Ben catrina yaşım 18 gözlerim yeşil neyse.en yakın arkadaşım miley en değerlim yani başka da var ama onlar miley gibi değil.annm ve babam yok. Bizde amerikanın en değerli okulu olan amerika high school'a gidiyorum aslında gitmem annem babam yaşamıyo ama kendi geleceğim için ,aslında sınıfta ki ortam için.neyse evimiz kocaman bir villa yani dublex bir ev kndimizin annem ile babamın eviydi bana kaldı bende korkuyodum evde tek kalmaya miley i çağırdım yani bize taşındı. Bide bana her y 1000 geliyo vuhuuu .annem ile babam yok ya , obamacığım sağolsun :D .miley i tanıtıyım azcık.
Miley saçları orta ama hafif sarı saçları var ve saçlarına bayılıyorum gözler kahve ama yakışıyor işte.onun tek bir amcası var başkada yok o da para gönderiyor.birde miley biraz çapkın ama seviyorum işte onu çok alıştım.benim odam ve miley 'in odası ayrı tabiki, o mavi duvarları bulut kaplamalı olan çift kişilik su yeşili yatağı kocaman dolabı ve koltuğu bide aynası var.benim odam girince içimi açan bir toz pembe ve simli işte yatağım çift kişilik işte makyaj yapmak için yer bide tabiki ayna var .dolabım var yani olsun bir zahmet renkide toz pembe işte neyse yanında da tek kişilik yukardan sarkıtma sallanan koltuk var ve ben neredeyse hep orda takılıyorum minderlerin desenleri felan rengarenk bulutlar.oturma odası ile mutfak aynı ama onları ayıran tek şey bar.biraz okulumdan bahsediyim en nefret ettiğim kişi charlie kız her defasında benim yaptığım işleri bozmaya çalışıyor ve beni sinir etmekten başka bir şey yapmıyor aslında eskiden çok yakın arkadaştık miley'den bile ama mileyle eşit seviyodum işte ama anlamsız artık.bide okulda bir çocuk var çocuk dediğime göre erkek ve çok popüler ama çok tipsiz adı edward salağın teki kim bakar ona be evladım olsa cebine uyuşturucu koyar polis'e ihbar ederim :/ o derece .çocuğun bir de sesi güzel .yani güzelmiş ben duymadım. Bide miley bu çouktan hoşlanıyor.
- ne buluyosun bu çocukta yaa.+"ney"mi buluyorum? Çocuk çok tatlı lan tuttuğu yeri yakıyo.
-mesela diyorum neresi tatlı ?
+götü,,,,, salakmksın sen yaa bir insanın neresi tatlı olabilir.
-göt dediğine göre senden her yer beklenir.
Ve dövdü .dövdü.dövdü .Allah tan çok kızmadı havuza da atabilirdi olsun serinlerdik işte.
Ertesi günü okullar açılır.
-ayyy çok heyecanlıyım edward'ı görücem.
+ya sen bu çocuğu gerçekten seviyomusun ?
-sana bir şey diyimmi...bilmiyorum aslında onun yanına gidince kalbim de hiçbir dğişiklik olmuyor.heyecanlanmıyorum.sadece onu sevdiğimi söyleyip duruyorum.
+sen bu çocuğu SEVMİYORSUN miley.
-haklısın aslında.
+sen çok çok çok çok daha iyilerine layıksın
-yardımcı olduğun için saol catri.
+önemli değil bebeğim haydi gidelim.
Okula geldik ve her zamanki gibi charlie sinirimi bozdu dakika 1 gol 1 yaaa neyse takmadık biz miley ile görmezden geldik.ama o bana bağırarak küfür edince iş bitti... bwn bu kızı döverim dedim ve o saçlarını elime dolayıp dizime vurdum o da kolumu tırmıkladı miley da bana yardım etti yani protesto ama olsun ben sonra kızı altıma alıp üstüne çıkıp ellerini geriye çekerek kulağına fısıldadım.
-bir daha yapıcakmısın ?
+hayır,,tamam bırak beni.
Arkasından tekme atıp bırktım.yanıma edvard geldi.
+tebrikler çok fena dövdün o kızın iyi bir sopa ya ihtiycı vardı.
Umursamadan dedimki.
-önemli değil az bile yaptım.
+tanışalımmı ?
Dönüp miley e baktım.miley kafa salladı.
-tamam.
+peki telefon numaranı verirmisin ?
-tamam .
Dedim ve telefonumu verdim.ne yapacak bakalım merak ettim.neyse akşam telefonum çaldı bende miley 'i çağırıp hopörlör ü açtım .
-slm
+slm
-tamam ben başlıyım anladım. Adımı biliyorsun yaşım 18 daha önce seni görmüştüm bide yanındaki kızı ve sarı saçlarını.neyse buluşalımmı bir gün ?
+tamam da miley evde yanlız kalır.
-miley kim
+sarı saçlı olan.
-heeee anladım siz evde yanlız mı kalıyorsunuz.yani tek ikiniz başka kimse yok
+evet.annem babam öldü villa bana kaldı sadece bizim sadece ikimiz kalıyoruz.
-hmmm o zaman ben geliyim size.
+tamam.
-eee tanıt kendini.
+tamam.adım catrina.yaşım 18 yeterli mi ?
-evet yeterli ama charlie yi nereden tanıyorsun ?
+ya aslında o benim eskiden en yakın arkadaşlarımdan biriydi ama sonrada çok değişti hep bana dik gelmeye başladı.
-bir soru sorucam.
+sor
-böyle dövmeyi nerden öğrendin.
+hayat öğretti diyelim.
-ne oldu ki?
+çok soru sordun yarın söylerim.
-tamam peki görüşürüz.
+görüşürüz
Kapattım miley dediki
-bu çocuk senden hoşlanıyor.
Ufak bir kalp krizi geçirim.
+saçmalama mil.
Off tmam uyu.
Ertesi gün uyandığıda şok oldum ne göreyim bir de...
MERHABA ARKADAŞLAR HİKAYE İÇİN VOTE LERİNİZİ VE YORUMLARINIZI BEKLİYORUM OKUYANLARIN GÖZLERİNE SAĞLIK... :)