Bugün Konoha Lisesine gidicem.Anlamıyorum neden eski okulumda kalmadımda buraya geldim? Annem "Naruto!! Okula ilk günden geç kalma!!" Bende sinirli blr şekilde "TAMAM ANNEEEE!!!!" Sırf anneme ve babama inat yavaştım.Ben eski okulumu seviyordum.
Neyse giyindim ve aşağı indim annem yanağımı öptü babamda başımı okşadı.Yemek yedim ve okula gitmek için hazırlandım ve dışarı çıktım.Saat 08;46'ydı zil çoktan çalmış ama yinede yavaştım hızlanmaya niyetim yoktu.Ama yavaş yürüsemde okula geldim.Ümitsizce müdür odasına gittim. "Sen yeni gelen çocuksun.Uzumaki Naruto."
Bende umutsuzca "Evet Uzumaki Naruto." Sonra müdür yerinden kalktı ve beni sınıfa götürdü.Sınıfım 12/A içeri girdim herkez bana baktı sonra "Evet gençler bu Uzumaki Naruto." Herkeze selam verdim ve boş bi sıraya geçtim.Yanımda mavi uzun saçlı,beyaz gözlü utangaç bi kız vardı.
"M-Merhaba b-ben Hinata Hyuuga." "Uzumaki Naruto" "Ders ne?" "K-Kimya" Off ders kimyaymış dersi öğrenince sıraya gömüldüm.Zil çaldı yanıma iki üç erkek geldi "Merhaba Naruto"
"Merhaba" "Ben Shikamaru,bu kiba bu da Gaara İkiside merhaba dedi.Bende onlara merhaba dedim ve dışarı çıktık...Naruto-Kun Kiba,Shikamaru ve Gaara ile geziyodu.Bende onları izliyodum sanırım ben Naruto-Kun'a aşık oldum.Be diyorum ben? Naruto-Kun benim gibilere bakmaz...
Sonra İno gelip "Hinata sen şu Naruto denen çocuğa aşık mısn?" "N-Ne?! n-nerden çıktı b-bu?!" Yüzüm kızarmıs ve utanmıştım.İnoda "İki saattir onu izliyosun" "Ohh p-peki b-ben Naruto-Kun'a a-aşığım" İno bana bakarak "Hahaaha tamam merak etme kimseye söylemem :D" Güldü ama tatlı bir şekilde güldü.
Zırrrrrrrrr ders zili çaldı.Şu Sakura denen kız çok tatlıydı ama onun gönlünü nasıl alıcam? Tabi yaa Hinata bana yardım eder.Sınıfa çıktım Hinata'yı buldum "Hinata!! Senin yardımına İhtiyacım var" Bana bakarak "N-Neymiş o" "kulağına eğilip "Sakura'nın gönlünü almam lazım" bna baktı umutsuzca ''Ona çiçek al :(" "Noldu? Hinata?" "Y-Yok bişey" diyip sınıftan koşarak çıktı.Nolduki yanlış birşey mi dedim?
İnanamıyorum bana gelip Sakura- Chan'nın gönlünü almak istediğini söyledi "Hinata?" "İ-İno-Chan"
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emin Misin?
RomanceNaruto ümitsizce müdür odasına gider."Sen yeni gelen çocuk olmalısın.Uzumaki Naruto." Naruto umutsuzca ''Evet ben Naruto." Müdür Naruto'ya sınıfını gösteririr.Naruto sınıfa girer herkez ona kin duymuş gibi bakar.Bi kişi dışında Hinata..Hinata ona aş...