... suratında canavar maskesi olan birisi.çok fena çığlık attım ve merdivenler den atladım ve amu da kalkar gibi sağ koluma düştüm ve canım feci acıdı galiba kolum kırıldı ama ben kendimi evden attım sonra babetlerimi alıp kaçtım evden sonra koşarkn önüme bakmamışım kapıdan zor çıktım ve yolun ortasında ayağım takılıp tekrar yere sağ kolumun üzerine düştüm yok böyle bir şey yaaa... sonra yola yattım ve derince nefes alıp çığlık attım o arada da lüks bi araba geldi ve durdu ...
Çocuk aşşağıya inip sordu.-iyimisin ?
+değilim galiba kolum kırıldı
-tamam hastahaneye gidiyoruz
İtiraz etmedim ve çocuk kucağına alıp arabaya koydu babetlrimi giydim.ve çığlık attım aslında giydim sayılmazdı.neyse hastahane ye gelmiştik kolum kırılmış hemde çok fena, alçı ya aldılar.neyse hastahane den dönüyorduk.
-teşekkür ederim.
+önemli değil.kim olsa aynısını yapardı
-hayır yapmazdı bazı insanlar odun onlr yapmaz ama centilmen olan lar ...
+teşekkür ederim.
Arabaya bindik.konuşmaya başladık.
+adın ne senin catrina senin.
-harry
+çok güzel isim .yaşın kaç?
-18 senin
+tesadüfff 18
-hmmm telefon numaranı verirmisin kolunun iyileşmesini anı anına takip edicem.
+tamam o zaman :D
Çok mutluydum bu çocuk bir harika dostum :D .neyse eve geldik bu arada o goril kimdi yaaaa eve geldim miley beni gördü kahkahayı bastı yani gülmekten gözlerinden yaş geldi.
+ne gülüyon ? Ne gülüyon ne ?
-o ne biçim atlahahahahahaha
+gülme lan kolumu kırdım.ama sayende bir çocukla tanıştım.iyi çocuk aslında
-nasıl lan.
+sen beni bu merdivenden kolumu kırınca ben kaçtım arkama bakarak gidiyodum sonrada tam yolun üzerinde düştüm yattım yola sonra bir çocuk geldi kucağıyla beni kucağına aldı arabayla hastahaneye götürdü . Sonra dönüşte dediki telefon numaranı ver kolunun iğleşmesini yakından takip etmek istiyorum dedi.
-adı ne.
+harry bide sana asla teşekkür etmem hala canım yanıyor.ve kahvaltı yapmadığım için açım.
-off tamam
Dedi ve benim bu gün edward a mesaj atmam lazım dı evin adresini.neyse miley atar harry zaten öğrendi.neyse kahvaltımı yaptıktan sonra filim izledim felan.sonrada dayanamadım harry i aradım kolum gerçekten ağırıyordu.
-aa catrina nasılsın kolun nasıl oldu
+biraz ağrıması dışında iyi.
-hmmm ay bende olsa o durum şu anda tüm devletleri yıkmıştım.
Kahkaha attım.
+hiç kırılmadımı kolun.
-ben ve bir yer kırmak asla
+uuu ben 3 kere kırdım yani bir sağ ayağımı kırdım bir sağ kolumu bir de sol kolumu bu 4. Oldu.
-alışkınsın yani
+evet
-bişi sorcam
+sor
-knk olalımmı ?
+bu nasıl soru tabikide evet.
-hmmm tamam catrina :)
+catri diyebilirsin
-güzel kısaltma
+hahah evet aslında neyse yarın akşam bize gelsene bu akşam birisiyle tanışıcam ama istersen gel yani çocuk tanışmak istedi o da miley in sevdiği çocuk tu.
-hmm sen bilirsin
+bilinç kuvvetlerim diyor ki o sıkıcı çocuğun yanında bir knk iyi giderdi diyor.
-hahahaha tamam evi biliyorum
+tamam akşam görüşürüz
Sonra da edward ı aradım dedim ki
-bu akşam erkek bir knkmda gelcek
+tamam catrina :)
-tamam görüşürüz.
+görüşürüz
HARRY İÇİNDEN : bu kızdan çok iyi knk olur haa iyi kız vallaha başkası arasa rast gelmez bu kıza .
-------------------------------------♡---------------♡-----------------------------------
Neyse akşam olur ben monopoly kurarım ve bir de şişe çevirmece için şişe işte.neyse edvard ve harry eve gelir harry nin elinde ağrı kesici ve çikolata edward ın elinde de tatlı.neyse içeriye girdiler ve de onlar tanışırken ben de yerimi alıyordum.beni koltuğa uzattılar edward sordu
-ne oldu sana böyle?
+sabah goril uyandırdı.
-kimdi o goril ?
+miley
-hmm geçmiş olsun
+saol
Neyse ben edward vw harry i salonda yanlız bıraktım.sonra onlar konuşurken kulak misafiri oldum.edward harry e diyor ki
-bak olum seni bir daha catrina nın yanında görmiyim yoksa fena olur seni çok fena döverim.
Bende harry bir şey demeden çıktım ve konuşmaya başladım...
Okuyanlara çok teşekkür ederim gözlerinize sağlık :)