سخن نویسندهها
سلام به خوانندههای عزیز دوستداشتنی، چیکا و سیلویا از کنج لونهی یه موش گرد و تپل با شما صحبت میکنن!اول از همه ممنون که داستان "تامها و جری" رو برای خوندن انتخاب کردید. امیدواریم ازش لذت ببرید و نظرات زیباتون رو باهامون به اشتراک بذارید.
توجه شما رو به چند نکتهی جزئی جلب میکنیم:
*در صورتی که با خوندن محتویاتی شامل اسمات و درتیتاک مشکل دارید، خوندن این مولتیشات رو به شما پیشنهاد نمیکنم. این داستان شامل صحنههای ارتباط جنسی بسیار باز و شهوانی میشه که اگه با معیارهای شما مغایرت دارن، بهتره "تامها و جری" رو برای خوندن انتخاب نکنید.
*ما برای بیشتر مکانهایی که توی داستان ازشون اسم بردیم توضیحات و توصیفات لازم رو به کار بردیم ولی برای تصور بهتر برای هر کدوم یک تلگراف جداگانه شامل عکسهای مختلف آماده کردیم تا به راحتی بتونید از خوندن داستان لذت ببرید.
*اگه راجع به ژانر امگاورس اطلاعات کافی ندارید، میتونید توضیحاتی رو که در ادامه نوشتیم مطالعه کنید تا با قوانین این داستان آشنا بشید.
و در آخر ووت و کامنت رو فراموش نکنید. منتظر نظرات شما هستیم.
دوستدار همیشگی شما، سیلویا و چیکاتوضیحات
آلفاها: داخل دنیای امگاورس و داستانهایی با ژانر هایبرد، قویترین رده از بین گرگینهها رو از نظر جسمی و قدرت تشکیل میدن. رایحهی اونها سنگینتر و قویتر از گونههای دیگهست و برای کارهای سخت مناسبترن.
امگاها: گونهی ظریفتر از بین هایبردها و گرگینهها هستن. رایحههایی ملیحتر و شیرینتر دارن و برای کارهای هنری و بیدردسر مناسبترن، چون با روحیاتشون هم سازگاره. قابلیت بارور شدن دارن و بعدش خودشون به بچههاشون شیر میدن.
بتاها: دستهی معمولی تره دنیای امگاورس هستن، اونها رایحهی خاصی ندارن و بیشتر قشر مدیریت جامعه رو تشکیل میدن.
رات: به دورهای میگن که آلفاها هر یک ماه یکبار برای جفتگیری وارد اون میشن. کنترل رایحهها و شهوتشون رو از دست میدن و با نیمهی حیوونی درونشون ترکیب میشن. تمایل خیلی شدیدی به جفتگیری دارن.
هیت: هر دورهی یک ماهه برای امگاهاست که در اون به شدت نیازمند رابطه با یک آلفا میشن. رایحههاشون شیرین و شدیدتر میشه و اسلیک زیادی ترشح میکنن. اگه حین هیت، نات بشن احتمال بارداریشون به شدت بالا میره.
فرومون: به رایحهی منحصر به فرد هر گرگینه یا هایبرد گفته میشه که نُتهای مختلفی داره و شدت یا عطر اون در مواقع مختلف، متفاوته. ممکنه در حین شادی، شیرین باشه و موقع عصبانیت ترش یا تلخ. در مواقع تحریکپذیری شدید و خواستنیتر و موقعیتهای مشابه.
نات: به گرهای بالای عضو آلفا گفته میشه که حین رابطه شکل میگیره. در حین رات اصولاً قابل کنترل کردن نیست اما آلفا موقع رابطههای عادی ارادهی این رو داره که جفتش رو نات کنه یا نه. نات در اکثر مواقع و مخصوصاً زمانی که آلفا در رات و امگا در هیت به سر میبره، باعث بارداری امگا میشه.
مارک: به نشونهگذاری جفتها به روی هم گفته میشه. هر هایبرد اختیار این رو داره که جفتش رو خودش انتخاب کنه و بعد اجازه بده که اون مارکش کنه. مارک بعد از گذاشته شدن، مثل یک تتو شکل خاص و زیبایی به خودش میگیره و در بعضی مواقع هم میتونه رنگی باشه.
اسلیک: به ترشحِ مایعی لزج، اصولاً بیرنگ (بستگی به سلیقهی نویسنده داره) و شفاف و با رایحهی شهوتناک گفته میشه که امگا برای راحتتر کردن دخول در رابطه از خودش ترشح میکنه.این داستان ورژن اصلیش یونمینه که میتونید برای خوندنش به اکانت چیکای عزیزم سر بزنید
chica_wr
YOU ARE READING
💛🧡Toms and Jerry🐹🐱
Werewolf・❥・Multishot Name ➠Toms And Jerry🧀 ・❥・Main Couple ➠Vkook🐹🐱 ・❥・Genre ➠Omegaverse, Hybrid, Mpreg, Fluff, Light BDSM, Dirty talk, Smut🧡 ・❥・Telegram ➠BTSGALAXYIR ・❥・Up ➠Saturday(9:00_10:00pm)💛 ・❥・Summary ➠ کیم تهیونگ هیچوقت پیشبینی نمیکرد روزی س...