•Sabahın erken saatlerinde, saraydan kaçmış, çok sevdiğim saraya yakın ormana gitmiştim. Bu ormanda, ağabeyimle birlikte, babamdan gizli yaptığımız bir ağaç evi vardı. Genelde abimle saraydan kaçtığımızda buraya gelir, vakit geçirir, sonra geri dönerdik.
Bu sefer yalnızdım, zira, abim hazırlanmakla meşguldü. Bir de babamla arası bozuk şu sıralar..Onu sinirlendirmek istemiyor. Galiba?
Bugün sarayimiza iki misafir gelecekmiş. Eh misafir demek hazırlık demek, hazırlık demek banyo demek, banyo demek abimin beni kopuge boğarak sonrasında deli etmesi demek.
Pasaklı birisi değilim ama banyo yapmayı da sevmiyorum..zaten yeterince güzel kokuyorum.
Bir de misafir görmek istemiyorum..onun yerine güzelim doğayı çizip kendi kendime vakit geçirmek istiyorum. Bence daha güzel bir seçenek hm?Sonunda ağaç evine vardığımda büyük bir sırıtışla iceriye geçtim. Abimle birlikte dekore ettiğimiz bu minik yer gerçekten fazlasıyla huzurluydu. Bazen keşke burada yaşasam diyorum..
Çantamı bir kenara koyup içinden kağıt kalemi çıkarttım ve yerdeki mindere oturup dışarıdaki eşsiz manzarayı resmetmeye başladım.
Resme öyle odaklanmış olacağım Ki aradan 1 saat geçtiğini fark edememiştim. Aslında kaç saat geçtiği önemsizdi, resmimi bitirip burada biraz uyur ondan sonra ormanda gezinip saraya geri dönerdim. Fakat unuttuğum bir şey vardı.
Kahvaltı yapmadım ve yanıma yemekde almadım. Bu demektir ki..açlıktan ölüyorum.
Eger şimdi saraya dönersem babam yarım saat ben azarlar ardindan abime verip beni tam 1 saat boyunca yıkatip hazırlatır.
Düşüncesi bile tüylerimi ürpertti.
O yüzden dayanabilecegimi düşünerekten resmime devam ettim..~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Gözlerimi araladığımda başıma çok pis bir ağrı vurdu..karın ağrımds çok bekletmeden kendini belli etti. Bu iki ufak çaplı acıyla baş edeyim derken olduğum yer dikkatimi çekti.
Babamın odası.
...babamın odası..hasiktir.BABAMIN ODASI?!
anında doğruldum. Etrafa endişeyle bakarken aniden bir tokat yedim. Tokat sert değildi..sadece kendine gel gerizekali der gibi bir tokatti. Tokatı yediğimde başımı atan kişiye çevirdim.
"...Abi?"
"..reich." Bana fazlasıyla endişeli bakıyordu..endişesi dikkat ceksede ondan çok patlamış dudağı dikkatimi çekiyordu.
"abi..dudagina ne ol-" aniden bana sarıldı..
"..reich sen..ne yapıyorsun..tanrı aşkına.."
"..Ha.."
Geriye çekildi ve ellerini yanaklarıma koyarak hafig dolu gözleritle bana baktı. "Saatlerdir seni arıyorum..bulduğumda baygindin zaten..nasıl endişelendirdin beni farkında mısın?!"
"..Beni mi arıyordun? İyide abi ben-"
"Orada değildin reich." babam bize döndü. Sinirli görünüyordu..
"...-" baban öğrenmiş demek o yeri..belkide biliyordu hep..
Ancak anlayamadığım şey nasıl ağaç evinde değildim ki? En son hatırladığımda oradaydim..
"Ama..en son oradaydim.""Hayır, seni çok daha ilerde bir ağacın kenarında buldum."
"...-" anlayamamıştim..
"Herneyse bir şeyin yoksa hazırlan. Misafirlerimiz gelmek üzere.." dedi babam..
Başımı salladim ve bir of çektim.. Abim anlaşılan benim biraz garip olduğumu fark etmişti ki bana bir sualde bulundu
"Açlıktan karnın ağrıyor öyle değil mi?"
"Ha..evet..şey-"
"Sigh..kalk ayağı duşa giriyoruz"
"ama-"
"lafımı ikiletme kardeşim hadi"
"Ya ama off.."
Duşa girdiğimizde abim saçımı güzelce şampuanliyor başıma da masaj yapıyordu. Üstünde takım elbisesi olmasına rağmen beni yıkamasi kesinlikle aptallıkti. Tanımıyor muydu kardeşini? Şimdi tüm kıyafetini ıslatmazmiyim ben onun.
Aniden onun üstüne su fışkırttim. Şu fışkırtmamla hızla geriye çekilip kendi üstüne baktı. Ardindan bana bakıp bir of çekti..
"Off...Offf reich off..şimdi bende seninle yıkanmak zorundayım..""Ne? Hayir dur-"
Abim üstünü çıkarmaya başlayınca yutkundum.
"ya tamam tamam özür dilerim hadi hızlıca bitir-".Durdu..sırıttı ve gülmeye başladı
"İyi iyi.."Abim beni bir güzel yıkayıp kuruttu ve giyinmeme yardım etti. Ardından saçlarımı tarayıp şekillendirdi..sonrasında kendi üstünü de halletti ardindan aşağıya kahvaltıya doğru birlikte indik.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sizce reich misafirlerini sevecek mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•.Yadigar Anılar.•
Historical Fiction"Ben kendimi sana adayamazdim, özür dilerim. Kendimi kaybedeceğimi biliyorum fakat ben kendimi kaybetsem bile beni kucaklayacagini da biliyorum. O yüzden korkmuyorum. Yanımda olduğun için teşekkürler." ~Sevdiğin adam.~ Bir Aşk hikayesi düşünün, iki...