"çalışcan,çabalıcan!"~Final

1.3K 104 110
                                    

Son defa hepinize iyi okumalar diliyorum ballarım ♡

5 yıl sonra...

Zaman geçmişti ve biz değişmiştik. Evet inanılır gibi değil ama biz gerçekten değiştik.

Önce hep birlikte Kanadaya yerleştik. Kesinlikle kolay bir süreç değildi. Ailesel durumlar olsun,maddi durumlar olsun gerçekten zorlanmıştık. Fakat düzeltmek uzun zaman almamıştı.

Hepimiz üniversitelerimizi buradan seçmiş okumaya burada devam etmiştik. Üniversitenin 2. Yılında Jisung kanseri tamamen yenmişti. Bunu hemen ardından Changbin ve Jeongin birlikte yaşadığımız evden ayrılarak bizden ayrı bir hayat sürmek kararı almışlardı. Ne kadar üzülmüş olsak da onların hayatlarına karışamazdık.

Chaeryeong ile Yuna sevgili olmuş fakat daha sonra ayrılmışlardı. Bana kalırsa bu ikili arasında hala bir umut var.

Yeji ve Ryujin hala sevgiliydi. Dün Ryujin in Yejiyi camdan aşağı sallandırmasını saymazsak ilişkileri oldukça güzel ilerliyordu.

Rose ve Lisa uzak mesafe ilişkisi içindeydiler. Lisa üniversiteden sonra ilk görevini korede yapmak için koreye döndü.
Jisoo ve Jennie aramızdaki en sakin çift olma özelliğini sürdürüyordu.

Chan ve Seungmin birkaç hafta önce nişanlandı. Nişan ne kadar saçma gelsede Seungmin; 'telli,duvaklı gelin olmam için tüm adetlerin yapılması gerekiyor' diyordu.

Jisungun fakülteden bir arkadaşı son sene hamile kalmıştı. Doğum sırasında hayatını kaybettiğinde bebek kimsesiz kaldı. Babası da kızı terk edip gitmiş bir şerefsizdi. Bebeğe hep birlikte bakıp büyütmeye karar verdik. Jisung ve Minho Minjiyi evlat edinebilmek için evlendi. Aslında 3 ay sonraki nikah tarihi Minji için biraz ileri alındı da diyebiliriz.

"Felix şu günlüğü bırak çıkmamız gerekiyor !"

Jisoo her yolculuk öncesi hepimizi acele ettirme huyundan bir türlü bıkmadı. Minjiyi kucağına almış oradan oraya koşturuyordu.

Nereye gittiğimizi merak ediyor olmalısınız. Bir kaç haftalığına koreye dönüyoruz. Sebepsiz yere değil Yoongi ve Hoseok hocanın düğünü için gidiyoruz. 5 senedir neden evlenmediler bilmiyoruz ama sonunda evleniyor olmalarına hepimiz çok sevinmiştik.

Belime sarılan narin elleri hissedip arkamı döndüm. Hyunjin dudaklarıma minicik bir öpücük kondurup geri çekildi.

"Hazır mısın Meleğim ?"

"Hazırım aşkım. Jisoo daha fazla sinirlenmeden çıksak harika olur."

"Tamam istersen sen arabaya geç bende valizleri getireyim."

Kulağıma yaklaşıp kısık bir sesle fısıldadı

"Minji mama sandalyesinde Jisoo az önce bıraktı hemen alıp bizim arabaya götürmek için 2 dakikan falan var..."

Heyecanla gözlerim açıldı, koşarak çıkacaktım ki Hyunjin in arkamdan bana seslendiği duydum.

"Jisung ve Minhoya haber verki bizi öldürmesinler."

"Minji~!"

...

Hyunjin ile beni soracak olursanız ikimizde modelliğe devam ettik ve daha büyük markalarla anlaşmalar yaptık. Okulu bitirdikten sonra birlikte bir şirket açtık kendi işlerimizi daha sistematik olarak yürütüyoruz. Choo Hee mevzusuna gelirsek,bizim peşimizden kandaya gelmişti. En son saç baş kavga edip karakola düştük. Ardından kendi hakkında çıkan skandallar dolayısıyla piyasadan çekildi. Şimdilerde ne halde bir bilgim yok.

İdolHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin