2

168 10 10
                                    

Perşembe günü saat 14.30

Rindou'nun gözünden

Souya'yı bekliyorum... Hala gelmedi... O kadar heyecanlıyım ki ellerim titriyor... Normalde bi' çok insanla çıktım ama hiçbirinde istekli değildim... Umarım bu buluşmada sıçıp batırmam...

Souya: Sonunda geldim!

Souya'yı arkamdan geldiğini gördüm. Üstündeki beyaz gömlek, kahverengi omuz çantası ve bol bir pantolonla kombin yapmıştı. Saçları hafifçe rüzgarda esiyordu. O kadar güzeldi ki...

Souya: Eee... Ne yapacağız?

Rindou: Deniz kenarında yürürüz diye düşünmüştüm ama senin burda bildiğin bir yer varmı?

Souya: Burada Ramen satan çok güzel bir yer var sonra acıkırsak gideriz.

Rindou: Tamam. Eğer merak ettiğin bir şey olursa sor.

Souya: Ben buraya daha önceden gelmiştim. O yüzden gerek yok ama yinede sağ ol?

Yavaş adımlarla dolaşmaya başladık. Souya'nın sessizliği biran içimi ürpertmişti. Gerçi bana ne kadar sıcak bakabilir onu bilmiyorum.

Souya: Neden?

Rindou: Heh? Ne neden?

Souya: Neden benimle dışarıda gezmek istiyorsun?

Rindou: Seni 'koko' adındaki bi' arkadaşım sayesinde öğrendim.

Souya: Koko'mu?

Rindou: Evet. Kokonoi Hajime.

Flashback

Haitani kardeşler Tenjiku'nun toplanma bölgesinde diğer Tenjiku bireyleriyle sohbet ediyordu. Rindou ile Koko beraber havadan sudan konuşurken Inui geldi.

Koko: Ooo~ Inui beycim~ Nasılsın?

Inui: Ne yapıyorsunuz burda?

Koko: hiççç... Rindou ile muhabbet ediyorduk. Ha bu arada, bana attığın Kawata kardeşlerin videosunu gördüm.

Inui: Çok iyiydi değil mi? Nahoya çok pis dövüyordu!

Rindou: Kawata kardeşler mi?

Koko: Bilmiyon mu? Hatta Toman'ın şeytan ikizleri olarakta biliniyor.

Rindou: Hayır hiç görmedim.

Koko: Instagram'dan atarım sana videolarını.

Birkaç dakika daha sohbet etmeye devam ettiler. Ran'ın işi bitince Rindou'ya seslendi.

Ran: Rindou! Hadi gidiyoruz!

Rindou: Tamam! Görüşürüz!

Koko ve Inui: Görüşürüz!

Rindou ve Ran hızlı adımlarla toplanma bölgesini terk ettiler. Sonrasında Inui ve Koko baş başa konuşmaya başladı.

Inui: Ran biraz Rindou'yu sıkıyomu?

Koko: Eh yani az çok. Neredeyse hiç arkadaşı yada sevgilisi olmasına izin vermemiş.

Inui: Eh ebesinin amı afedersin de.

Koko: Bwaahah! Aynen. Rindou artık 18 yaşında salsın biraz.

Inui: Rindou hiç şikayetçi değil mi?

Koko: Ara sıra bana söylüyor canı sıkıldığını. Neyse. Inui, artık yavaştan bende eve dönmeliyim.

Inui: Daha erken değilmi? Saat 19.40

Bir Şans-RinsouHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin