Inceputul panaramei ăsteia de poveste

19 3 3
                                    

       În urmă cu 18 ani,cu doar doua luni diferența unul de celalalt se nasc gemenii Emily și Nikolas. Vrăjitoarea care a dat naștere gemenilor i-a urât,dar nu știa cum sa scape de ei. Tatăl acestora, Demont, fiul lui Asmodeus, unul dintre cei 7 Prinți ai Iadului, abia aștepta să nască,însă nu știa ca avea gemeni.
       Vrăjitoarea vine cu un plan. Deja îl avea pe Demont sub controlul ei,nu știa de Nikolas încă,iar ea deja îl născuse,așa că o lasă pe Emily afară in frigul puternic al lunii decembrie,în pădurea din lumea oamenilor,cu gândul că o să fie mâncată de lupi sau alte animale sălbatice.
        Ea se duce la Demont și ii spune ca a născut un fiu. Acesta plânge de bucurie și își ia băiatul în brațe. Între timp,Emily deși era învelită in bucata de material de culoare turcoaz închis,materialul era subțire,iar ea începe sa plângă necontrolat.
        Prin apropiere trece un bătrăn tăietor de lemne și aude plânsetul bebelușului. Acesta o găsește și o ia în brațe. O duce în cabana lui,se pune în apropierea focului ca să se încălzească încet in brațele sale. Micuța Emily se oprește din plâns și temperatura corpului revine,dar nu durează mult că începe din nou sa plângă.
         Tăietorul de lemne se uita disperat în jur și isi aduce aminte de biberoanele sale pentru puii de animale pe care dânsul le creștea. Ia un biberon curat,toarnă în el lapte proaspăt și cald,apoi îl da fetei. Micuța Emily simte gustul și începe sa bea imediat.
       
                              ~☆~
      
          Anii au trecut. Gemenii au 6 ani și încep a merge la școală. Vrăjitoarea isi vrajise iar soțul,aceasta începând sa-l abuzeze pe Nikolas în mod repetat. Emily nu a scăpat nici ea. La școală,toți își băteau joc de ea. Nu avea prieteni,decât animalele pe care le avea acasă și jucăriile. Deși amândoi aveau fiecare ceva ce îi făcea sa uite de viata asta groaznică.
         Nu știau unul de celalalt. Vrăjitoarea nu i-a spus lui Nikolas ca are o soră geamană. Mai ales,a pus un blestem asupra amândurora. Nikolas având repetate coșmaruri și pierdere a controlului puterilor,iar Emily a devenit o vrăjitoare coruptă sau mai pe înțelesul tuturor, un sk!nwalker,însă ea nu știa de acest lucru,dar a avut să afle mai târziu când setea de sânge a acaparat-o pentru prima dată.
         Într-o zi,putin după aniversarea ei de 12 ani,bătrânul tăietor de lemne a venit acasă și când lasă toporul jos,din neatenție se taie cu lama toporului. Acesta o cheamă și o roagă sa-i aducă un pansament,dar imediat ce ajunge lângă el cu pansamentul și simte mirosul sângelui,aceasta își pierde controlul și ia o formă de o creatură cu coarne de cerb,un craniu de capra în loc de cap și un trup inexplicabil de anorexic și înfiorător.
         Aceasta îl înșfacă imediat și îl devoară. În câteva minute isi termină prânzul,iar când revine,observă că este plină de sânge. Isi da seama ce a făcut și începe sa tremure și sa plângă groaznic.

                             ~☆~

        Nikolas a devenit un băiat sensibil, cu o inima bună care în același nu suporta sa fie călcat pe coadă. Emily în schimb...a devenit rece...dură ca piatra,aproape fără emoții sau sentimente,bipolară, un PTSD dureros ce o urmărește și în somn, depresie ușoară și multe alte probleme mentale,exact ca fratele ei. Când au întrat la liceu,ea când se apropia de el,devenea un corb.
           Atunci a aflat de blestem și ca el este geamanul ei,dar nu știa cum sa ajungă la el și sa-i spună. Între timp a observat ca si-a făcut prieteni. Un băiat pe nume Franz, o fată pe nume Natsuki și o doamnă pe nume Paula. Ii vedea mereu de la distanță,pe hol,pe fereastră și adesea la sfârșitul orelor din pomi.
         Ea...nu mai avea pe nimeni...a încercat să afle cine sunt părinții ei și singurul lucru ce l-a aflat este despre scârba care i-a adus pe ea și Nikolas pe lume. Avea o carte de vrăji făcută de ea,însă nu a găsit nimic ca să rupă blestemul. A cerut ajutorul demonilor din Iad sa rupă blestemul,iar toți i-au spus că numai ea o poate face. Așa că a început sa caute orice ingredient puternic ce ar putea rupe blestemul acela afurisit.
        
                             ~☆~

The League of Troublemakers(rewrote)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum