(2)

1.3K 69 12
                                    

İnanamıyorum bana gelip Sakura- Chan'nın gönlünü almak istediğini söyledi "Hinata?" "İ-İno-Chan"

...

"İyi msin? Hinata?" bense ağlayarak "İ-İyiye mi b-benziyorum?" Sonra bana baktı eliyle göz yaşlarımı sildi."Merak etme olanları gördüm.Ama eminim Naruto sonra sana geri dönecek" Beni teselli etmeye başladı.Sonra ağlamayı bıraktım ve İno'ya sarıldım."T-Teşekkürler İno-chan" gülümseyip "Sorun değil canım ^^"
...
Sonrada sınıfa gittik.Sırama oturup Naruto-Kun'a bakmamaya çalıştım.Ama olmuyort bakasım geliyor.Dur hayır bakmıycaksın Hinata! Ben kendi kendime sessizce konuşuyordum.Konuşması bitince bana bakarak endişeli bir şekilde "Hinata? noldu? iyi misin? yoksa sakura ile kav__" Sonra bende sözünü keserek "N-Naruto-Kun..Bu konuyu konuşmasak.." Üzgün bir şekilde "Peki ama neden?" Cevap vermedim.Sıraya kafamı koyarak uyudum.Ben uyudum evet HİNATA!!
...
Neyse "Evet Hinata gel bakalım bu soruyu çöz" N-Ne?! eskiden kaldırsam da hak vermezdi! "P-Peki..." Gittim ve soruyu çözdüm."Aferin Hyuuga ayni abeğin gibisin.".Ahh beni şuna benzetmeyin ya! Neyse..Yerime oturup dersi izlemeye karar verdim.
...
"Zırrhhhhhhzırr" zil çaldı.Ve dışarı çıktım."Hinata sen ne yaptığını_ sanıyorsun?!" Neden bahsediyor bu? "N-Neji abii neden nahsediyorsun?" sonra sinirli bir şekilde "Bilmiyor ayağında yatma!" N-Ne?!
...
"Kakashi-Sense'in ders notlarını çalmışsın.!!' N-Ne? ciddimisin? "Ne ?! ben böyle bir şey yapmadım!!" "Hinataaaaa!! gel hadi!!!" Çok şükür.."Gitmem gerek Neji-Nii! bay" koşarak uzaklaştım.
...

Kısa oldu.Birde yb için +5 takipçi ve 5 oy 5 yorum.Umarım beğenmişsinizdir Batee ^^

Emin Misin?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin