tanıtım

680 53 23
                                    


Selam selam selam, bu kitabım için çok heyecanlıyım o yüzden hemen kısa bir bilgilendirme yapıp başlayacağım.

Öncelikle kedi-insan melezi kavramı yaygın ve normal karşılanıyor, hatta sokakta bile sahipleriyle gezen kedi insanları görebilirsiniz. Görünüş bakımıyla insana daha çok benziyorlar, sadece tırnakları aynı bir kedininki gibi istedikleri zaman sivri olabiliyor ve insanlara göre daha çabuk uzuyor, ayrıyeten de kuyrukları ile kulakları var.

Bunun dışında insandan fiziksel olarak farklı bir özellikleri var denemez istisnalar dışında. Sadece yapısal olarak daha narinler, laboratuvarlarda üretildikleri için bazı şeylerden daha çabuk etkileniyorlar. Örneğin güneş, soğuk, alerjileri, hastalık vs. Ya da zeka seviyeleri insanlara göre daha alt düzeyde diyebiliriz.

Sahiplenme olayına gelirsek, her melezin bir sahibi olmak zorunda. Tüm hakları bu sahibin elindedir fakat tabii ki genel yaşama hakkı falan filan var. Sadece bunlardan sahipleri sorumlu. Yani kendilerinden tamamiyle sahipleri sorumlu diyebiliriz. Yaşlarıysa 18 yaşına kadar her ay bir yaş, 18 yaşından sonraysa tıpkı normal bir insan gibi her yıl bir yaş alarak büyüyorlar.

Bunun dışında merak ettiğiniz ve benim söylemediğim bir şey varsa sorabilirsiniz!

Hadi karakter tanıtımına geçelim.


Lee Jisung - 19 yaşında- Tipik bir kedi, huysuz ve şımarık- Sahibini doğduğuna pişman etmekten sadistçe bir zevk alıyor, en büyük hobilerinden birisi sahibini sinir etmek- Diğer bir hobisi ise parlak şeyler, odası sahibinden kaçırdığı parlak takıl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee Jisung
- 19 yaşında
- Tipik bir kedi, huysuz ve şımarık
- Sahibini doğduğuna pişman etmekten sadistçe bir zevk alıyor, en büyük hobilerinden birisi sahibini sinir etmek
- Diğer bir hobisi ise parlak şeyler, odası sahibinden kaçırdığı parlak takılarla dolu
- En yakın arkadaşı Felix (kabul etmiyor ama tek arkadaşı Felix çünkü diğer kedileri tırmalıyor)
- Huysuz olsa da sahibinin ilgisine bağımlı, belli etmiyor ama onu çok seviyor
- Yine de bu onu sinir edeceği gerçeğini değiştirmez
- Birkaç kez sahibine sinirlenip evden kaçma girişiminde bulunduğu için çıkarması yasak olan çipli ve rahat bir tasma takıyor



Lee Jisung - 19 yaşında- Tipik bir kedi, huysuz ve şımarık- Sahibini doğduğuna pişman etmekten sadistçe bir zevk alıyor, en büyük hobilerinden birisi sahibini sinir etmek- Diğer bir hobisi ise parlak şeyler, odası sahibinden kaçırdığı parlak takıl...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lee Minho
- 25 yaşında
- Jisung'un sahibi
- Zengin bir iş adamı, şirketinde oldukça saygı duyulan birisi ve genel olarak çok çabuk öfkelenir
- Hızlı öfkelenen bir yapısı olsa da o yönünü Jisung'a göstermez
- Jisung'un kendisini sinir etme çabalarını tatlı bulsa da bazen gerçekten beziyor ve o da onu sinir ediyor
- Kedisine ciddi manada bağımlı, yokluğuna dayanamıyor
- En yakın arkadaşı Hyunjin
- Parasını şımarık kedisine harcamaya bayılıyor

instagram: linorosaurus

limerence, minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin