După două ore,termină de citit cartea,își ia ghiozdanul și iese din bibliotecă. Își pune gluga in cap și merge cu privirea în pământ pe holul liceului. În drumul ei spre nicăieri,simțea cum o ard plămânii,așa că merge afară și se urca iar în copac.
Își scoate pachetul de țigări,bricheta și își aprinde o țigară. Se uita la ceilalți care se plimbau în campusul liceului,când îl zărește pe Nikolas. Dă să se lase puțin în față ca să vadă mai clar ce face,dar își pierde echilibrul și cade din copac în tufele de lângă. Căzuse pe mana. Se ridica ținându-si mana și dă sa plece spre asistenta școlii,dar nu apuca sa facă un pas ca mana i se vindecăEmily - What the fuck...
Se ridică în picioare,se curăță de praf,isi ia ghiozdanul pe care îl curăță și ala de praf. Ia pachetul de țigări și din fericire era intact,la fel și bricheta. Aruncă țigara vechie,se urcă înapoi,însă merge pana în vârful copacului și se urcă pe acoperișul magaziei scolii unde nu mai întra nici dracu.
Își aprinde o alta țigară și începe iar sa se holbeze la lume. Pana sa sune clopoțelul de întrare,a fumat 4 țigări,una după alta. Sună de întrare și coboară. Intră in clasă și vine dirigintaMrs.Flower - Bună ziua copiii!
Clasa - bună ziua!
Mrs.Flower - Ați citit ce v-am dat pentru BAC?
Clasa - *cri,cri,cri*
Mrs.Flower - *oftează* Ce mă fac eu cu voi....
Toată clasa era o adunătură de proști. Singura care se străduia puțin mai mult era Emily
Mrs.Flower - Bine că Emily se chinuie sa mai țină clasa asta în picioare, iar voi stați ca leprele și nu faceți nimic!
Toți se uitau urât la ea,iar Emy cu capul pe banca le arata degetul magic. Diriginta începe sa vorbească cu câțiva colegi despre ce au făcut în vacanta și alte chestii banale.
~☆~
Toată lumea a pornit spre casă. Emy din nou este în copac spionând pe geamanul ei și prietenii săi. După ceva vreme decide sa meargă spre casă. Ajunge acasă cu autobuzul și se uită prin frigider. Era aproape gol. Se uită prin portofel și apoi pe telefon pe card. Avea destul de mulți bani.
Se schimbă de uniforma ei în ceva mai lejer,isi prinde părul într-o semi coadă,isi ia plasa din material textil,portofelul și pleacă spre magazinNu facea mult până acolo,cel mult 10 minute. Întra în magazinul non-stop,ia un coș și umblă prin raioane să ia de mâncare. Nikolas era și el acolo,cu coltul ochiului o vede pe Emily. Cu gluga pe cap și căștile în urechi. Acesta da sa o vadă mai bine,dar ea nu mai era acolo. Nikolas isi termină cumpărăturile și revede corbul de azi-dimineață
CITEȘTI
The League of Troublemakers(rewrote)
General FictionPatru adolescenți fututi de soartă într-o lume și mai futută decât ei Emily Midnight - o retardată genderfluid jumătate demon ce practică witchcraft cu bipolaritate ce se chinuie sa-si mentină sub control creatura coruptă din interior și care-i obs...