4

57 3 17
                                    

Alu babam (bankamatik)

Baba.
Baba Granger babam beni sevmio baba.

O ne demek oğlum
Nie sevmesin seni

Baba senin ppn bu

Baba senin ppn bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evet?

DUR YA SANA NİYE SÖYLÜYORUM Kİ!

-----

Grangar babam (adamın dibi)

Baba.
Sen beni sevmiyorsun.
Ben anladım.
(gönderildi: 14.27)

Ne alaka?
(gönderildi: 15.53)

BABA SEN ALU BABAMI SEVİYORSUN BENİ DEĞİL
PPNDE BEN YOKUM

BABA SEN ALU BABAMI SEVİYORSUN BENİ DEĞİLPPNDE BEN YOKUM

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

BEN NERDEYİM

Oğlum düzgünce sorsan söylerdim zaten
Taşşaklarımdaydın

Baba.
Baba çok ayıp.
Ben küçüğüm.
Seni babama söylicem

Hayamk ya

-----

Alu babam (bankamatik)

*screenshot*
BABA BABAM BANA NE DİYOR
PSİKOLOJİM BOZULDU
Psikolog masrafımı ödeyin benim.

Sabır diliyorum sabır

YA DA DUR
Ben kocamı istiyorum baba.
Para vermenize gerek yok kocama gidelim
Granger babama da küsüm konuşmasın benimle
SEN SMFL3RSİN
AĞLITORUM YAZAMITLEIM BAK
İSTMEŞTORUM OBU
KIŞT

Lesley'lere gidelim mi ikimiz?

Baba
Baba SEN NASINBİ KIRALSIN
GELİTOEUM HEMEN YANINA

-----

"ALU BABAM YAA!' koşarak babasının üstüne atladı Harith. Regl olmuş gibi herkese trip atıyordu bugün.

"Baba bi öpsem tüm dertlerim gidicek baba."

"Daha diyalog kurmadığın birine niye böyle yapıyorsun oğlum sen."

"Baba biz gözlerimizle anlaştık baba."

"O zaman niye senden kaçıyor? Öcü gibi görüyor seni. Daha az hırçın ol korkutma çocuğu." sabırsızca yerinde sıçradı Harith.

"Baba dayanamıyorum ama." ofladı Alucard.

"Ben sana diyeceğimi dedim. İster yap ister yapma. Sonra gelip bana ağlama yüzüne bakmam ona göre." ofladı Harith. İçgüdülerine göre hareket etmek istiyordu istediği gibi davranmak istiyordu kendini tutmak onun için çok zordu. Ama işin sonunda ona kavuşmak varsa sabretmeyi bilmeliydi. Kararlı bir tavırla başını salladı. Gülümsedi Alucard.

-----

"Kim o?"

"Benim, Alucard." kapının açılma sesi çıkınca kapıyı ittirdi Alucard. Merdivenlerden çıkarken zıplayan Harith'i durdurmaya çalışıyordu.

"Oğlum zıplama düşeceksin şimdi."

"Baba kocamı görcem babaaa!" ofladı Alucard. İki dakika rahat dursa dişini kıracaktı.

Kapıya geldiklerinde oğlunu susturup tekrar zili çaldı.

"Hoşgeldinn." Lesley Alucard'ın yanında Harith'i görünce bir duraksasa da bozuntuya vermedi. Kardeşi ondan korkuyordu ama iyi anlaşabileceklerine inanıyordu. Şimdilik.

Salona geçip koltuğa oturduklarında ayaklarını sallayarak etrafa bakmaya başladı Harith. Kocasını göremiyordu! Kaşlarını çatıp babasına döndü. Alucard işaret parmağını dudaklarına götürüp ona susma komutu verdi ve önüne döndü.

"Nasıl gidiyor?"

"Çocuğa bakmaca ev falan. Sen?"

"Aynı-"

"Senin bahsettiğin çocukla aran nasıl?" ofladı Lesley.

"Abi sadece markette gördüm nerden bulcam ben onu!" iç çekti Harith.

"Aynı kaderi paylaşıyoruz be Lesley abla." Lesley şaşkınlıkla Harith'e döndü.

"Aslında senin kar-" Harith'in ağzını kapattı Alucard. Söyleyeceği şeyi çok iyi biliyordu ve şu an hiç yeri değildi. Tam o sırada kapı sesi duyuldu ve koridorda biri göründü. Harley Harith'i görür görmez odasına geri girmeye yelteniyordu ki Lesley de onu farketti.

"Harley gelsene ablam tatlı yaptım yersin."

"Yok abla canım çekmiyor benim."

"Gel ye bak emeklerime yazık olur." Harley ayaklarını sürte sürte salona geldi. Harith'i görür görmez korku tüm bedenini sarmıştı. Sanki onu yiyecekmiş gibi davranıyordu. Aslında Harith'e baktığındaysa onun yiyecek gibi baktığını görünce üstünde olan korkuyu haklı çıkarmış oldu.

"Yine aynı markete gitsen görürsün belki?" başını olumsuz anlamda salladı Lesley.

"Gittim ama görmedim. Çok aklım kaldı abi yaa." kendileri konuyu değiştirip oluşan gergin havayı dağıtırken küçükler de ufak ufak bakışıyorlardı. Daha doğrusu Harley kaçamak bakış atıp halıyı izlerken Harith ciğer görmüş kedi gibi Harley'i dikizliyordu.

"Abla ben gidi-"

"Harith'le de oynasana Harley. Canı sıkılmıştır şimdi boş boş otururken." içinden küfür etti Harley. Ablasına söylemişken bu kadar ısrarcı olması kalbini kırmıştı ayrıca. Harith heyecanla zıplarken Harley ona bakmadan odasına girdi ve kapıyı açık bıraktı.

"Merhaba ben Harith! Tanıştığıma memnun oldum."

"Harley. Şuradaki oyuncaklarla oynayabilirsin."

"Benim telefonum var oyuncağı napim ya." diyip yatağa oturdu Harith.

"Oha cidden mii!" Harley karşısındakinin kim olduğunu unutarak şaşkınlıkla yatağa oturdu.

"Bak." Harith tam ekranı açtığında Granger babasıyla olan yazışmalar açıktı.

"Baban sana küfür mü ediyor? Çok üzüldüm." omuz sikti Harith.

"Bir şey olmaz ben intikamımı alıcam ondan. Elimde koz var birsürü fotoğraf vaar." 'fotoğraf' kelimesi Harley'in beyninde yankılandı ve hemen yataktan indi.

"Sen telefonunla oyna ben ödev yapacağım." diyip masasına oturdu. 'Umarım hemen giderler' diye dua etti içinden ve eline kalemini aldı..

~~~~~~~~~~~
Sonunda yb yazabildim ohh
Bayadır yazmıyorum umarım becerebilmişimdir </3
Öpüldünüzz :*

&quot;Ya Babaa!!&quot;  [HarithxHarley] Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin