arkadaşım.

16 2 0
                                    

-...ben seni arkadaş olarak görüyorum

+ben seni öyle değil işte baharım gibi oldun

-ya seni üzmek istemem arkadaşım...

Deyip gittim.yani sevmiyorum kalbimde ona karşı bir his yoktu.
Durumları miley'e anlattığımda evde beni her gördüğü yerde "yuh" dedi

-kızım sen GERÇEKTEN SEVMİYOMUSUN ???

+hayır yaaa düşünmedim kabul ediyorum sevseydim biliyosun beni :/

-inşallah çıkarsınız yani ne diyim

+ben istemezsem olmaz.

Dediiim ve sonra yukarı çıktım.yukarıda hemen odama geçip kapıyı kilitleyip vurup kafayı uyudum.sonra sabah oldu bi baktım herrrrrrrrrrrr yer çiçeklerle kaplı çikolatalı kalpler var.sonra aşşağıya baktığımda harry vardı.gülümsedim.

-odama nasıl girdin ?!!!

+benim sırrım.

-benim odam.

+ya eskiden ne kadar güzel arkadaştık ama şimdi neden böyle yapıyosun.??? Ayrıca kalp kırmak favorilerinde var galiba.gerçekten böyle davranacaksan beni tanımamış ol tamammı ???

-anlamazsan anlama yaaaa hoşlanmadığın bir kişi ile çıkmam ben salak mıyım ??? Ayrıca ben kalp kırmam karşımdaki kişiyi umutlandırmamak için baştan hayır derim li sonradan kalbi aha çok kırılmasın diye.ve seni kırmak istememiştim.çünkü çok iyi birisisi ama bu davranışınla gözümden tamamen düştün artık arkadaş olmamak dileğiyle.

+aaaa şey cat....

Kapattım camı içeriye girip ilk önce kalpli çikolatalarımı bitirdim sonrada çiçekleri toplayıp çöpe attım.sonradamiley e her şey i anlattım.

-sen beni neden çağırmadın.

+uyku sersemi mileeeeey diyemi bağırsaydım.

-aynen anlattığın gibi.

+hahaha salak.

Dedim sertçe.

Morelim bozuktu çünkü harry yi üzmek istemeden üzmüştüm. Ertesi günü valeybol kursuna yazıldım. Çıkışta birisi yanıma gelip dedi ki.

-selam

+selam,siz kimsiniz.

-sizi ilgiledirmez.

+konuştuğum kişinin kim olduğunu bilmek hakkım.

-tamam, ben senin ...

DİĞER BÖLÜM ÇOK AMA ÇOK HEYECANLI VE UZUN OLACAK OKUYANLARIN GÖZLERİNE SAĞLIK TEŞEKKÜR EDERİM :) BU ARADA BUNA 15 GÖRÜNTÜLENME GLİRSE  KENDİ YAŞADIKLARIMI YAZICAM :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yakışıklımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin