-4.Bölüm-"İntihar"

12 4 2
                                    

Herkese merhaba ben geldimm 🧚🏻‍♀️ Yeni bölümle karşınızdayım umarım beğenirsiniz...🌼

İyi okumalar:)

"Anne,baba neredesiniz?" dedi Nalan.

İçeri girdiğinde sessizce tekerlekli sandalyesini hareket ettirdi.Salona yavaşça girdiğinde yerde kanlar içinde yatan Anne ve Babasını gördü.

Selma Teyze hemen arkasından içeri girdi.

"Tövbe yarabbim neler olmuş burada?" dedi Selma Teyze.

~1 saat sonra~

"Silahın geliş durumuna bakarsak Birbirlerine ateş etmişler.Aralarında sorun mu vardı?"dedi polis.

"Evet hiç anlaşamazdılar.Rabbim sen bizi koru" dedi Selma Teyze ağlayarak.

"Olan şu çocuğa oldu.Yetimhaneye mi gidicek?" dedi polis.

"Hayır aramam gereken biri var Çocuğa o bakıcak"dedi Selma Teyze.

(Nalan'dan)

Konuşulanları duyuyordum ama anlayamıyordum.Annem ve Babam birbirlerine ateş etmişler.

Benciller, beni hiç bir zaman düşünmediler.Oysa onlarla seve seve giderdim.

Sevginin, merhametin,çocuk neşesinin,huzurun asla olmadığı bu evden sonunda kurtuluyorum.

Nasıl bir duygu bilmiyorum.Bedenim ağlamak istiyor,ruhum kahkaha atıyor.Bu nasıl bir ikilem.

Sadece 8 yaşındayım ama olgunca konuşuyorum.Çünkü buna mecbur bırakıldım.Büyümek zorunda kaldım.

Gerçi büyümek için önce çocuk olmak lazım ya..

Eve gelene kadar bugün Dünyanın en güzel günüydü.İnsan her şeyini kaybedince böyle oluyor demek.

Ama bir sorun var,ben hiç kazanmadım ki kaybedeyim..
Her şeyin aslında hiçbir şeyinmiş meğer.8 yaşında bana bunları öğreten hayata teşekkür ederim.

Selma Teyze birisini arayacağını söylediğinde ona döndüm.Kimi arayacaktı? Kimim vardı ki benim? Merak ettiğimi anlamış olacak ki cevap verdi.

"Sinem Hanım'ı arayacağım, o sana her şeyi anlatır."

Bu da ne demek oluyordu? Bana ne anlatıcaktı? Sinem Hanım, benim ailevi meselelerimi nereden biliyordu?

Selma Teyze, dediği gibi Sinem Hanım'ı aradı.Sinem Hanım çok üzüldüğünü ve hemen geleceğini söyledi.

Sinem Hanım'ın gelmesini beklerken odama son bir kez gitmek istediğimi söyledim.

Polis Amca beni asansöre bindirdi.Evet evde benim için bir asansör vardı.Ya da onlar için. Bu çokta önemli değil artık.

Odama geldiğimde yalnız kalmak istediğimi söyledim.Polis amca dışarı çıktı.Sandalyemi yavaşça hareket ettirdim.

Odamı son kez incelerken gözüme bir şey ilişti.Çekmecemi açtım.Mektup gibi bir şeydi.

Okumayı biliyordum,hiç okula gitmemiştim evde eğitim görüyordum.Mektubu açtım.

Ağzım şaşkınlıkla aralandı.Annem yazmıştı bunu..

RÜVEYDA SEZER'DEN ~NALAN'A~

Nasıl başlasam bilemedim.Zaten önemli olan nasıl başladığın değil, nasıl bitirdiğin.

Ben Kabullenmesemde senin Annenim.Senden nefret ediyorum.Yok olmanı istiyorum.

Sana annelik yapmadım muhtemelen de yapmayacağım.Ama sonuç olarak tek çocuğum sensin.

Senden neden nefret ettiğimi merak ediyorsundur.Baban yüzünden.

Biz zorla evlendik,babası istediği için.Baban beni hiç bir zaman sevmedi.Sana hamileyken çok mutluydum.

Kızım olucağını öğrendiğimde havalara uçmuştum.Ama baban erkek olmasını istiyordu.Senden nefret ediyordu.

Sen birkaç aylıkken babanın beni aldattığını öğrendim.Öğretmen bir kadınla,üstelik kadının ilk başta haberi yokmuş.

Kadın hamileymiş bu yüzden babandan ayrılmamış.

Erkek çocukları olmuş.Çocuğun adı Pamir senin abin.Biz evlenmeden önce sevgililermiş.Ona defalarca kez nedeni sordum.

Her seferinde erkek çocuk doğurmadığım için beni aldattığını söyledi.Halbuki sebebinin bu olmadığını ikimizde biliyorduk.

Baban o kadına aşıktı.Benden nefret ediyordu.Senden de nefret ediyordu.Benim çocuğum olduğun için.

Benim psikolojik sorunlarım vardı.Babanın da öyle.İkimizde Anne,baba olmaması gereken kişilerdik.

Senden özür dilerim.Keşke Annen olmasaydım.Sana annelik yapamadığım için çok üzgünüm.

Ne olursa olsun sen bir Sezer'sin.Baban miras konusunda avukatla konuştu.

Mirasın %40'ı Pamir'in, %9'u o kadının,%51'i senin.Senin hakkın daha fazla çünkü baban sana babalık yapmadı.

Bunu hak ediyorsun.

Şimdi sana benden birkaç tavsiye;

1-Kimseye güvenme!
2-Sezer soyadını taşıdığını asla unutma!
3-O kadın ve oğlunun seni ezmesine izin verme!
4-Aşık ol,sev,sevil!
5-Sakın unutma! Senin hayatın senin kararların!

Not:Nalan, alt çekmecede çikolata var.O çikolatayı hak etmek için elinden geleni yap:)

Not2: Kemanını kırdım.. Ama yeni bir keman al ve çalmayı sakın bırakma!

Güzel çalıyorsun..

 Umarım beni affedersin yani affetmeni beklemiyorum.

Her şeye rağmen beni unutma.. KIZIM

                                                                    YAZAN:ANNEN
                                                                    RÜVEYDA SEZER

Gözlerimden yaşlar süzüldü.Mektubu kokladım.Annem gibi kokuyordu.

Bana mektup yazmıştı, kızım demişti.Onu asla affetmeyeceğim ve Asla unutmayacağım.

Abim vardı demek.. hep bir kardeşim olsun istemiştim.Bakalım nasıl biri? Babama gelince o benim için artık yok.

Hak edene kadar da çikolata yemeyeceğim.
Kaderim yazılmıştı.Bildiğim tek bir şey vardı.

Nalan Sezer, hiç kimseye acımayacaktı!

                          -Bölüm sonu-

🌼Rüveyda Sezer, hakkında ne düşünüyorsunuz?

🌼Nalan sizce bundan sonra neler yapacak?

🌼Sinem Hanım neden bu kadar Üstüne düşüyor Nalan'ın?

🌼Nalan, yeni hayatına alışabilecek mi?

∆Oy vermeyi,takip etmeyi, unutmayın!∆

|Hoşçakalınnn|🤎

Nalan'ın Papatyası 🌼Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin