Chan'ın anlatımı ile;
Seungmin'in attığı konuma gelip kapıyı çaldım. Kapı açıldığında gözleri yaşlı Seungmini görmeyi beklemiyordum.
"Seungmin?"
"Chan,bana sarılır mısın ?"
Kollarımı hızlıca karşımdaki ince bele doladım. Kafasını boynuma gömüp sessizce ağlamaya devam ettiğinde ne olduğunu cidden merak etmeye başlamıştım.
"İçeri geçmek ister misin ? Hava soğudu."
"Hmhm"
Seungmin beni onaylarcasına mırıltılar çıkarıp kollarını bedenimden uzaklaştırdı.
...
"Seungmin,anlatmak ister misin ?"
Uzun bir süre sadece sessizce oturduk dan sonra sessizliğe son verdim.
"Eskiden yaşadığım yerde bir çocuk vardı. Her zaman gülüşümle dalga geçer,beni zorbalardı. Uzun bir süre bu olay devam etti ben de başka bir yere taşındım ve son bulmuştu. Sen gelmeden önce yürüyüşe çıkmıştım ve tesadüfen onunla karşılaştık. Yıllar önce yaşadığım şeyleri tekrar yaşadım. İnsanlar neden bu kadar kötü olabiliyor. Benim gülüşüm neden onu rahatsız ediyor ki? Ben ona kötü birşey yapmadım..."
Seungmin bunları anlatırken gözüme o kadar masum gelmişti ki. Sürekli şaka yapan,mutlu kişiliğinin ardında naif ve kırılgan duygular barındırıyormuş.
Ayağa kalkıp Seungmin'in önün de durup eğildim. Parmağımla ıslak gözlerini sildim.
"Sen her şeyin ile mükemmel bir detaysın Seungmin. Deli dolu hareketlerin,yeri geldiğinde anaç tavırların, gözlerin,gülüşün... Her biri beni ayrı etkiliyor. Biliyorum bunları söylemem geçmiş yaraları kapatmaya yetmez ama izin ver tüm yaralarını sarayım."
Seungmin dudaklarını birbirine bastırdı ve parıldayan gözlerini gözlerimle buluşturdu.
"Aşıksın bana değil mi ? Kim Seungmin var karşında tabi aşık olursun."
...
Tekel bayi
Yeji:Yolda gördüğün birine aşık olamazsın Chaeryeong
Nasıl bulalım biz onuChaeryeong:Neden olmasın
BULACAĞIM BEN ONURose:Hepiniz kafayı yediniz.
Jisoo:kızın Instagram sayfasını falan bulalım
Chaeryeong:Bunu biz yapamayız
Ama yapabilecek birini tanıyorum
O bu iş için yaratılmış biri
Stolk kelimesinin eş anlamlısı
Stolk yapmanın tanrısıJisoo:Kendini tanrı sanıyor (şaka degil tanrı olduğunu iddia ediyor)
Felix:Kimden bahsediyorsunuz?
Chaeryeong:Jungwon.
Jungwon kişisi gruba dahil oldu
Jungwon(Instagram tanrısı):Benden bahsediyorsunuz sanırım ?
Jeongin:Anasının amı
Jisung:Gruba almanızı bekleseydin bari
Felix:Neyse biz konumuza dönelim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol
Fiksi PenggemarFelix,ünlü bir idol olan Hyunjin'in attığı posta cok benzer bir fotoğrafla kendini paylaşıp Hyunjin'i etiketler.Hyunjin'in fotoğrafı beğenmesiyle ortalık karışır;) Smut içermiyor fakat küfür var. Tetikleyici unsur sayılabilecek bir şey olduğunu sanm...