Aradan günler geçer ve Haitani kardeşler ve Kawata ikizler artık beraber vakit geçiriyordu. Tenjiku ile olan kavgadan sonra Mikey çok kötü bir bunalıma girmişti. Hem İzana'yı hemde Emma'yı kaybetmek onun ağırına gidiyordu.
Bir kaç ay sonra
Artık Mikey kendini birazda olsa toparlamıştı. Herkes şuanlık iyi görünüyordu... Şuanlık... Mikey daha sonrasında bölük liderlerini Toman'ın toplanma bölgesine çağırdı.
Mikey: BENİ İYİ DİNLEYİN! ARAMIZA YENİ KİŞİLER KATILDI!
Herkes arasında konuşmaya, bu yeni kişinin kim olduğunu düşünmeye başladı.
Draken: Ran ve Rindou Haitani, ÖNE ÇIKIN!
Souya ve Nahoya'nın bu duydukları onu şok etmişti. Ran ve Rindou Toman'a mı katılmıştı? Neden?
Ran ve Rindou öne çıkarak Mikey ve Draken'in yanına yaklaştı. Birbirlerinin elini sıkarak anlaştılar. Sonra 4. Bölüğe yerleştiler. Souya ve Nahoya'nın bölüğüne...
Rindou: Oooo~... Kaptanlarımız?
Souya: Nasıl geldiniz lan siz buraya?
Rindou: Orası uzun hikaye, sonra anlatırız.
Rindou ve Ran, Souya ve Nahoya'nın yanına geçtiler.
Ran: Hey Nahoya, Yeni görevimiz varmı?
Nahoya: Evet. Moebius ile kavga edecekmişiz.
Souya: Hah? Daha öncede onlarla kavga etmedikmi?
Nahoya: Evet, ama Osanai pezevengi bi' türlü durmuyor...
Nahoya sırıtmayı kesti ve yüzünde bir kaç damar belirmeye başladı.
Souya(pov): Nahoya Nii-Chan'ı daha önce hiç bu kadar ciddi görmemiştim...
Nahoya: Birazdan burada olurlar. O yüzden yerleriniz alın.
Ran: Hay hay, Lider~
Nahoya: Kapa çeneni Ran.
Birkaç dakika sonra Moebius'un çete üyeleri geldi. Herkes yerlerini almaya başlamıştı. Normalde Nahoya kavga olduğu zamanlar sinirlenmezdi. Ama nedense bu sefer dahada sinirli görünüyordu.
X: Noldu Amına koyduklarım? Renginiz akıp gitti bizi görünce.
Nahoya: Kapa çeneni Siktiğimin pezevengi.
Birkaç dakika sonra Moebius ve Toman kavga etmeye başladı. Herkes birbirini döverken, Souya Daiki ile uğraşıyordu. Daiki güçlü bir bölük lideriydi. Bu yüzden Souya'yı çok zorlayan bir rakip olmuştu.
Daiki: Ne oldu, Souya? Göründüğün kadar güçlü değilmişsin.
Souya ağır ağır nefes alıyordu. Elleri ve alnı aldığı darbeler yüzünden kanamaya başlamıştı.
Souya: Seni... bitireceğim...
Daiki: Ne zaman? Rüyanda falanmı?
Souya sinirden fokurdarken, Aniden önüne Rindou geçti.
Souya: Ha?.. Rin...
Rindou: Bu işi bana bırak, Souya. Onun ağzına sıçacağım.
Daiki ilk başta Rindou'nun kim olduğunu fark etmedi. Ama sonra eski Tenjiku lideri olduğunu hatırladı.
Daiki: Vay, eski lider...
Rindou: Sanırım senle fena hesaplaşacağız, Daiki...
Daiki: Boş yapma sik kafalı.
Daiki aniden saldırıya geçmek istedi ama Rindou aniden takla attı ve...
(Biraz kötü olduğunun farkındayım ama ilk defa dövüş sahnesi çizdim, umarım yeterli olmuştur.)
Daiki'nin çenesine tekme attı. Daiki bunun sonucunda yere düştü ve ağzından kanlar gelmeye başladı.
Daiki: AGHK- PİÇ KURUSU!
Daiki yerinden kalkmak istedi ama kalkamadı. Ağzı ve yüzü çok pis bir şekilde kanlıydı.
Rindou: Souya'ya ancak ben dokunabilirim. Sen kim oluyorsun?
Souya'nın yanakları kırmızılaşmaya başlamıştı. Rindou'yu daha önce hiç böyle görmemişti. Rindou arkasına döndü.
Rindou: İyi misin, Lider?
Souya: İ-iyiyim... Sağol...
Rindou Souya'nın elini kavradı ve Souya'yı tekrardan ayağı kaldırdı. Ran ve Nahoya'da arkada diğer Moebius üyeleri ile kavga ediyordu.
Nahoya: HEPİNİZ GEBERİN! PİÇ KURULARI!
Ran(pov): Ne çocukça ama...
Bi' sonraki bölümde daha detaylı çizmeye çalışcam.
Grilled cheese obama sandwich...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şans-Rinsou
Random@LTFTF_GALAS adlı hesabıma ulaşamadığımdan dolayı buradan bu seriyi devam ettiriyorum. iyi okumalar! ^^