Frigul vine încetul cu încetul,este aproape decembrie. Toți se stresau sa facă note pe acest semestru. Emily era cea mai stresată. Se străduie din greu sa aibe note mari,sa facă proiecte,sa aibe grija de animale,de casă,abia mai făcea față,iar asta ii slăbea puterile,plus problemele sale cu inima. Nu a spus nimănui asta,nici măcar lui Nikolas,nu a vrut sa îngrijoreze pe nimeni.
În timpul pauzei,Monika trece pe lângă clasa de arte,unde urma surioara ei sa aibe următoarea ora și aude cum doua persoane se cearta. Se apropie și isi da seama ca era Emily care se certa cu un băiat,așa că s-a pus să asculte cu atențieEmily - TU CE MAMA DRACULUI NU INȚELEGI CA CE A FOST INTRE NOI S-A TERMINAT?!
Baiatu - DIN VINA TA CA ESTI DUPĂ EDWARD
Emily - VORBEȘTE ĂLA CE M-O INȘELAT DE CAND A INCEPUT TOTUL
Baiatu - PAI CARE ERA PROBLEMA TA SA TE BAGI IN CE FAC EU?!
Emily - MI-AM IROSIT TIMP ȘI NERVI AMPULEA PENTRU CA ESTI TU IMBECIL
Baiatu - FAC CE VREAU EU CU VIAȚA MEA
Emily - ATUNCI LASĂ-MĂ IN PACE SA FIU CU CINE VREAU EU SA FIU
Se aud pași și cum Emily țipă și tușește. Monika întra imediat și o vede pe Emily ținând mana în dreptul inimii și cealaltă mana la gură. Se repezește la băiatul ala și ii trage una la moștenitori și îl da afara din clasa plina cu șevalete și pânze pe jos
Monika - Emy,ești bine?!
Emily tremura de la șoc. Își ia mana de la gură și vede sânge,ceea ce o face sa tremure și mai rău și aproape cade din picioare. Monika o pune pe Emily pe scaunul profesiilor și ii face vânt cu un manual subțire. Ea încă avea mana în dreptul inimii și din 5 în 5 secunde tot strângea cardigandul. Monika ii trage puțin cardiganul și vede un semn rosu imens acolo unde ținea ea mâna. Se regenera foarte greu.
Emily începe iar sa tușească cu sânge. Ce o sperie și mai tare pe Monika este că sângele era aproape negruMonika - Ii chem pe restul
Emily - N-Nu...
Monika - De ce nu?
Emily - Nu...vreau....sa fiu văzută așa...
Monika - Cine era băiatul ala?
Emily - Era unu...cu care am fost împreună acum trei luni...Dar am încheiat relația pentru că era foarte toxic și...greu am realizat...
Monika - De ce te regenerezi așa greu?
Emily - Nu știu...
Monika - Hai sa te duc acasă. Voi anunța eu pe dirigintă. Nu poți sta așa
Se asigura ca nu o vede nimeni,deschide un portal și o duce pe Emily în camera ei. O pune pe pat și o acoperă cu o pătură
Monika -*ii pune mana pe frunte* ești rece ca gheața...Odihneste-te,poate asa te vei regenera mai repede
Monika pocnește din degete,iar Emily este îmbrăcată în pijamale. O sună pe diriginta ei și ii spune ca a avut o problema și a trebuit sa plece acasă. Emily într-un final adoarme. Monika vede ceva ciudat pe biroul ei. Era o cutie și ceva schițe lângă. Se uita în cutie și vede plante medicinale pentru regenerare și o ingredientele unei poțiuni de regenerare și vampirism energetic. Se uita apoi la schițe pe care era scris "Artificial heart".
Era foarte confuză. Pune tot cap la cap și isi da seama de ce se întâmplă. Se uita la Emily îngrijorată apoi iar la schițe și ce era în cutie. Nu înțelegea ce se întâmplă. Ia jurnalul ei și găsește ultimele paginiDraga jurnal,
Inima și puterile îmi sunt din ce în ce mai slăbite,însă nu am spus nimănui asta,nu vreau sa bag în sperieți pe nimeni. Mi s-a spus ca dacă nu găsesc o soluție,voi pieri de tot,de aceea nu am spus nimic. Dacă planul nu-mi iese,vreau sa-mi petrec ultimele clipe alături de prietenii mei și familia mea ca și cum nu se întâmplă nimic. Am găsit o soluție,este una dintre cele mai riscante,dar în același timp și cele mai eficiente. Imi creez o inimă artificială sa pot trai în continuare. Este riscant,dar este cea mai buna soluție. Am toate ingredientele,în afara de piele și mușchi ce trebuie sa le iau de la persoana sau persoanele ce iubesc cel mai mult. Mi-e greu sa le cer prietenilor mei așa ceva și nu știu cum sa o fac. Sper sa-mi iasă planul,nu vreau sa fiu singură o eternitate.
Ne mai auzim jurnalulule
CITEȘTI
The League of Troublemakers(rewrote)
General FictionPatru adolescenți fututi de soartă într-o lume și mai futută decât ei Emily Midnight - o retardată genderfluid jumătate demon ce practică witchcraft cu bipolaritate ce se chinuie sa-si mentină sub control creatura coruptă din interior și care-i obs...