Rindou otobüse bindi ve kulaklıklarını takarak müzik dinlemeye başladı. En sevdiği şarkılardan biri olan 'Mr.Loverman' açtı ve dinlemeye başladı.
.
.
.
.
.
I'm Mr. Loverman (oh-oh)
And I miss my loverman
I'm Mr. Loverman
And I miss my lover...Şarkı bitince Rindou kulaklıklarını çıkardı ve cebine koydu. 2-3 dakika sonra evinin yakınındaki durakta indi. Eve ilk adımını attıktan sonra hemen Ran ona bakmaya gitti.
Rindou: Nasılsın a-
Ran: NE HALT YİYON LAN SEN?!
Rindou: Ne? Noldu k-
Ran sertçe Rindou'ya bir tokat attı.
Rindou: ...
Ran: NİYE BANA SÖYLEMEDİN?! BANA YALAN SÖYLÜYEREK KAÇA BİLECEĞİNİ Mİ SANIYORSUN?!
Rindou: Ben... senden kaçmaya çalışmıyorum...
Ran: SOUYA İLE YAPTIKLARINIZ NEYDİ O ZAMAN HA?!
Rindou: Abi...
Ran: SİKTİR GİT GÖZÜMÜN ÖNÜNDEN! SONRA TEKRAR KONUŞÇAM SENİNLE.
Rindou istemsizce odasına gitti ve kapıyı kapattı. Yatağa uzandı ve birkaç dakika boyunca sadece duvarı izledi ve gözlerinden hafifçe yaşlar süzüldü. Ne olmuştu sanki Souya ile bir şeyler yaşasaydı? Ne olurdu sanki çevresinde dolu dolu arkadaşları olsaydı da onlarla gülüşseydi, konuşsaydı yada ağlasaydı? Çok mu birşey istedi? Hayır. İstememişti.
Souya ve Nahoya'nın evinde
Souya: Abi... sana bi' şey söyliyecem.
Nahoya: Rindou ile ne yaşadıklarınızı biliyorum.
Souya: N-Ne?!
Nahoya: Ama bu konuda sana kızgın değilim. Kimle ne istersen yaşayabilirsin :)
Souya: Teşekkür ederim!
Nahoya: Zaten sana birşey yaparsa ne yapman gerektiğini biliyorsun ;)
Souya tekrardan abisine sarıldı ve hafifçe gülümsedi.
Souya: Ben odama gidiyorum istediğin birşey varmı?
Nahoya: Yok, Sağ ol.
Souya odasına girdi ve peluş köpek balığını alıp yatağa uzandı. Telefonuna bir bildirim geldi. Bildirim Rindou'nun instagram hesabındandı. Ama çokta Rindou tarafından yazılmışa benzemiyordu.
R1n1n: Eğer bir daha kardeşimle sizi beraber görürsem yeminim olsunki senin kelleni alırım.
Soukawi29: Ne? Ran sen misin?
R1n1n çevrimdışı
Souya ilk başta ne olduğunu çok anlıyamadı ama sonra Ran'ın Rindou'yu bir daha onunla konuşmayacağı konusunda tehdit etmiş olabileceğini düşündü. Rindou'nun hesabının bio'sun da snapchat hesabı yazıyordu. Oradan yazarsa belki Rindou'ya gerçekten ulaşabilirdi. O yüzden snapchat'ten yazmaya karar verdi.
Sourami*9: Rindou?
Ra1haita_^: Pardon acaba ama siz kimsiniz?
Sourami*9: Rindou benim, Souya.
Ra1haita_^: Souya özür dilerim instagramdan yazan ben değildim.
Sourami*9: Fark ettim. İyi misin sen onu soracaktım. Gerçi... az sonra öğreneceğim.
Ra1haita_^: Ha? Ne demek istiyorsun?
20 dakika sonra
Rindou odasının camına gelen taşa irkilmişti ve hemen penceresine baktı. Pencere kırılmamıştı ama Souya pencereden ona bakıyordu.
Rindou: Souya?
Souya: Yanıma gelsene özledim.
Bu bölümün diğer bölümlere göre daha kısa olduğunun farkındayım o yüzden kendim yaptığım birkaç rinsou fanartlarını koyacağım.
Base kullandım btw
Benimle Mr. Loverman dinlemek isteyen birisi varsa her zaman boşum.
Ayrıca diğer yazdığım hikayelerede bakarsanız çok sevinirim ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Şans-Rinsou
Random@LTFTF_GALAS adlı hesabıma ulaşamadığımdan dolayı buradan bu seriyi devam ettiriyorum. iyi okumalar! ^^