(Bu şarkıyla okuyun.)
O gün gelmişti. Hinata beyaz gelinliği giyecekti. Ve ömür boyu sevdiği adamla olacaktı. Artık hiçbir engel yoktu karşılarında. Sakura kendisine uygun birini bulmuştu. Geçmişte yaptığı hatalardan dolayı özür bile dilemişti. Şimdi ise Hinata ile çok yakın arkadaşlar. Sakura Hinata'ya makyaj yapıyordu. Ona uygun güzel, alımlı bir makyaj..
Zaman akıp gitmişti. Olan olacaktı ve evleneceklerdi. Ömür boyu onlar NaruHina olacaklardı. Birleşeceklerdi. Bir elmanın iki yarısı olacaklardı. Hatalar geçmişte kalmıştı.
-FLASHBACK.-
(Naruto) Böyle yapmayı kes! Çocukça davranıyorsun!
Hinata'nın gözünden bir damla yaş akmıştı. Fakat sinirini gizleyemezdi.
(Hinata) Çocuk değilim ben! Neden bana böyle davranıyorsun? Neden canımı yakıyorsun
(Naruto) Canını yakmıyorum! Sana değer veriyorum. Bak ne yaparsam yapayım seni sevdiğim içi-
(Hinata) BENİ SEVDİĞİN İÇİN Mİ? NARUTO BEN SADECE İNSANIM! HAYAT ÇOK KISA BENDE GÜZEL ŞEYLER YAŞAMAK İSTİYORUM! AMA SEN BUNA İZİN VERMİYORSUN! KİMSEYE GÜVENMİYOR OLABİLİRSİN. AMA YA BEN? BEN SENİN İÇİN KİMSEMİYİM?
(Naruto) Lanet olsun benim için kimse değilsin! Benim için herşeysin! Sana birşey olmasını istemiyorum.
(Hinata) Bana birşey olmcayacak Naruto. Ben iyi olacağım.
Sarıldılar ve birbirlerine sırnaşıp göz yaşı döktüler.
-FLASHBACK BİTTİ. EHUHEUHEU.-
(Sakura) Bu saç nasıl Hinata?
(Hinata) Çok güzel
O sıra da büyük bir gümbürtüyle içeri Naruto girer.
(Naruto) Hey nabe-
(İno) Sana kaç defa buraya girmemen gerektiğini söyledim? Gelini düğünde görüceksin. APTAL!
Naruto Hinata'ya bakar. O çok güzeldi. İno Naruto'yu zorla dışarı çıkartır.
(İno) Şu erkekler ne sinir bozucu ama!
Zaman akıp gider. O saat gelir. Ebedi mutluluğu imza atan o saat.
-FLASHBACK.-
(Hinata) Hadi hızlı trene binelim!
(Naruto) [Güler.] Sen nasıl istersen hayatım.
Hızlı trene binerler. İkiside heyecanlıydı. Hareket eder. Hinata manyak gibi bağırırken Naruto Hinata'ya bakıyor.
(Naruto) Çok güzelsin..
(Hinata) BU HARİKAAAAAA!
Hinata hızlı trende çılgınlar gibi bağırıyordu.
(Hinata) N-Naruto.
(Hinata) M-Midem b-bulanıyor.
Naruto telaşla nabacağını düşünüyordu. Ve Hinata en sonunda tepeye doğru kusmuştu. Ve o kusmuklar arkadaki Sasuke ve Sakura'ya gelmişti.
(Sakura) İğrençsiniz!
Hinata ve Naruto gülüştü. Tren durdu ve indiler.
(Naruto) Bu çok çılgıncaydı Hinata!
Gülüşürler.
-FLASHBACK BİTTİ.-
(İno) Hazır mısın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Emin Misin?
RomanceNaruto ümitsizce müdür odasına gider."Sen yeni gelen çocuk olmalısın.Uzumaki Naruto." Naruto umutsuzca ''Evet ben Naruto." Müdür Naruto'ya sınıfını gösteririr.Naruto sınıfa girer herkez ona kin duymuş gibi bakar.Bi kişi dışında Hinata..Hinata ona aş...