-YAZARDAN.-
Ders boyunca Naruto ve Hinata el eleydi. Bazen birbirlerine bakıp gülüşüyorlardı. Bunu farkeden Sakura iş başına geçti.
(Sakura) Naruto şurayı anlamadım yardım eder misin?
(Naruto) Bir bakalım nereyi anlamamışsın.
(Sakura) Bak şurası.
Hinata ise kendi işiyle problem çözmekle uğraştığı için farkında değildi. Kafasını kaldırdığında Naruto ve Sakura'nın gülüşrüğünü gördü. Ağlamaklı olan gözlerini tutamadığı için son derece cesurca söz istedi.
(Hinata) Kakashi senseii
(Kakashi) Bir sorun mu var Hinata?
(Hinata) Evet tuvalete gidebilir miyim? Kendimi iyi hissetmiyorum.
Naruto hemen gözlerini Hinata'ya çevirdi. Hinata da teşekkür ederek dersten çıkıp tuvalete gitti. Ağlamaklıydı. Ve ağlamaya başlamıştı. Hinata bir sulugözdü. Hemen ağlardı. Yüzünü yıkadı. Hafif bir ruj sürdü. Parfüm sıktı ve tuvaletten çıktı. Kapıyı tıklatarak sınıfa girdi, yerine geçti.
(Naruto) Hinata iyi misin?
(Hinata) Evet, iyiyim.
(Naruto) DEĞİLSİN.
(Hinata) Sonra konuşalım.
Naruto bu sözle önüne döndü. Dersin bitmesine 5 dakika vardı. Herkes hazırlanmaya başladı. Hinata ve Naruto da. Sakura kıskanarak onlara bakıyordu. Bir süre sonra zil çaldı. Herkes hevesle dışarı çıktı.
(Sakura) Hey çocuklar! Bence hepimiz eve gidip giyinelim ve saat 17:00'da ****** Cafe de buluşalım.
Naruto ve Hinata bunu kabul etti. Ve herkes evlere dağıldı.
-SAKURA-
İşler tıkırında yürüyordu. Naruto elime düşücekti. Bu sandığımdan kolay olacak. Eve geldiğimde giysi dolabımı kurcaladım. bir şapka, tişort, etek birde çorap çıkardım ve yatağın üzerine koydum. Banyoya girdim, ılık bir duş iyi gelebilir. Çıkınca da çıkardığım tişortle eteği giydim giydim. Saçımı kuruladım. Şapkamı takıp makyaj yaptım. Artık hazırım. Saatin 17:00 olmasını bekledim.
Bu Sakura.
-HİNATA.-
Sakura-chan hala Naruto'ya yakınlaşıyordu. Rahatsız olmuştum. Bu düşüncelerimden ayrılıp eve girdim. Hanabi koltuğa yayılmış televizyon izliyordu. Hanabi'ye durumumu anlatınca cidden yardım edecek bazı şeyler söyledi.
(Hanabi) Abla o ne yapıyosa sende yap. Geri çekilme!
(Hinata) Nasıl yani.
(Hanabi) Buluşacakmışsınız. Güzel giyin, makyaj yap, parfüm sık, saçlarınla ilgilen. Ama ilk duş al. Temiz olmalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emin Misin?
RomanceNaruto ümitsizce müdür odasına gider."Sen yeni gelen çocuk olmalısın.Uzumaki Naruto." Naruto umutsuzca ''Evet ben Naruto." Müdür Naruto'ya sınıfını gösteririr.Naruto sınıfa girer herkez ona kin duymuş gibi bakar.Bi kişi dışında Hinata..Hinata ona aş...