.Fakat Halil başkasına aşıktı.Rüveyda'nın amcası Mehmet, Klinikte yatan Salih denen bir adamı uygun buldu.Salih, babasının isteği üzerine Rüveyda'yla evlendi.
Rüveyda'nın kız kardeşi Rümeysa da Salih'e aşıktı.
Ablasından bu nedenle hep nefret etti.Rüveyda Nalan'ı doğurduğu gün aldatıldığını öğrendi.Ve yıkıldı.Rüveyda, hayatı boyunca kendi kızından nefret etti.
Salih, Öğretmen bir kadına aşık olmuştu.Rüveyda'yla isteyerek evlenmemişti.Öğretmen olan Sinem'in
Salih'in evli olduğundan haberi yoktu.Pamir adında bir çocukları oldu.Salih,oğlu Pamir'i bağrına bastı.Rüveyda, her gece Salih'i bekledi.Salih gelmedi.
Salih, Rüveyda'ya sırf kız doğurmadığı için defalarca kez şiddet uyguladı.Rüveyda, tüm olanlardan Nalan'ı suçladı.
Nalan'ı, kendi kızını ölüme terk etti.Onu emzirmedi,bir kere bile kucağına almadı.Rüveyda, tüm sinirini bir bebekten çıkardı.Salih hepsine göz yumdu.Psikolojisi bozulmuş iki insan, masum bir bebeği ölüme terk etti.
~Rüveyda ve Sinem'in yüzleşmesi~
Rüveyda, sakin adımlarla çiçeklerle donatılmış bahçeye girdi.Sarı saçları ile göz kamaştıran Sinem'e baktı.Gülüşü bile insanın içini ısıtırdı.
"Merhaba, kime bakmıştınız?"
"Sinem Hanım, sizsiniz herhalde"
"Evet, benim buyrun"
"Ben Salih'in karısı Rüveyda."
"Ne-e nası-l yani Karısı derken?"
"Sadece karısı da değil, çocuğunun da annesiyim"
"Karıştırmış olmayın.Böyle bir şey mümkün değil"
"Salih Sezer değil mi? Bu da nüfus cüzdanımız"
Sinem, o gün çok güvendiği Salih'in aslında evli,çocuklu,şiddet yanlısı bir adam olduğunu öğrendi.
Rüveyda, ise kadının hayatını kurtardığı için huzurla eve döndü.Sinem, Salih'i terk etti.Pamir'i alarak kendi parasıyla başka bir eve taşındı.Salih, Rüveyda'yı suçlayarak ona şiddet uygulamaya devam etti.
~Nalan, bir yaşındayken~
Rüveyda,nefretle Nalan'a baktı.Yine hastalanmıştı.Ateşler içinde yanıyorken,Rüveyda battaniyeleri üstüne örttü.
Nalan, ağlarken Rüveyda gülümsedi."Evet, seni sevmiyorum.Sevmeyeceğim."
"Senden nefret ediyorum! Sende benden edeceksin"
"Her şey senin yüzünden, keşke olmasaydın."
dedikten sonra Nalan'ı orada öylece bırakıp gitti Rüveyda.
Selma Teyze, Nalan'ı ölüme terk eden annesini
umursamadan Nalan'ın ateşini söndürdü.Nalan, anne sevgisi,baba sevgisi eksik bir şekilde büyüdü.
Ama bilmedikleri bir şey vardı.Gün gelir devran dönerdi..
-Bölüm Sonu-
🌼Evett merhabalarr bölümü nasıl buldunuz?
🌼 Kurgumuz aslında Rüveydayla ilerlemiyor.Geçmiş bölümlerimiz var.Asıl olay Nalan'da ileride ki bölümlerde göreceksiniz..
🌼Rüveyda, haklı mı sizce?
🌼Herkeste Salih'e aşık ne Salihmiş arkadaş?
🌼Oy vermeyi, takip etmeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
& Seviliyorsunuzz..
|Hoşçakalınn|
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nalan'ın Papatyası 🌼
Teen FictionEmir Can İğrek'in "Nalan" isimli şarkısından ilham alınmıştır. Pencereden seyretti dışarıyı, ela gözlere vuruldu.Ömrü boyunca o gözleri unutamadı,onu unutmak ölümle eş değerdi.. "Baştan başlayalım Ben Nalan, ruhu yaralı Nalan, Çocuk olmasına izin ve...