Felix'in anlatımı ile;
"Tek bir soru soracağım... Mal mısınız ?"
"Cevabını bildiğin sorular sorma Jeongin."
Chaeryeong bir eliyle kırmızı kalpli gözlüğünü düzeltirken diğer eliyle saçını geriye savurdu. Cidden hiç dikkat çekmiyorduk (!)
"Bizim ne işimiz var burada ?!"
"Choo Hee denen orospuyu takip ediyoruz işte !"
"Çıkıyor!"
Şapkamı ve gözlüğümü düzelttim. Kimsenin bizi tanımaması gerekiyordu. Ceketinin yakalarını kaldırıp yüzümü biraz daha gizledim.
"YÜRÜYÜN GIDIYOR!"
Ryujin in bağırmasıyla,Yeji eli ile ağzını kapattı.
"Lan niye bağırıyorsun ? Gizli görevdeyiz,senin yüzünden tüm azimli sıçan duvarı deler operasyonu olarak nezarete düşeceğiz ve bu ilk değil !"
Jisung hepimizden önce davranıp yürümeye başladı. Jisung önde biz arkada tek sıra halinde binanın duvarına yaslanarak takip ediyorduk.
"AĞHHH!"
Yere düşen Soobine baktım. Aptal ! Çamur birikintisinin içine düşmüştü. Choo Hee arkasını dönüp bizim olduğumuz yere baktığı sırada geri geri kaçmaya başladık. Soobin çamurla boğuşurken bizde insanların garip bakışlarına maruz kalıyoruk.
"Ne rezil insanlarız biz amına koyayım !"
Jeongin in steminden sonra Seungmin yüzünü ceketiyle kapatmış koşuyordu. Önünü gördüğünden şüpheliydim. Ki şüphemde haklı çıkmam çok sürmedi. Seungmin sokak lambasını çarparak yere düştü. -2 asker ile koşmaya devam ettik. Bizi bekleyen ve içinde Rose ve Jisoo nun olduğu arabaya kendimi atarcasına bindim.
Hepimiz nefes nefese arabanın içine yayılmıştık.
"Siz niye eksiksiniz ?!"
Jisung nefes nefese cevap verdi;
"Bir şehit bir de gezimiz var acımız büyük..."
"Jisoo hızlı ol Seungmin ve Soobini yoldan toplayalım. Chan ve Yeonjun götümüzden kan alır!"
Rose bir yandan elini alnına koymuş bizimle nasıl arkadaş olduğunu soruguluyordu muhtemelen.
Önce Seungminin yanına geldik. Sokak lambasının yanında yatmaya devam ediyordu. Bir kolunu ben diğer kolunu Yeji tuttu ve arabanın içine çektik. Seungmin benim ve Chaeryeong un kucağında yatıyordu. Yolun biraz ilerisinde çamur birikintisinde boğuşan Soobinin önünde durduk. Bunu nasıl alacaktık?!
"Seni arabama almam Soobin,git ötede bir yerde geber lütfen."
Telefonum çaldığında kimin aradığına bakmadan zorla cebimden çıkarıp açtım.
"Efendim ?!"
"Güzelim,her şey yolunda mı ?"
"Değil ! Hiç değil Hyunjin! En fazla 4 kişi alacak arabaya 8 kişi binmeye çalışıyoruz şu an ! Kucağımda iki kişi var öyle düşün,KAPAT ŞU TELEFONU !"
Telefonu cebime koymak isterdim fakat elimi hareket ettiremedigim için havada bekliyordu. Rose Soobin kucağına gelmesin diye çığlık çığlığa bağırırken Rose kendini sengminin üstüne yani arka koltuğa attı.
"PIS SILLIK KALK ÜSTÜMDEN ADAM ÖLDÜRÜYORLAR AAAAA~"
"Seungmin kes sesini !"
Soobin çamurlu haliyle ön koltuğa oturmuştu. Üstümde Chaeryeongun bacağı, Seungmin ve Rose vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İdol
Fiksi PenggemarFelix,ünlü bir idol olan Hyunjin'in attığı posta cok benzer bir fotoğrafla kendini paylaşıp Hyunjin'i etiketler.Hyunjin'in fotoğrafı beğenmesiyle ortalık karışır;) Smut içermiyor fakat küfür var. Tetikleyici unsur sayılabilecek bir şey olduğunu sanm...